زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

قاطی پاتی

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ب.ظ

هیجان ، شرم ، محبت قر و قاطی شده است

دوستم داری و حسّت تله پاتی شده است

گفتمت قیمت عشق تو به جان خواهم داد

گفتی امروز برایت صلواتی شده است !

میشود ناز شما را به نمی اشک خرید

در دل تنگ عزیزت چه بساطی شده است

مغز هم با غلیان دل دیوانه گریخت

قاضی امروز خودش همدم خاطی شده است

او که گفتند که از عشق تو مجنون شده است 

عشق من از تو چه پنهان ! درجاتی شده است

آه از مدت عاشق شدنت آه گذشت 

با تو آنی که گذشت حسرت آتی شده است

............

تنهایی را زندان سیاه نومیدی و فشار سینه ی محبوس در قفس میدیده ام و حال میدانم که تنهایی تونلی سو سو زننده از خویشتن به سمت روشنایی ست . به جایی که آغوش باز شعله زننده ای سردی اندامت را بغل خواهد زد و تو به پوست و استخوان یقین خواهی داشت که این گنج از گنجایش توست . هر زمان بخت و حادثه ای شامه ات را تیز کرد و تنهایی ات را قلقلک داد و چیزی در درونت به غلیان افتاد روی ماه سرنوشت را ببوس و تنهایی این دوست همیشه همراه و همیشه لازم را به این بهانه به بلع ته چین شرافت و اصالت و عقده و عقیده ات دعوت کن . 


  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • => محمد غفوری

نظرات  (۸)

زندگی شاید این غزلی بود که خواندم آرام
بنام او
----------
سلام خوبی؟

وبلاگ جالب و خوبی دارید و حدس میزنم بازدید خوبی هم داشته باشید ، 

پس چرا نمی آیید از این وبلاگ تون کسب درآمد کنید

ما یک سیستم همکاری در فروش همیار راه انداختیم که میتونی بیایید داخل سیستم عضو بشید بعد توی سیستم محصولاتی که قرار دادیم را توی وبلاگت بگذاری هرکسی از طریق وبلاگ شما محصولات ما را خرید بکنه به شما پورسانت که تایین شده را بلافاصله بعد از این که محصول به دست مشتری برسه برای شما واریز میکنیم.

درکل شما هیچ ضرری نمیکنی صرفا یک آزمایشه

صفحه عضویت : 
http://hamyar.biz/partner/index.php?act=register

صفحه ورود:
http://hamyar.biz/partner


صفحه اصلی سایت:
http://hamyar.biz/


شمار تماس :  09014225505

هر سوالی بود خوشحال میشم بپرسید
مرسی عالی بود
سلام،اینجا خیلی وقته دیگه پست نمیذارید .یاد گذشته ها بخیر !  چقدر دلم گرفت!
زیبا بود
  • زندگی برتر
  • سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

    چرا نیستید اقای غفوری چرا؟؟ چه حیف، این وبلاگ برای من از بهترین جاهای دنیای مجازی بود.

    شما اون وقت ها سال دوی عمومی بودین فکر کنم. الان احتمالا یا رزیدنت شدین یا برای امتحان رزیدنتی آماده میشین.

    فکر نمی‌کردم بتونین که ننویسید!

    کاش اگر جای دیگری مینویسید آدرس میدادید، حتی فکر نکنم اینجا رو هم یادتون باشه یا سر بزنید و احتمالا این کامنت من رو هم نخواهید دید.

    ولی خب، دلم گفت که بنویسم چند خطی براتون.

    امیدوارم هرجاهستید سلامت و موفق باشید که شما توی زندگی من تاثیرگذار بودین:))

    سلام امیدوارم که خوب باشید. اینجارو خیلی دوست داشتم حوالی کنکور ۹۳ بود آشنا شدم با اینجا. کاش بنویسید دوباره. اینجا واقعا آرامش‌بخش بود. هرازگاعی سرمیزنم کارشناسیمو تموم کردم باز اینجا آپدیت نشده 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی