زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

دعای بارانی

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۱۱ ب.ظ

مثل یک پسر بچه ی خجالتی که معلم صدایش زده تا انشایش را بخواند پای سجاده ایستاده ام و مدام تکان تکان میخورم تا جملاتم به ذهنم برگردند . همان لحظه باران دختر شش ساله ام در را باز میکند و نگاهش به من می افتد . آن قدر خیره خیره به من نگاه میکند که بدون آن که چیزی بپرسد جوابش را میدهم .

" بابایی راستش من قبل از نماز هرچی از خدا میخوام رو راحت و خودمونی با صدای بلند بهش میگم و واسه کسایی که دوسشون دارم دعا میکنم . من از بچگی این کارو میکنم . خیلی حس خوبی داره .

نمازم را که میخوانم و از اتاق بیرون می آیم صدای باران را از پشت در اتاقش میشنوم . میدانم که دارد ادای مرا در می آورد .  سرم را به در میچسبانم و دزدکی به حرفهایش با خدا گوش میدهم .

" خدایا من بابایی رو خیلی دوس دارم .  بابایی خیلی مهربونه . هرروز منو میبره پارک . تازه هرچی دوس دارم برام میخره . خدایا تو هم هرچی بابایی دوست داشت براش بخر ..

  • ۹۳/۰۲/۱۲
  • => محمد غفوری