زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

حماقت شیرین

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۵۰ ب.ظ

احساس پوچی میکنم . این از آن جمله باکلاس هایی نیست که هم سن و سال هایم وقتی دلشان میگیرد و یا با ننه شان جنگشان میشود و یا شکست عشقی میخورند به ذهنشان خطور میکند . اتفاقا اصلا هم با کلاس و جذاب نیست . آن قدر ترسناک است که دیشب را بدون ترس از تاریکی و روح و اجنه و با وجود صداهای مبهم اطرافم خوابیدم . سخت نبود . فقط با خودم گفتم ترس از این ها در مقابل ترس از پوچی اصلا به چشم می آید ؟! دیدم نه ، راحت خوابیدم . این نه از آن احساس های زود گذر است . برای رسیدن به این بدبختی کتاب ها خوانده ام و فکر ها کرده ام ! از جنس همان پوچی هایی ست که دکتر شریعتی در همین سن و سال ها به آن رسید و صادق هدایت برایش مرد . دلم یک جهل مطلق میخواهد . یک بیشعوری جالب . یک نفهمی قشنگ . زندگی برای احمق ها باید خیلی شیرین باشد . 

 

 

 

بی ربط : تا اواسط اسفند که علوم پایه برگزار میشه من خیلی گرفتارم . هر تاخیری رو پیشاپیش ببخشید .

  • ۹۳/۱۰/۰۴
  • => محمد غفوری