زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

داریم ادم های مزخرفی میشویم

چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶ ب.ظ

داریم آدم های مزخرفی میشویم . آن قدر مزخرف که حتی وقتی پدر بزرگمان میمیرد به جای آن که زمین و زمان را چنگ بزنیم و خون گریه کنیم و غش و ضعف برویم و به زور اطرافیان آرام شویم و شب اول قبر را بالای قبر پدر بزرگمان بمانیم و قران بخوانیم و تمام خاطره های خوبش را در دلمان مرور کنیم و باز نم نم اشک از گونه مان روی قران دستمان چکه کند ؛ هنوز خبر مرگ از عصب های گوشمان به مغز نرسده به فکر یک عکس سیاه زیبا که گوشه موشه هایش چند شمع سوخته داشته باشد برای پروفایل فیس بوکمان هستیم و هردوساعت یک بار از کسانی که تسلیت گفته اند تشکر میکنیم و غم و غصه مان با تعداد کامنت ها بالا و پایین میشود 

 


 

بی ربط : وبلاگ خانم رنگی رنگی رو دوست داشتم . سر بزنید .

  • ۹۳/۰۴/۱۸
  • => محمد غفوری

نظرات  (۲۸)

واقعا گل گفتید . دم شما گرم !
  • خادم الحسین
  • سلام علیکم
    دلم هوای محرم دارد...
    به روزیم و منتظر نظرات زیبای شما هستیم...
    التماس دعا
    یا علی مدد
    داریم میشیم نه! خیلی وقته شدیم!!دکتر من یکم نفهم تشریف دارم! پست قبلی سطر آخر اون پیدا کردنو نفهمیدم از کجا آومد. بازم بخونم عایا؟(3 بار خوندما)
    فهمیدم انگار!:))
    یه کیلیپی دیدم عروس و داماد تو کلیسا تا کشیش اینارو زن و شوهر اعلام کرد گوشیاشونو دراوردن پروفایلشونو آپدیت کردن:))
    slm mamnon misham b man sar bzanid azaton komak mikham
  • خانم رنگی رنگی
  • دکتر محمد لطف میکنی در لینک لیست اسم منو تصحیح کنی؟؟؟؟؟؟(نیشخند)

    معرفی میکنم: اینجانب خانم رنگی رنگی هستم.

    متشکرم.

    سلام دوست عزیز
    ممنونم که بنده رو لینک کردید.لینک شدید
    وبلاگتون به نظرم خاصه.خوشمان امد:)
  • خانم رنگی رنگی
  • ممنونم

  • ویداهمیشگی
  • سلام دکتر!چه وبلاگ خوبی داری!  ! میشه به وبلاگ من هم سر بزنی؟
    vidaansherli.blogfa.com
    سلام دکتر جان ممنون بابت  یاد آوری کردن بعضی حقایق تلخ در این پست و یا انتقاد کوچولو  فکر نمی کنید عشقولانه هاتون یه ذره دارن لوس میشن... قدیما مطالب عشقولانتون  ابهتی داشت برای خودش.... میگذاریم به حساب امتحانات و نداشتن وقت کافی.. 
    پاسخ:
    مرسی از نظرتون
    ای کاش مطمین بودم اینطوری هست که میفرمایبد
    اخه شاید تفاوت ذایقه ها باشه
  • ســـــــاناز
  • داریم فرع را فدای اصل می کنیم

    داریم آدمهای مزخرفی می شویم...

    از اینکه ب مسائل روزمره با تیزبینی دقت کردید ب وجد آمدیم

    سپاس ...
  • ســــــاناز
  • ضمنا اقای دکتر ب وبلاگ ما هم همی منت گذاشتندی و سری بزنیدندی !!

    والا روحیه می گیریم

    و باز هم سپاس ...

    www.ghahremanekonkoor.blogfa.com
    حقیقتی تلخ وبه زبان بسیار شیرینی نوشتید .جالب بود
  • ربولی حسن کور
  • سلام
    دقیقا
  • رقص بادبادک
  • سلام دکتر!میشه به وبلاگ من هم سربزنید؟
    drfafa.blogfa.com
    داغ دلمو تازه کردی
    raas mega doktor kheyli saar shoded in bache baaziaa be shumaa namiaad
    سلام آقای دکتر. خوبین؟ نماز روزه هاتون قبول. راستش قرض از مزاحمت امر خیره!:))دیروز یه مطلبی در مورد یه سایتی خوندم که بسی جالب بود خواستم اول تو وب خودم بذارم ولی چون بازدید کننده های شما زیاده و اکثرا تحصیل کردن اومدم اینجا بگم شایدم شما اطلاع داشته باشین یه سایتی هس به اسم www.freerice.comکه وقتی میرین سوالاتی به انگلیسی می پرسه سوالا بیشتر در مورد واژگان یا آناتومی بدن یا نقل قول های معروفن به ازای هر جواب درست شرکتی که تو این سایته ده عدد برنج وقف نیازمندان می کنه یعنی هم اطلاعاتمون بیشتر میشه و هم یه کار خیر می کنیم.
    پاسخ:
    مچکرم
    اعمال شد
    اره والا ولی خب چاره ی دیگه ای هم نداریم وقتی پوچیم ازخودمون فراری هستیم 
    سلام با پست های انگیزشی و انرژی بخش بروز هستم خوشحال میشم بازید کنید.
    سلام
    نوشته‌هاتون خیلی خوب بود...
    مدلِ نوشتنتونم جالب بود...
    سبک وبلاگ نویسیتون خیلی تغییر کرده و البته خیلی هم بهتر شده نسبت به وبلاگ سابق بلاگفا و میهن‌بلاگتون...
    shoma ke bishtar az hame stigma ha ro rasaneie kardin! faghat mande doost dokhtarash mesale bareze! rasaneie kardane baghie shayad be cheshm nayad ama kare shoma kheyli be cheshm miyad chon vase bazia olgoo in
    kash shoaar nemidadim
    دکتر اتفاقا من و بیشتر دوستام از عاشقونه های شما راضی هستیم! خوبن!:)
    سلامی دوباره. راستش احساس کردم اگر این نظر را هم بگذارم با این وضع نظرات فردا به من هم می گویند موسسه ی خیریه و تبلیغ مذهبی یا شاید هم شما را زیر ظن ببرند که خودتان نظر می گذارید! بخاطر همین خواستم میل بزنم که بعد با خودم گفتم چرا باید حرف های دیگران برایم مهم باشد همین که خدا نیتم را می داند کافیست... 
    برویم سر موضوع.
    کانون خیریه چتر سبز(دانشجویان پزشکی تبریز) طرح ۱۴ختم قرآن به نیت ۱۴معصوم تا آخر ماه مبارک رمضان گذاشته اند که تا الان ۹ختم تمام شده. منتظر حضور گرم مشتاقان هستند.
    WWW.chatr-tbzmed.blogfa.com
    با تشکر:))
    نظرات بقیه را نمی دانم اما شما برای من همیشه الگو بودین و هستین. Number1.
    llk,k
    Euuuuuuuuu,donuaue bivafa
    سلام,وقتتون به خیر. من از خواننده های وبلاگ دکتر احمدی هستم ,از طریق پست روز پزشک ایشون با اینجا اشنا شدم,میخواستم بپرسم شما هنوزم چهارشنبه ها به سوالای کنکوری جواب میدید؟
    پاسخ:
    سلام
    فعلا خیر
    سلام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی