زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

ماه خدا

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۳ ق.ظ

 به یاد بیاورم کله ی سحرهایی را که تا چشم باز میکردم صورت ماه خورده ات مقابل چشمان پف کرده ام میدرخشید . « خسته نباشید گلم  » های کلافگی و بی حوصلگی و خواب آلودگی من و جوابِ « ممنون مرد تنبل » های روشن و شیرین و مهربان تو . سفره ی آبی یک در یک وسط حیاط و شمع های فیروزه ای کنارش و ماهی که انگار تمام روشنی اش را روی سفره ی ما پهن کرده بود . انعکاس برق چشمان تو در بشقاب های نارنجی و بسم الله گفتن های بی وقت و زیر لبت که هیچ وقت به این وضوح دیده نمیشدند . آن گوشه ی تخت صدای خش دار رادیو و فقط ده دقیقه تا اذان صبح ماندن و من و تو و حرف های بین غذایی و شوخی ها و  قه قهه ها و زود باش زود باش های کله ی سحری . شنیدن صدای الله اکبر از رادیو و مسجد محله و پشت بام آقای محبی و دیدن تمام زیبایی ماه خدا در چادر سفید گلدار و پای جا نماز آبی یادگار ماه عسل مشهدمان .  عقب افتادن نماز من درست به اندازه ی امتداد نماز تو و  گفتن در گوشی حرفی که در قلبم تلمبار شده است . همین که  : « ماه خدا آمده است . آن هم دو تا دو تا » و  بوسیدن روی ماه تو ؛ روی ماه خداوند . من هنوز همه را به یاد می آورم . مو به مو .  برای دوست داشتن ماه رمضان بهانه هایم کافیست ؟

 

بی ربط : این نوع نوشتن و جمله بندی از سخت ترین هاست . امتحان کنید .

با ربط : داشتم به این فکر میکردم چی میشد اگه زمان روزه از اذان مغرب تا صبح بود .  هر سال کمتر میشد!

با ربط : برای این که به فکر مستضعفین باشیم ای کاش خدا به جای ماه رمضان اتاق فکر درست میکرد !  والا! 

بی ربط : تیم فوتبالمون در دانشگاه شد سوم . میگن جایزش پتو و پنکه هست !!

  • ۹۳/۰۴/۰۸
  • => محمد غفوری

نظرات  (۴۹)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مخاطب این پست ...خوش به سعادتت !

نیاز به امتحان نیست مشخصه که سخته و البته زیبا !

اگه زمان روزه از اذان مغرب تا صبح بود احتمالا جای روز و شب عوض می شد و بازهم همین روال !

اتاق فکر هم درست می کرد چیز دیگه ای طلب می کردیم ...والا !

***** ** ******

سومی ام مبارکه تیم فوتبالتون پتو و پنکه چه مرتبط


همیشه دوست داشتم کنکورمو بدم بیام اینجا کل وبتونو بخونم
پاسخ:
Sepas 
می دونم خیلی سخته از شما چه پنهون یه وب درست کردم خواستم پستامو به تقلید از شما(جمله بندی منظم و ادبی ) بنویسم یکی دوتاشو موفق شدم ولی بعدش دیدم باید هزار بار بخونم و ویرایشش کنم حوصلم سر رفت! حالا وبم یه وضع بدی به خودش گرفته که نه شما بپرسین نه من بگم!!!!!
پیروزی  تیم فوتبالتونم بسی تبریک میگم. این پستتون خیلی زیبا بود هم تصویرش هم نوشته هاش.واقعا دستتون درد نکنه.
سلام دکتر جون... نوشتن چنین متنهایی کار هر بشری نیست مگر اینکه.... چند ااحتمال بدهیم.. اولا طرف متاهل بوده بنا به دلایلی بعدا مجرد شده.. ثانیاً مجرد بوده متاهل شده.. ثالثاً  این نوشته ها بر گرفته از قوه تخیلش باشه  و تجربه ای نداشته باشه که دست مریزاد داره.. کدوم دسته اید نمیدونم... تبریک بابت پنکه و پتو.... 
پاسخ:
Merc az nazereton :)
از قشنگ ترین سکانس های زندگی من لحظه ی بیرون اومدنم از جلسه کنکور هست . زیباترین دروغم را آن لحظه گفتم . 

chera ino mighid??? doroghe chi???
bebakhshid birabt  post mizaram akhe onja nemishod beporsam....
خوشمان امده است :)
سلام....
وب خوبی دارین..از خوندن پست ها لذت بردم..شعر ها ..داستان ها. در هنر هم دست دارید که جناب دکتر..خط زیباتون هم جای خود دارد..شنیدن پست صوتی و دیدن کلیپ ها هم خالی از لطف نبود..مخصوصا کلیپ پزشک ..که بنظرم ایشون در آینده جایی بسی پیشرفت رو در صحنه ی مجری گری دارند با این همه استعدادشون..از اسم کاناپه ی فیلم هم بسیار خوشم اومد..در کل عالی دیگه...لینک هم شدین...امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید..
  • ی بنده خدا
  • سلام میتونم بپرسم شما ورودی سال چندی؟
    پاسخ:
    ٩١
    سلام داداش محمدنماز روزتون قبول باشه
    کنکورافتضاح بود
    درضمن ریاضی خیلی سخت بوداقای دکتر
    من به کمکتون نیازدارم توروخدا اگه قبول نکنین ناراحت نمیشم چون خیلی گلین
    بله یاخیر؟
    پاسخ:
    بند دو پروفاییل
    من قول میدم خوندنشم از سخت ترین هاست. امتحان کنید!
    سلام خوب هستین؟
    اقا من ی چیزی بگم ؟چرا من فکر می کنم که شما به مربی والیبال ایران (کواش نمیدونم یا کواچ)شباهت دارید؟ایا واقعا اینگونه می باشد؟؟؟لطفا در اسرع وقت پاسخ گو باشید در صورت لزوم از شواهد و مدارک بصری استفاده شود.با تشکر
    نمیدانم ریشه ی این تصور که شما به اقای کواچ شباهت دارید به چه بر میگردد ولی شاید فکر می کنم که عکس سایت کانون بی شباهت به کواچ نیست هر چند که انسان موجودیست بس تغییر پذیر بخصوص در اب و هوای تهران .کلی حرف دارم بقیش برا بعدن
  • ســــاناز
  • بسی خوشمان آمد:)
    لینکید آقای دکتر.. :)
    پاسخ:
    ممنونم
    سلام پسر!خوندمت.... تغیر کردی.... در هر صورت ارامش و سلامتی تورووووحت.
    یه سوالی ذهنمو مشغول کرده شما اول پست رو میذارین بعد میرین دنبال تصویر یا اول تصویر رو میبینین بعد موضوع پست به ذهنتون میرسه?تصاویر هم تو این وب هم اون یکی عجیب مرتبط با پسته!ضمنا پستتون هم زیبا بود!ولی در مورد پست پایین خدایی ریاضی و شیمی وقت گیر بودن نسبت به کنکورای پارسال و پیارسال!
    پاسخ:
    این تصویر از یک تصویر متحرک گرفته شده
    تو حالت خوبه؟ چرا اومدی چرت وپرت میگی ؟ حالا شبیه باشه یا نباشه ک چی؟!!
    دکتر می دونین چیه؟ خوشم میاد از وبتون به عنوان چت رومم استفاده می کنن چندین بار که نظراتو خوندم دیدم یکی یه چیزی نوشته خب بیچاره به شما نوشته دیگه اما دیگرون ج میدن و کار شما رو راحت می کنن!:))
    هی مواظب حرف زدنت اقای......لااله الا الله
    برو برو برادر سوزنت رو نخ کن.ای بابا تو این زمونه عجب ادمای فضولی بیدا میشه!!!به تو چه اصلا؟!
    سلام
    این وب من هست
    Www.dr-73.blogfa.com
    خوش حال میشم سر بزنین
  • man na manam ...balke tonam
  • خداییش هیچ تاثیر دیگه ای نداره!!!
    پستای عاشقونه رو میگم :D
    پاسخ:
    ایشالله که اینطور نباشه !!
    وایییییییییییییی مطمئنی مشابه سال قبل بود؟
    من خودم ریاضی92 رو صد زدم ریاضی امسال کلی نزده دارم اونایی رو هم که زدم نمیدونم درست بوده یا نه.
    چی بگم هرچی بگم بچهای سالای قبل میگن بهونه میارین نخوندین
    ولی من خودم از جون و دل مایه گذاشتم واسه کنکورم
    به ما سه هم سر بزنین.
    لینک کنم؟
    سلام لینک تون کردم
    منو لینک کنین ممنون
    سلام
    ببخشید ناراحت شدین اسم وبلاگم مثل شماست؟
    میخواین تغییر بدم
    مشکلی نیس
    بعد من توو لیست لینک هاتون ندیدم وبم رو
    پاسخ:
    نه اصلا
    چه اشکالی میتونه داشته باشه
    شماره شش
    سلام...
    من از پیج خسیسای روزگار مزاحمتون میشم
    یکی روز تولدشو نگه چند تا لایک داره؟؟؟:)))
  • علیرضا توقیری
  • سلام .من از وبتون خیلی استفاده کردم.واقعا مفید بود.متشکرم .
    خیلی جالبه نمیدونم دقت کردید یا نه . اکثر بچهای تجربی علاقه و استعداد هنری دارن و نمیدونم واقعا دلیلش چیه. من استعداد نقاشی به شدت دارم و استاد طراحیم میگه نباید میرفتی تجربی.و در اخر اینکه با نوشته هاتون  خیلی ارتباط برقرار میکنم و به نظرم میتونید نویسنده خیلی خوبی بشید انشالله .چون شما انسان باهوشی هستید و از همه ی استعدادهای خود بهترین استفاده را میکنید.جسارتا اگر دوست داشتین میتونید رو کمک من در نقاشی حساب کنید.با ارزوی موفقیت های روزافزون برای شما
    پاسخ:
    سلام 
    لطف میکنید اکر به بنده ایمیل بزنید یا ادرس ایمیلتون رو بکذا ید
    سلام. راستش نمیدونم چرا زیاد با مطالبتون حال نمیکنم.
    پاسخ:
    جای تعجب نداره :))

    شما ماه رمضون یه سالی رفتین مشهد بعد مامان بزرگتون یه چادر گلدار سفید از اونجا خریدن بعد اون روی ماهی رو که بوسیدین مامان بزرگیتون بودن که سحرها بیدارتون میکرده :))
    برداشتم از متن فوق العاده زیباتون;)
    سلام دکتر.دارم به این فکر می کنم پستی هست که من براش کامنت نذاشته باشم؟چه جالبه که بعد از یکسال مرور خاطرات میشه و چه بد که دیگه وبلاگ من نیست:((( راستی التماس دعا... ان شالله که نماز روزتون قبول درگاه حق واقع بشه
    پاسخ:
    :)) 
    شما خیلی به بنده لطف داشتین :)) 
    ممنون
    سلام،با توجه به این که بنده از ابتدای ایجاد این وب دارم نوشته های شما رو می خونم،و با توجه به این که وبلاگ شما جزو وبلاگ های برتر سال ٩٣ در بیان بوده! باید خدمتتون عرض کنم که ذکر چند نکته بسیار مهم و حیاتی هست! توی نوشته هاتون خیلی تخیلات و تصورات هست،و میشه از یه جهت این قوه ی تخیل رو ستایش کرد ولی از یه جهت دیگه نه!!
    اصلا نمی خوام منفی بافی بکنم!! واقعا می گم،زمانی فرا می رسه که خیلی از این تصورات غلط از آب در میاد! و ممکن هستش که خیلی از چیزهایی که ما تصور می کنیم هیچ وقت به واقعیت نپیونده! و در واقع تصویر ذهنی ما در برخی موارد با دنیای واقعی تفاوت های بسیار زیادی داره!! و اگر ما بخواهیم تصورات خاصی رو به صورت مکرر برای خودمون تکرار بکنیم!! در این جا قوه ی وهمیه ارضا می شه و در حقیقت اتفاقی نمی افته!! و این برای روح و.روان بسیار مضر هست!! ما از زندگی واقعی انتظارات و تصورات زیادی داریم ولی اگر این تصورات به طور کامل و مطابق میل ما به وقوع نپیونده،اون موقع باید چه کنیم؟!! در این حالت دچار استرس وسیع و انواع توهم میشیم و عزت نفس و اعتماد به نفس افراد رو تا حد زیادی پایین میاره و کلا کیفیت زندگی رو تحت تاثیر قرار می ده!
    نوشته هاتون رو به دو تا روانشناس نشون دادم و مطالبی رو که گفتند بیان کردم!! خیلی از افراد جامعه مشکلات روانی دارن و این ربطی نداره که از چه جایگاه و طبقه ی اجتماعی هستند و جالب این جاست که خودشون فکر میکنن سالمن!! حرف کلی این هست که تصورات انسان باید در تمام دوره ها ی زندگی مدیریت شده باشه،دیگه وارد جزیات نمیشم!! مثلا خودتون دانشجوی پزشکی هستید!!! شاید کامنت بنده ربط زیادی به این پست نداشت ولی چیزی بود که می خواستم بگم!! و گفتم! ذهنتمان خالی از تصورات بی فایده!! نوشته هامون خالی از اغراق!! نوشته هامون پر از واقعیت! روزه نمازتون قبول!! بای ;))))
    پاسخ:
    به شدت درست فرمودید !!
    قبول دارم و جوابی نیست !!
    من نمیفهمم تخیل توی نوشته ها چه ایرادی داره?!!!
    علم روانشناسی صادق هدایت و هیتلر و داوینچی و هزار هزار نفر دیگه رو روانی معرفی کرده جالبه کههمشون الان از جمله کسایی هستن که همه میشناسیمشون و در زمینه حرفه خودشون تحسینشون میکنیم.بعضی وقتا فکر میکنم روانشناسا جراحای زیبایی روح آدما هستن!هر کس بره زیر تیغشون شکل هم میشه!یه سری آدم با عقایدی که خیلی شبیه دماغای نوک تیز و رو به بالا و لب های پروتز و گونه های برجسته هستن!هر چیزی نسبیه.از کجا معلوم صد سال بعد آدمایی که بهشون میگیم دیوونه بشن الگوی همین روانشناسا?
