زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

پیام نده پاشو بیا لاین

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

مقایسه ی لاین و اس ام اس ثابت میکنه مردم ایران همون قدر که پول مفت کم دارند وقت و حرف مفت زیاد دارند !

 

 

 

بی ربط : وصیتم یک کاغذ کوچک بیست کلمه ایست . اسم ده عزیزم را داخلش نوشته ام .  همان ده عزیز بخوانندش . فقط میخواهم بدانند شرمنده ام اگر علت مرگم در رفتن جانم برای ایشان نیست .. :))

بی ربط : من هیچ وقت نخواسته ام تنها باشم . قرارمان یک خلوت طولانی دو نفره بود . فقط  او هنوز نیامده است. 

بی ربط : جوان که بودیم هر دومان به این رسیدیم که دین و مذهب دروغ است . ولی او میگفت اگر راست باشد چی ؟ احتیاط چی میگه ؟ بهش گفتم ترسو نباش .  پیر شدیم . اهالی محل به من کافر میگغتند . او هم به من همین را میگفت . اما او نماز و روزه اش را ادا کرده بود . مکه اش را هم رفته بود . اهالی محل به او حاجی میگفتند . من همچنان میگفتم ترسو .

 

  • ۹۴/۰۱/۰۹
  • => محمد غفوری

سر آن ندارد امشب

طنز

نظرات  (۷)

و جالب این رو هم بدونید که اکثر افراد به بیماری های روانی مبتلا هستند!!! و سعی کنید با فعالیت های سالم جزو این افراد نباشید!!! بنده در هیچ شبکه اجتماعی اعم از وایبر ،لاین ،اینستاگرام،فیس بوک،تانگو،تلگرامو.... هیچ فعالیتی ندارم،چند وقتی بود عضو اینستاگرام بودم ولی چند هفته پیش صفحه اینستاگرامم رو هم حذف کردم،بیشترین استفاده من از اینترنت تحقیقاتی است و فعالیتی که بتونه به سوالات ذهنیم پاسخ بدم.و گاهی هم به وبلاگ شما سر می زنم!!
پاسخ:
خوبه :))
چه انسان خوبی
موفق باشید
وقتی میام وبلاگ شما نمیتونم خب نظر ندم،ولی خب فکر کنم که نباید اصلا نظر بدم،چون فکر میکنم از جانب شما سو برداشت میشه!! من چهارتا خواهر و سه تا برادر دارم،خودم آخرین فرزند خانوادم!! پدر و مادرم فرهنگی هستند،و دوتا از خواهرانم مدرک دکترای فیزیک پزشکی و مهندسی نرم افزار رو. از دانشگاه های شهید بهشتی وصنعتی شریف گرفته اند و عضو هیئت علمی دانشگاه ها...... استانمان هستن،دو تا دیگه از خواهرانم هم پزشکی خوانده اند و رزیدنت رادیولوژی و.داخلی هستن،و تمامشان از دانشجویان ممتاز کشور بوده اند،و بزرگترین برادرم ارشد اقتصدوانرژی و ارشد بی ام ای رو از دانشگاه صنعتی شریف گرفته اند،و جزو نخبگان کشور و دانشجویان نمونه بوده اند،و الان رئیس امور مالی شرکت،پ.ن.ا هستند!! و برادر دوم و سوم هم از مهندسین به نام عمران و کامپیوتر استان هستند! بنده هیچ وقت دوست ندارم شغل خواهر و برادرامو و رشته و دانشگاه خودمو و وضع مالی خانوادمو به رخ کسی بکشم،ولی به نظرم یه جاهایی لازم گفته بشه.....!! پدر و مادر بنده همیشه ما رو به داشتن ایمان و اعتقاد به خدا تشویق کردن،و همین امر باعث پیشرفت خودم و خانوادم بوده!! امیدوارم این آخرین بازدید من از وبلاگ شما باشه ،موید باشید.
پاسخ:
والا منم ظما رو به اعتقاد به خدا دعوت میکنم ! سو تفاهم نشه
سلام...
من به شدت طرفدار لاین و وایبر و... هستم چون الان دوران عید که دوستام هر کدوم شهرستانن و بیشتر به اینترنت دسرسی ندارن دو روزه ده هزار شارژ خرج کردم-ضروری بود- تا آخر عید اگه با همین روال پیش بره مجبورم تموم عیدی هامو خرج شارژ کنم! اصلا هیچی هم به اندازه پول دادن به شارژ حرص نمیده! حس می کنم اپراتور ایرانسل داره هر هر بهم می خنده😣 
بی ربط ها یکی از یکی بهتر بود💐 بی ربطِ دو خیلی به دلم نشست😉
کامیاب باشید...
پاسخ:
کامیاب باشید :)
از هر وسیله ای خوب استفاده کنیم . بسیار هم عالی

بی ربط نوشته ها بسیار عالی بود
عالی بود

درود!

مخصوصا اونجا که به این حقیقت رسیدین دین و مذهب دروغ است

تلخ ترین حقیقت!
پاسخ:
البته هدف من بیان این نبود
سلام اقای غفوری خوبید؟یکی از دوستام این وبلاگ رو‌معرفی کرد و گفت شما جواب سوالات ما کنکوری ها رو‌میدید.من چند تا سوال داشتم.میتونم با شماره ای که گذاشتید تماس بگیرم و بپرسم؟از درس خوندنم ناامید شدم دیگه.هرچی‌میخونم میبینم اخرش تخصصیا رو بلدنیستم نمیدونمم چیکارکنم.به سرم میزنه بقیه درسامو قوی کنم اونا رو خوب بزنم اما ریاضیاتم رو اصلا نزنم.رشتم ریاضیه.خوشحال میشم کمکم کنید
  • اینستا گرام ها
  • وب عالی دارید ادامه بدین
    با تشکر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی