زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

کنکور چی شد ؟

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

از خدا ممنون که در روز های بد هم خبرهای خوشی از گوشه کنار میرسونه و قلبمون رو از حالت تاپ تاپ به تیک تاک برمیگردونه . این برای من خیلی خوبه . 

اگر کسی کنکور داده یا اقوامش  کنکور دادن از  نتیجه و حالش بگه 

بی ربط : خدایا شادی هیچ کسی رو در ناراحتی دیگری قرار نده ... 

  • ۹۴/۰۴/۳۰
  • => محمد غفوری

نظرات  (۴۰)

سلام...خسته نباشید ...من داوطلب کنکور سال ٩۵هستم رشته تجربی یا معدل 19.76 میخاستم بپرسم میتونم پزشکی یا داروسازی قبول شم!؟استان برام مهم نیس  فقط یه دانشگاه خوب 
ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ:
چرا نشه اخه
معلومه که بله
تخمینتون برای برادر من یکم بی انصافی بود!دیروز تماس گرفتم بگم ولی گویا سرتون شلوغ بود جواب ندادین :)
پاسخ:
الان هم که نفرمودین !
  • konkuriye chand sal pish
  • Doctor ghafoori , khoshalie shoma bara edde i az adama bozorgtarin khoshie 2nyast,elahi hichvaqt qam be deletun rah nadashte bashe.


    پاسخ:
    ممنون تز لطقتون :)
  • نازنین زهرا
  • سلام
    با رتبه 1100منطقه 3 با توجه با قبولی های سال93 در آمارهای کانون قلمچی میشه پزشکی بیرجند یزد اراک (که بیشتر مورد قبول من هستند) قبول شد به نظر شما کدوم دانشگاه ها از نظر سطح دانشگاه اساتید و..  اولویت دارند؟؟
    به نظرتون رشته پرستاری بهتره یا بینایی سنجی؟؟(علاقه را فاکتور بگیریم)

    پاسخ:
    پزشکی یزد خوبه بعد اراک و بعد بیرجند
    بینایی سنجی
    سلام
    پرچم یزدی ها که بالا بود و تبریک به شما و همشهری ها.
    از همشهریهای من در شهر کوچک هرسین در کرمانشاه، رتبه های 300 و 400و 13و800
    داشتیم، فعلا همینا رو میدونم و اینکه خیلی از بچه زرنگا موفق نشدن و متاسفم.
    و به نتیجه جالبی رسیدم، فعلا موفق هایی که دارم می بینم کسانی هستن که از خانواده های 
    با سطح مالی متوسط به بالا هستن که در کنار تلاش بچه ها امکانات خیلی خوبی فراهم کردند.
    این نگران کننده اس چون عدالت میره زیر سوال و بچه های دیگه که علاقه من هستن جا میمونن.
    پاسخ:
    ممنون
    عموما همینطوره که فرمودین
    با20000میشه پرستاری قبول شد؟نظرتون راجع به این رشته چیه؟یه سال دیگ بمونم پشت کنکور؟

