زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

کلا همون بود!

سه شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ب.ظ

میخواهم بروم به مدیر مسئول سایت ویکی پدیا یک پول هنگفتی بدهم که دو روز دیگر وقتی افتادم و مردم اگر  سه نفر هم از روی بیکاری اسمم را سرچ کردند ننویسد اطلاعاتی موجود نیست ! به هر حال این چند دهه ای که زیستم را یک غلطی کرده ام یا نه ؟! همان را هرچند ناچیز و بی اهمیت در دو سه سطر بنویسد من به خواسته ام رسیده ام . اصلا بنویسد گفته ها حاکی از این دارد که او فردی مهربان بود . بعد زیرش هم بنویسد برای اطلاعات  بیشتر در مورد محمد غفوری  اینجا را کلیک کنید !  بعد که آن سه نفر کلیک کردند پیغام بدهد : کلا همون بود !! 

 

 

بیا هیچوقت از این بازی ها نکنیم . که من بگویم چه هوای خوبی ؟ بعد تو بگویی چه هوای خوبی . من بگویم درخت کریسمسه ها میبینی ؟ بعد تو بگویی درخت کریسمسه ها میبینی ؟! من بگویم : باز بازی تکرار جملات رو راه انداختی ؟! بعد تو بگویی باز بازی تکرار جملات رو راه انداختی !؟ بعد من بگویم تو دیوونه ای به خدا ! تو هم بخندی و بگویی تو دیوونه ای به خدا . من بگویم : حالا که اینجوریه بذار یه چیز که تا الان تو دلم مونده  رو بهت بگم . تو کنجکاو شوی و سریع بگویی : حالا که اینجوریه بذار یه چیز که تا الان تو دلم مونده رو بهت بگم . من هم تمام احساس و جراتم را در حنجره ام جمع کنم و بگویم : من عاشقت شده ام . بعد تو چند لحظه سکوت کنی ولی به جای تکرار جمله ی من  بگویی : ممنون عزیزم .... بیا هیچوقت از این بازی ها نکنیم . تو بازی را میبازی و من تمام وجودم را ... 

 

 

  • ۹۴/۰۲/۰۸
  • => محمد غفوری