زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

تو هم یادت نمی آید آقای خدا

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ب.ظ

یادم نمی آید . شاید از همان روزهایی که مدام اتفاقات خوش گورشان را گم میکردند و هیچ رصد خانه ای رویتشان نمیکرد.شاید از همان روزهایی که " دلخواه " های  من تغییر هویت دادند و هیچ " رخ دادی " نتوانست جای خالی شان را پر کند . شاید از همان روزهایی که برچسب استاندرد خودم را خوب مچاله کردم و درون جیبم گذاشتم . شاید از همان روزهایی که " روشنفکری های احمقانه " خودشان را " حقیقت های محض " جا زدند . نمیدانم . روز و ساعتش یادم نیست . هرچه هست من دوست داشتم ساعتم را تا وقت تو جلو بکشم اما نشد .

جوجه های اعتقادم را کجا پنهان کنم وقتی / شک شبیه گربه از دیوار ایمان میرود بالا ؟!  (حسین جنتی )

 


با ربط : این مطلب درخواستی است .

لینک بهدعای بارانی

  • ۹۳/۰۲/۲۶
  • => محمد غفوری