    پاسخ:
    در مورد رشته ی پرستاری همه چیز روشنه و نیاز به توضیح نداره  و فقط انتخاب و علاقه ی شماست
    سلام
    رتبه هاو قبولی ها  رو در اینترنت و سایت کانون ببینید . مطمین ترن 
    عاقا وقتی مطلب میذاری....اگ دوس داشتی به سوالای ما بخت برگشته ها جواب بده..به کمکت احتیاج داریم برادر من!!!خخخخخ
    سلام بنظرتون با رتبه 5700منطقه3و رتبه کشوری25000میشه بین الملل قبول شد.تورو خدا جواب بدین.
    پاسخ:
    سلام
    رتبه هاو قبولی ها  رو در اینترنت و سایت کانون ببینید . مطمین ترن 
    تبریک میگم دکتر،منم خوشحال شدم:)
    سلام دکتر
    من امسال رتبه ی 6000منطقه2آووردم
    و بااین رتبه فقط باید به پرستاری و علوم آزمیشگاهی و هوشبری و اتاق عمل فکرکرد
    ولی به هیچ کدوم ازاین رشته ها علاقه ای ندارم و واقعا به پزشکی علاقمندهستم
    بچه های پشت کنکوری پارسال توشهرماامسال اصلا موفق نشدن
    نمیدونم باید چیکارکنم؟؟
    شمادرمورد امتحانی که ازلیسانس رشته های علوم پایه به پزشکی هست چی میدونین؟
    امسال بمونم دوباره سراری شرکت کنم بهتره یا پرستاری دانشگاه تنهرا برم بعداونجاواسه پزشکی شرکت کنم؟
    پاسخ:
    سلام
    شنیدم ولی خیلی سخته
    شما روی اون حساب نکنین و تصمیمتون رو روی رفتن و یا موند و شاید پزشک شدن بگیرید :)
    امیر کی بود حالا؟ :)
    پاسخ:
    عزیز دایی !
    سلام
    من تصمیممو گرفتم
    میمونم واسه سال بعد 
    البته خیلی رویایی تمام پزشکیای نیم سال دوم و داروهارو تو انتخاب رشته زدم :-) !!!!!  و یه دونه ام پرستاری یا مامایی یا چیزای دیگه انتخاب نکردم
    میدونم قبولیم احتمالش صفردرصده امامیخام شانس نداشتمو امتحان کنم!!!!
    فقط خیلی میترسم
    ازاینکه میگن سال بعد بدترنشی?
    میگن نبری?
    میگن استرس کاری نکنه شش هزارت بشه شصت هزار??
    توروخداکمکم کنین
    شماپشت کنکوری موفق میشناسین???
    من هنوز درس خوندنوشروع نکردم
    مامانم بیمارستان بستریه دو سه روز دیگه نوبت عملشه.نمیدونین چقدرناراحت شد بااین رتبه ای ک اووردم.ازنظر روحی داغونم و اون روحیه و انگیزه ای ک.میگن اوایلش توی پشت کنکوریاموج میزنه تو من وجود نداره
    چچیکارکنم خدایا ؟؟؟؟؟؟

    تازه دوست صمیمیه صمیمیمم میخاددبرهره پرستاری اصفهان.مافسردگیمیم صددرصده....

     : ((

    پاسخ:
    سلام
    به بنده ایمیل بزنین
    عمر من را مهلت امروز و فردای تو نیست... 
    دیدین?
    دیدین استرس موج میزنه؟؟؟؟؟؟؟
    از غلطایی ک تو نوشتن دارم مشخصه!! :-)
    ای خدا
    عزیزم گولشو نخور.داره تلاش میکنه اسمشو تو کتاب رکوردهای گینس ثبت کنه 
    رکورد گینس برای چی؟!!
    از خودش بپرس میگه بهت حتما:))

