زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

بشمارش .. !

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ب.ظ

تا که سر بسته بفهمی غم بسیارم را

بشمارش ... !  پدر علم ریاضی شده ای ... !

 

 

 

با ربط : اگر کسی وقت خالی و لطف زیاد وصف حالش هست عکسی رو پیشنهاد بده  که این بیت رو داخل اون عکس بگنجونم ( میتونه خودش این کار رو بکنه که واقعا دمش گرم )

بی ربط : کنکوری ها جو زده نشوند پشت کنکور بمونند . مشورت کنید با پشت کنکور ماندگان اون هم از هر نوعشان

  • ۹۳/۰۵/۲۰
  • => محمد غفوری

نظرات  (۹)

توی پست کنکور یار جواب نظرمو دیدم اشکالی نداره اگه حذف شه ممنون! فقط اینکه دکتر غفوری خدا بد نده چرا غمگین بودین آخه؟ نگران شدیم. اصلا فکر کردم دیگه قراره وب نیاید!  چرا اینهمه غمگین آخه؟ 
سلام.
می گذره دکتر... این غمم مثل غمهای دیگه می گذره.
شما مرد روزای سختین.
اینهمه به ما ها امید میدین. خدا هواتونو داره حتما از پسش برمیاین. من بهتون ایمان دارم.
  • آسمون ابری
  • آخه برای چی غم برادر من؟!

    یه لحظه فکر کردی اون چیزی که براش غمگینی اصلاً ارزش داره یا نه؟

    گاهی ما برای چیزهای پوچ غمگینیم ، سالها باید بگذره که بفهمیم خیلی ناچیز بودن!

    چرا تا سالها صبر میکنی؟

    همین الان بدون که پوچ هستند!

    تو رو خدا شاد باشید !

    هیچ چیز به اندازه غمگین بودن مردم منو آزار نمیده!

    امیدوارم همیشه شاد باشید و بی غصه

    count your nights by STARS not shadows

    count your life with SMILES not tear

     گریه گریه گریه گریه گریه گریه گریههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه یکی میگه پشت کنکور بمون قبول میشی یکی دیگه مثل شما میگه جوگیر نشی بمونی خب پس من چیکار کنم گریهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه چرا شکلک نداره وبت
    پاسخ:
    :D
    پیشنهاد من به شما: کتاب " سرمه ای" شاعرش اقای حامد عسگری. اقای عسگری یه وبلاگ داره به اسم باغکوچه میتونید برید و استفاده بفرمایید.ایشون اگر اشتباه نکنم دوشنبه ها میان برنامه سلام تهران حدودا ساعت 8ونیم 9صبح.ادرس ایمیلم:                  shiringoodarzi77@gmail.com

    بیشنهاد: کتاب" ولنگاری فرهنگی"   نوشته ی  اسماعیل شفیعی سروستانی

    چشم گریان تونازم حال دیگرگون ببین
    گریه لیلی کناربسترمجنون ببین
    برنتابداین دل نازک غم هجران دوست
    یارب این صبرکم وآن محنت افزون ببین
    مانده ام باآب چشموآتش دل ساقیا
    چاره ی کارمرادرآب آتشگون ببین...
    ..............................................................
    ازخداپرسیدم:خداتوکه اینقدرمهربونی چراغموآفریدی؟میشه غم نباشه؟
    خداگفت اگه غم نبودکه به سمت من نمی اومدی،من غمو آفریدم که به فکرمن هم باشی به سمت من هم بیای...
    ..............................................................
    (آدم بی غم؟؟؟محال ممکنه!!!)
    :)

    پاسخ:
    Khooob bod 
    Mamnoon
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی