زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

کلا آدم مسخره ای هستم

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ

از برنامه هایتان این باشد که هر وقت با دیگران میروید  به یک خواستگاری مهم و سرنوشت ساز  و همه به شدت از روند جلسه راضی اند ، موقع برگشت با جدیت رو  به بقیه بگویید : ای بابا ! یه ساعت اونجا بودیم یکی نباید به من بگه زیبم بازه ؟!

چند فحش آبدار برای خودتان میخرید ولی باور کنید ارزشش را دارد !

 

بی ربط : در حد مرگ از آلبوم مستور و مست همایون شجریان حمایت میکنم ( حالا این که دقیقا چی کار میکنم رو نمیدونم ! ) حتما گوش بدید این البوم رو . خدا حفظ کنه شجریان ها و چند نفر معدود دیگه رو که اگه نباشند موسیقی سنتی ایرانی کاملا فراموش میشه . کت و کولشون درد نکنه که بار زیادی رو دارن به دوش میکشن :) 

  • ۹۴/۰۱/۰۸
  • => محمد غفوری

خواستگاری

زیب باز

سید ؟!