زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

کنکور سراسری تجربی 93

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۸ ب.ظ

شدیدا امیدوارم بهتر از عملکردتان نتیجه گرفته باشید و دیروز جلوی همه از روی خوشحالی بی اختیار رقصیده باشید !  من سوالات را نیم ساعتی بر انداز کردم و با اطمینان میتوانم بگویم سوالات مشابه سال های قبل بود و تغییرات هم قابل پیش بینی و منطقی بودند . این که بعد از هر کنکور دانش اموزان یک درس را علم کنند و سخت ترین درس کنکور تاریخ بدانندش ! اتفاق عجیبی نیست و بحث سخت بودن شیمی امسال چندان جدی به نظر نمیرسد . من بارها گفته ام که سخت بودن سوالات به معنی تغییر ژنوتیپ سوالات نیست  . کمی شکل و ظاهرش را عوض میکنند و آن هم چند درصد ناقابل از سوالات . بقیه درست مشابه و معقول طرح میشوند .  با توجه به علاقه  و تسلط بیشتر خودم در ریاضی هم باید بگویم سوالات به طور خوشمزه ای شیرین به مذاقم آمدند چون اغلب شبیه سوالات سال های قبل کنکور طرح شده بودند و من به طور باحالناکی رویشان تاکید کرده بودم ...  بروید زرد آلو بخورید و تابستانتان را عشق کنید و تا آمدن نتیجه از هفت دولت آزاد باشید :))

 

بی ربط : از قشنگ ترین سکانس های زندگی من لحظه ی بیرون اومدنم از جلسه کنکور هست . زیباترین دروغم را آن لحظه گفتم . 

 

  • ۹۳/۰۴/۰۷
  • => محمد غفوری