    عجب! به خودش بگو بیاد بهم بگه :)
    عجب :)) ولی ندیده و نشناخته قضاوت نکن دختر جان... 
    خوشبحال عزیز دایی !شماها چیکار میکنین این رتبه هارو میارین اقای غفوری ؟ماهم بخدا خوندیم یه رتبه ای اوردم که اصلن نه به ازاد میخوره نه بین الملل متاسفانه خیلی هم ادعام میشد کلا خیلی خیط شدم این وسط :))
    پاسخ:
    سلام
    حتما ایراد مارتون رو میتونید بیدا بکنید . سخت نیست :)
    Bawsheee :) man k ghazi nistam ghezavat konam ! be khodesh begu biyad be khodam bege age rast migi !
    وا من کجا بگم :)) همینجا رو میبینه بخواد حرف میزنه باهات :)) چه شخصیت مهمی هم هست واقعت
  • نازنین زهرا
  • سلام 
    شما از شرایط بعد از فارغ التحصیلی دانشگاه شاهد برای رشته های علوم پزشکی اطلاعی دارید؟؟
  • دکتر اینده
  • سلام
    رتبم 150 شد با اینکه بهشتی رو میرسید تبریز زدم
    میخواستم ازتون بخوام در مورد ترم اول یه راهنمایی های بکنید
    خیلی ممنون
  • دکتر اینده
  • سلام
    رتبم 150 شد با اینکه بهشتی رو میرسید تبریز زدم
    میخواستم ازتون بخوام در مورد ترم اول یه راهنمایی های بکنید
    خیلی ممنون
    پاسخ:
    سلام دکتر جوان 
    ایمیل بزنید 
    سلام ببخشید شما چه درسی را تدریس میکنید؟
    ریاضی یا زیست یا..؟
    پاسخ:
    سلام
    ریاضی
    وقت بخیر
    من دیپلم ریاضی دارم با معدل خیلی کم حدود ده. و میخام کنکور تجربی بدم هدفم قوی و محکم هست اونم بخاطر پزشکی
    ولی الان پیش چندتا مشاور رفتم و کارنامه ها رادیدم گفتن با این معدل محاله دو رقمی بشی و پزشکی تهران. با این تاثیر مثبت و منفی و زیادش هرسالم بیشتر میشه نمیتونی و گفتن تنها راهش دیپلم مجدد هست بنظر شما هم نمیشه دیپلم مجدد بگیرم؟
    واقعا الان من موندمو یه معدل بد و چیزی که دانشگاهها خوب نمیگیرن حتی اگه خیلی بخونی اینو یکی گفت چون معدل درصد بالاتو خراب میکنه چیکار کنم کمک/
    پاسخ:
    سلام
    اگه میشه معدل جدید گرفت که سعی کنید انجام بدید ولی به هر خال با تلاش بیشتر میشه اثر معذل بایین رو کمرنگ کرد . اونقدرها هم بحرانی نیست 
    با سلام 
    سوالی از خدمت شما داشتم ممکن است راهنمایی بفرمایید
    من علاقمند به شرکت در کنکور سال ۹۵ در رشته تجربی هستم. و به خاطر علاقه زیاد در حال حاصر تمام تلاش خود را میکنم
    من در حال حاصر معلم هستم و مجبورم ۳ روز در هفته تدریس کنم.ایا به نطر شما میتوانم همزمان در کلاسهای دانشگاه هم شرکت کنم؟ 
    ایا در بعصی از درسهای که حالت عمومی دارند میشود غیبت کرد؟ در کل برنامه حدودی یک دانشجوی پزشکی چگونه است و کدام درسها حالت اجبار و حصور در کلاس دارند و کدام درسها را میتوان غیبت کرد؟

    و ایا امکان انتخاب واحد به گونه ای است که بتوان درسها را به صورت فشرده و در دو روز برداشت؟
    لطفا راهنمایی کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام
    غیبت رو میشه کرد . از اون نظر نگران نباشید . حداقل تا سه سال 
    جواب منو نمیدین؟
    پاسخ:
    سوالات جواب داده شدن
    شرمنده
    سلام آقای دکتر،روزتون مبارک باشه،انشالله همیشه موفق باشید:)
    پاسخ:
    خیلی ممنون ؛)

    سلام .

    گـرچه از ثبتِ این پست خیلـی میگذره ولـی بِ صورتِ " خـود شیفتـه طوری " خواستم رتبمُ بـگم .

    644 شدم . خیـلی ام عالی . خیلـی ام خوب :D

    پاسخ:
    خخ
    موفق باشین :)()))
    من عاشق ریاضی بودم ولی فرهنگیان نشد که دبیری ریاضی بخونم واقعا ازاد میشه کنار رشتت دبیر ریاضی شد؟ شرایطش چیه؟
    پاسخ:
    سلام
    من در حریان نیستم . ترجیخا از اموزش دانشگات ن باید شوال کنید
    سلام ممنون از وبلاگ عالیتون...
    من دیپلم ریاضی سال 82 گرفتم معدل امتحان نهایی من پایینه ولی معدل دیپلمم 18 هست و برای ما امتحان نهایی حساب نمیشه فک کنم و الان دانشجوی ترم 3 فوق لیسانس ادبیات انگلیسی شبانه تهران هستم...
    علاقه ی زیادی به پزشکی دارم و مطالعات زیادی تو این زمینه داشتم...
    میخواستم بدونم محدودیتی برای من نیست که تو کنکور شرکت کنم و اینکه به نظرتون دیر نیست و شانس قبولی دارم؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    هرکسی رو نمیشه در این سن به دوباره کنمور دادن تشویق کرد . به سن و محدودیت های اینده و سختی های مسیر بیشتر فکر کنید . اگه هیجانی تصمیم نگیرید میتونید موفق بشید
    محدودیتی در کنمور دادن نیست . معدل هم واستون محسوب نمیشه و فقط درصد منمور اهمیت داره
    سلام محمد،حالت خوبه؟! نزدیک به ١۶ روزه پست نذاشتی!!! مشکلی پیش اومده؟ آیا؟! ما نگرانیم!شاید به خاطره مشغله باشد!شاید!!
    سلام من باید90 کنکور میدادم که نشد الان تمام کتاب درسیام تغییر کرده رفتم دیدم فک کنم ادبیات دینی عربی زبان فیزیک شیمی و... همه الان من چیکار کنم ؟؟؟ یسری کتابای خوب خریدم ولی مال کنکور و اینا ولی درسی نه الان واقعا همه درسا نیاز به کتاب درسی دارن من برم الان یه دست کامل دوم  یه دست سوم و چهارمو بگیرم یا نه فقط یعضیهاشون ؟؟؟

     من دارو هم دوست دارم زمین هم بخونم یا نه؟ چون برا اولین باره من زیستم نمیدونم چه برسه اون همه میگن نمیخاد رتبت خوب باشه با زمین صفر هم دارو میاری و میگن وقتتو بزار روی زیست ولی خب از طرفی برای رتبه خوبه من چیکارکنم زمین و بخونم ؟؟
    یا نه 
    از الان دیره اومدم برا تجربی تا بحالم زیست نخوندم یعنی میرسم 
    پاسخ:
    سلام . کتاب درسی تغییرات کوچیکی داشتن و به هر حال باید کتاب هایی مه تغییر کردند رو تهیه بکنید . برای دارو زمثن شناسی اهمیت داره و همزمان بخونیدش . منتها فعلا خیلی کمتر تو برنامه بذاریدش ( مثلا دو هفته ای دو ساعت ) و بعدا کمی زیادش کنید . فعلا به دروس مهم تر بیشتر برسید . 
    نه هنوز دیر نیست و فرصت جبران هست . 
    موفق باشید
    سلام اقای غقوری امسال اولین سالیه قراره کنکور بدم بابام فوت کرد امتحان نهایی هارو گند زدم معدلم 18 شد منی که ترازای سال سومم 6900 بود تابستون ترازم از5800بالا نمیره میشه کمکم کنید
    پاسخ:
    سلام
    متاسفم و امیدوارم محکم با زندگی برخورد کنید 
    تا وقتی ترازتون به بالای ٦٠٠٠ برسه روی دروس اختصاصی و زیست و شیمی تمرکز کنید . دروس عمومی رو نمیخواد بخونید. ساعت مطالعتون رو بالا ببرید و اگه احساس خمودی و افسردگی دارید کتابخونه رفتن بهتون کمک میکنه
    سلام من با 600 منطقه 3 پزشکی گناباد که انتخاب چهلمم بود شدم خدارو خیلی شکر ولی پارسالیا با 1200منطه 3 هم شاهرود شده بودن من نشدم
    پاسخ:
    سلام
    تبریک میگم
    ذهنتون رو بندازید در آینده :)
    سلام، الان نگید غیر مرتبط با پسته، جای دیگه ای نبود تشکر کنم
    خواستم تشکر کنم واسه معرفی آهنگ ها ، سلیقه موسیقی خوبی دارید
    آهنگ ماه و ماهی هم عالی بود
    سلام اقای دکتر سال دوم هستم و میخوام از امسال برای کنکور بخونم میشه درمورد همه چیز راهنماییم کنید

    پاسخ:
    سلام
    درس دومتون رو خوب بخونید . جز نفرات تاپ و اول باشید
    منظم باشید 

    سلام اقای دکتر خسته نباشید . من دانشجوی ترم 1 روانشناسی بالینی هستم و خیلی خوب الحمدلله دارم پیش میرم . میخوام همزمان با دانشگاه از ترم بعد برای کنکور سال بعد تلاش کنم . چون واقعا عاشق پزشکی هستمو ارادم قویه وهدفم دانشگاه تهران .امیدوارم سال 96 دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران بشم . ی سوال دانشگاه تهران تا رتبه چند پزشکی برمیداره ؟؟  موفق و پیروز و سربلند باشید ... التماس دعا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی