زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

نشست ادبی

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ق.ظ

در نشست ادبی بر سر اینکه که میتواند مصراع * طنز حرف آدمی را چند پهلو میکند ... * را کامل کند مسابقه میگذارند و بعد از این که همه ی ما برگه هامان را میدهیم به خانم مجری و ایشان میخوانند و اتفاقامال بنده را تایید نمیکنند یک آقای شاعر کله گنده ای می آیند روی صحنه و میگویند قبل از این که شعر خودم را بخوانم مصراع را میخواهم اینگونه کامل کنم * طنز حرف آدمی را چند پهلو میکند  چیزهای خوب را در کام لولو میکند  ! * و همه برایش دست میزنند و هورا میکشند و من به این فکر میکنم فرق این مصراع با * طنز حرف آدمی را چند پهلو میکند   ممه ها را دور از دستان لولو میکند * چه قدر بود !!

 

با ربط : این شاعر های متاهل را باید از شعر های عاشقانه بامشت و لگد به طنز دعوت کرد ! اصلا چه معنی دارد آدم متاهل همچنان در شعرهایش در ارزوی رسیدن به یار باشد ! 

  • ۹۳/۰۶/۲۷
  • => محمد غفوری