    قصد بحث ندارم ولی احساس میکنم علم روانشناسی جدیدا داره زیادی تند میره.تو حیطه خودم حداقل میدونم اونایی که ذهن خلاقی داشتن و تخیلاتشون رو به هرکی تعریف میکردن خنده ش میگرفت آخرسر صاحب چند تا اختراع شدن.اگر هدف آدما یه زندگی آروم و یه مرگ بی سر و صداس توصیه میکنم حتما به توصیه های روانشناسای جدید گوش کنن.البته قصد جسارت به بزرگای علم روانشناسی ندارم.آقای غفوری شما هم اگر دوست دارید روزی رمانی چیزی بنویسین مطمین باشین موفق ترین رمانا اونایی بودند که تو یه زمینه ی واقعی تخیل رو قاطی ماجرا ها کردن.چیزایی که مردم تو اجتماع نمیتونن ببینن و روحشون با خوندن این کتاب ها ارضا میشه.همین ها میشن انگیزه برای ساختن دنیای بهتر.مثل اختراع من که طرح اولیه ش از روی زره یکی از شخصیت های تخیلی یکی از فیلم های تاریخی ساخته شد.و ضمنا اینم بگم که بنده هم از یک سال قبل از تاسیس این وبلاگ همراه نوشته های شما بودم.شبتون بخیر
    پاسخ:
    کلا نرمال خوبه : دی
    خواهش میکنم که کامنت های بنده رو پاک نکنید! مطالب مهمی هست که باید بگم.چون برای تایپش دارم وقت میذارم،تشکر.
    پاسخ:
    کامنت مودبانه ای پاک نمیشه :) چشم
  • شنگول) خطاب به Mahsa)
  • اولا فکر می کنم توی وبلاگ مدیر سایت حق دارن که راجع به کامنت های دیگران نظر بدن ،و نه افراد دیگه!! دوما بنده عرض نکردم که گفته ی روانشناسان وحی منزل از جانب خداوند هست!! بنده عرض نکردم که فکر میکنم که روانشناسان جراح زیبایی روح آدما هستند! سوما این دو عزیز و روانشناسی که خدمت آقای غفوری گفتم از بهترین ها و سرشناس ترین ها هستند و حداقل سه برابر من و شما سن دارن پس خواهشا توهین نکنید!! ما ایرانی ها یاد گرفتیم همیشه توی کار هم فضولی بکنیم و به هم توهین بکنیم!! بنده عرض کردم تخیل در حد تعادلش خوبه! که تخیل خیلی هم مزایا داره! عرض کردم افراط توی هر مسئله ای درست نیست و همه چیز باید نرمال باشه!
  • شنگول) خطاب به Mahsa)
  • خیلی از نظریات روانشناسان و تشخیص های پزشکان متفاوت هست و ممکن هست که خیلی از این نظریات و تشخیص ها درست نباشه!! خیلی قشنگ جلوه نمی کنه وقتی شما افرادی رو الگو معرفی می کنید که برای بشریت و ارتقا انسانیت کاری نکردن!! صادق هدایت رو من اصلا راجع بهش نظر خاصی ندارم و از نوشته هاش بدم میاد مثل بوف کور!! که سرشار از ناامیدی هست نوشته هاشون!! در صورتی که همه میدونن امیدواری مهمترین مسئله هست!!
  • شنگول) خطاب به Mahsa)
  • و هیتلر که یک نژاد پرست افراطی بود و نسل کشی یهودی ها رو انجام داد با اتاق گاز و کوره ی آدم پزی! درسته که یهودی ها زمان خشایار شاه تعدادی ازایرانی ها رو کشتن!! هیتلر که یک روز پس از ازدواجش به همراه همسرش با شلیک تپانچه و سم سیانور دست به خودکشی زد! کدوم آدم عاقلی این همه جنایت رو تحسین می کنه؟!!!!!! من اصلا قصدم طرفداری از دین خاصی مثل یهودیت و... نیست!! این رو می خوام بگم مثلا ما که مسلمونیم چیکار کردیم!!!! چه گلی به سر بشریت زدیم؟!! همش دروغ همش قضاوت، همش توهین!!
  • شنگول) خطاب به Mahsa)
  • و داوینچی خیلی از آثارش مثل تابلوی مونالیزا و شام آخر قابل تحسین هست!! داوینچی که ا نوعی اسلحه رو اختراع کرد ! برای کشتن !!! و در تابلوی یحیای تعمید دهنده و تابلوی باکوس،گرایشات جنسی داوینچی در این تابلوها کاملا مشهود هست!! این که چرا ما انسان ها انقدر دوست داریم از هوای نفسمون اطاعت کنیم،سوالی هست که تا الان به جوابش نرسیدم!!! من اصلا این افرادی رو که گفتید الگو محسوب نمی کنم،به هیچ وجه!! چرا افرادی رو که ضد الگو هستند رو الگو معرفی می کنید؟!!! به نظرم اسحاق نیوتن و انیشتین می تونن الگو باشن!! دلیلش.رو هم خودتون برید کشف کنید. والسلام:))
    Yazd search from my history!!! فکر کنم برخی ها بی جنبه تشریف دارن،همون بهتر که محافظت شده و با فیلتر شکن وارد بشم در فضای مجازی!! Yazd search from my history!!!!!!!!!!Why????????!!!! بهت بگم اگه داری هک یا کرک می کنی اطلاعاتمو!!!! می دم هر چی که داری رو برات هک بکنن!!! راستی شما تهران،خیابان تیموری ،کوچه زهره،پلاک ٣ نمی دونین کجاست؟؟؟!!!!!
    پاسخ:
    عجب !
    ایشالله ذهنتون درگیری های بهتری داشته باشه :)
    اوووم چی بگم جز یه لبخند :)
    راجع به هیتلر!گفتم تو کار خودشون!یعنی کسی با توانایی فوق العاده برای متقاعد کردن آدم ها!کسی که همچین توانایی ای داره صرف نظر از استفادش تو مسیر غلط قابل تحسینه!راجع به صادق هدایت حداقلش نظر نویسنده این وبلاگ رو میدونم لزومی نداره شما ازش خوشتون بیاد!من این موارد رو به محمد غفوری معرفی کردم!راجع به داوینچی!هرررر طور هم که باشن همین تابلوی مونالیزا باعث شده سال ها الگوی نقاشا باشن و استاد خود منم که تو رشته خودش سرشناس بودن تحسین میکردند کاراشون رو!ضمنا!اینم در نظر داشته باشین که این کامنتی که من برای اقای دکتر گذاشتم خطاب به خودشون بود نه شما!و برحسب اتفاق مربوط به بحثی میشد که شمام راجبش کامنت گذاشته بودین!و حرف اخر اینکه این جملات اولتون خیلی زشت و زننده بودش!من شما رو مطلقا نمیشناسم ولی با شناختی که از مدیر این وبلاگ دارم میتونم بگم که فکر نمیکنم ایشونم خوششون بیاد همچین برخوردی با خواننده های وبلاگشون بشه!
    *راستی دکتر حالا میفهمم چرا کامنت ها بسته بود!وبلاگ هر چه پربازدید تر و بهتر دشمناش بیشتر!من که از یه کامنت انقد ناراحت میشم واقعا صبرتون قابل تحسینه!
    البته منظورم از دشمن اینایین که تهدید به هک میکنن!پس فردا نیام ببینم دوباره یه طومار علیهم نوشته شده
    وبلاگ جدیدم رو بستم گویا بلاگفا دوباره داره درست میشه ولی یه چند روزی وقت میبره!خوشحال میشم همراه من و فصل دوم  داستان زندگیم باشین :) 
    چرا از واقعیت فرار می کنی؟!!!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    برای چی دو تا کامنت قبلی من رو پاک کردید؟!!! حرف گنده تر از دهنت میزنی ،باید دوتا بیشترش رو بشنوی!! گ*** ***** ****** ** **** **** ****** **** *** ***** * *** ****** ** *** ****** ** *** ***** **** ** **** *** * ** **** **زدید کنندگانتون محک زده شد!! گفتم شما بنده رو عقده ای و دارای درگیری های ذهنی خطاب کردید!! بابت صحبت هایی که کردید بگم !! روزی که قراره کارت به من بیفته ،توی کارت چنان مشکل ایجاد میکنم که جلو پام به غلط کردن بیفتی و از حرف هایی که زدی پشیمون بشی، تا بفهمی با کی داری این طوری حرف میزنی!! اطراف من خیلی از بزرگترا هستن که صدتا مثل شما رو آدم کردن و تحویل جامعه دادن!! و
  • شنگول) خطاب به Mahsa)
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    من نمیدونم چرا شما **** ** **** ** *** ***** ******** ******** *** ****** *** ** **** ***** ******** ولی راجع به کامنت بنده اظهار نظر کرده بودید،که باید بگم به شما هیچ ربطی نداره!!
  • شنگول و سایبری و.........
  • باید بگم به خاطر تهمت هایی که به من زدید و به خاطر توهینی که به من کردید من حتما پدرم رو در جریان خواهم گذاشت!!!! و و دیگه ایشون خودشون میدونن که باید چه کار بکنن!!
    اگر ربطی نداشت پاک میشد دوست عزیز :) چرا سعی میکنید جو اینجا رو متشنج کنید? نظرتون رو گفتید نویسنده هم جوابتون رو داد.لزومی نداره با بقیه هم بحث کنید.ضمنا شما وقتی منو نمیشناسید نمیتونید قضاوت کنید که چیزی میدونم یا نه!بحث بیشتر رو صلاح نمیدونم حداقل برای من این وبلاگ خیلی ارزشمنده دوست ندارم حس بدی با خوندن کامنت ها به بقیه القا بشه.
    چقدر خنده دار قسمت هایی از این نظر که با ستاره مشخص شده توسط مدیر سایت حذف شده!! این وبلاگ اصلا برای من ارز شمند نیست !! خانم مهسا خانم هر کی هستی باش ! با این رفتارهاتون هم شعور شما و هم شعور بازدیدکنندگانتون مشخص شد!! چرا همیشه چیزهایی رو که به نفعتون هست پاک نمی کنید!!! بحث بیشتر از این رو جایز نمی دونم!! و فقط میتونم تاسف بخورم،متاسفم!
  • شنگول سایبری و هر اسمی که شما دوست داریدو.....
  • من امروز متاسفانه درگیری ای داشتم که واقعا ناراحتم کرده بود!! حالا چه بخواهید باور بکنید چه نکنید!! من موضوعات پیش اومده امروز رو برای پدرم گفتم و ایشون حق رو دادن به شما و مهسا خانم!! خیلی زیاده.روی کردم و تند رفتم!! حالا از سر نادانی و یا ناراحتی و درگیری ذهنی و هر چیز دیگه ای که بوده!! شاید خیلی خنده دار باشه،من از آقای غفوری و خانم مهسا خانم و دیگر بازدید کنند گان عذر می خوام!! حرف های بسیار بی جا و نامناسبی زدم!! اشتباه کردم!! ببخشید! دیگه من چیزی نمی گم ! شب همگی بخیر! زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد!
    سلام  دکتر محمد. وبلاگ خوبی داری
    به وبلاگ جدیدالتاسیس من سری بزنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی