زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

چند قطره

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ

  • ۹۵/۰۶/۱۰
  • => محمد غفوری

نظرات  (۹)

...«برای این قطره چرا»

پاسخ:
👌
داد معشوقه به عاشق پیغام/که کند مادر تو با من جنگ هر کجا بیندم از دور کند /چهره پر چین و جبین پر آژنگ با نگاه غضب آلود زند/بر دل نازک من تیر خدنگ از در خانه مرا طرد کن/همچو سنگ از دهن قلماسنگ مادر سنگ دلت تا زنده است/شهد در کام من و توست شرنگ نشوم یک دل و یک رنگ تو را/تا نسازی دل او از خون رنگ گر تو خواهی که به وصالم برسی/باید این ساعت بی خوف و درنگ روی سینه تنگش بدری/دل برون آری از آن سینه تنگ گرم و خونین به منش باز آری/تا برد ز آینه قلبم زنگ عاشق بی خرد و ناهنجار/نه بل آن فاسق بی عصمت و ننگ حرمت مادری ار یاد ببرد/مست از باده و دیوانه ز بنگ رفت و مادر را افکند به خاک/سینه بدرید و دل آورد به چنگ قصد سر منزل معشوقه نمود/دل مادر به کفش چون نارنگ از قضا خورد دم در به زمین/و اندکی رنجه شد او را آرنگ آن دل گرم که جان داشت هنوز/اوفتاد از کف آن بی فرهنگ از زمین چو برخاست نمود/پی برداشتن دل آهنگ دید کز آن دل آغشته به خون/آید آهسته برون این آهنگ آه دست پسرم یافت خراش! /وای پای پسرم خورد به سنگ !
پاسخ:
نتیجه اخلاقی :
سابقه ی خانواده را به رابطه و افاده 😀 نفروشیم 
😯
آفرین، عالی بود، یه پایان همراه با شوک
پاسخ:
☺️ مچکرم 
  • از بس صاحب نظریم ما !!
  • میگم که چه خوب میشد اگه میدونستیم کی پست تازه میذارید . مثلا بیستم و دهم هر ماه یا ...  .نه؟
    و چنانچه زبانه های فکر و احساستون شعری شد بفرمایید اینجا حتما
    درود !
    پاسخ:
    ممکنه روزی ده تا یا ده روز یکی 
    واقعا دست من نیست ! 
  • مردم ایران همون قدر که پول مفت کم دارن ! حرف و وقت مفت زیاد دارن؟!
  • لاف یکرنگی مزن تا از صفت چون آینه!
    از درونسو تیرگی داری و بیرونسو صفا!
    پاسخ:
    واقعا خیلی خوب بود 
    ایشالله کمتر شامل حالمون بشه 😀
    سلام و خسته نباشید. عذر می خوام مزاحمتون شدم. بنده کارشناسی آی تی دارم و می خواستم کنکور پزشکی بدم. شما کسی رو نمی شناسین که مث من تغییر رشته داده باشه؟ به نظرتون به ریسکش میارزه؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام 
    در ایمیل پاسخ دادم 
    سلام

    لذت بردم جقدر زیبا نوشتید

    موفق باشد 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم 😌
    عالی !
    من اگر دست به پیمانه برم حد به تو جاری گردد !
    که خمار نفست بودم و یک دم نزدی
    پاسخ:
    سلام 
    چقدر جالب ؛)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی