زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

جلوگیری از داشتن فرزندانی پفیوس !

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ

اگر اشتباه نکنم از یک عالم کله گنده ای نقل شده بود که برای تربیت فرزندانتان از ده سال قبل ازدواج باید برنامه ریزی کنید که به برداشت بنده یعنی اخلاق و عادت های بد تا این حد پایدار هستند که حداقل تا ده سال از ساختار ژن های مزخرفتان جم نمیخورند  و بعد هم تشریفشان را میبرند به بدن کودکتان .  چند وقتی ست که دارم موشکافانه رفتار و اعمال و کردار و سکنات خودم را میریزم روی دایره و با ذره بین کالبد شکافیشان میکنم .  هرچه بیشتر به عمق فجایع  فکری و رفتاری خودم پی  میبرم میبینم یک درصد این دیوانگی ها به بچه های من سرایت بکنند مصیبت میشود . خلاصه اش این میشود که از ان جا که دوست ندارم بچه های کوچه و  دوستان و اشنایان و حتی خودم در حالت عصبانی ! جگرگوشه هایم را پفیوس صدا کنم ، با یک حساب سر انگشتی ان شاله از پنج سال دیگر  که شروع به آدم شدن  بکنم و تا بتوانم ذره ای به بخش انسانی خودم ! دست پیدا کنم حدود پیری برای ازدواج  و پدر شدن بنده مناسب است . فقط آن زمان ها خرج کاشت مو چقدر است به نظرتان ؟! هزینه ی قبر طلاکوب چطور ؟!

 

 

بی ربط : این متن را کسی نوشته که در 24 ساعت گذشته  3 ساعت خوابیده است . همین که جمله بندی اش درست اس خدایتان را شکر کنید !

بی ربط 2 : این  را ببینید تا از خنده زمین را چنگ بزنید !!

  • ۹۳/۰۳/۲۴
  • => محمد غفوری

نظرات  (۲۷)

 vaaaaay  akharesh bud mordam az khande .mersi
پاسخ:
خوب است
پس شما و هم کلاسی هاتون در این حد خرخونیت از دست رفته تون برگشته که ٢١ ساعت در روز مطالعه میکنین:)))
پاسخ:
نچ !
فقط 3 ساعت خواب کارش رو کرده...
پاسخ:
بهلهههه
یعنی 15 سال دیگه میخای بابا شی؟؟

ینی 36 ؟ 

خب دیر نیست ک میخای دنبال کاشت مو و از این بند و بساطا بگردی ! 
بهترین سنه جانم :)))
پاسخ:
یک بار دیگر بخوانید پست را 
همیه باید 3 بار یا چار بار پستاتو بخونم تا کاملن متوجه شم

اینکه قلم خوبی داری ب نظرت از کجا منشا میگیره ؟

من واسه خوب نوشتن از کجا شروع کنم؟

کتابه خوبی داری یا سایت خوبی میتونی معرفی کنی؟


( 16 ساله )....
پاسخ:
سلام :))
سعی کن کتاب های غیر درسی طوری که به درس خودتون لطمه نزنه زیاد بخونید
داستان و رمان های کوتاه و حتی مجله هم به نوشتن کمک میکنند 
در قسمت کتاب هایی که خواندم  ...
وبلاگ هم در پست بعد معرفی میکنم  :))
سلام
خوبین؟

امتحانا خوب بودن؟
بابت باز بودن نظر هم ممنون
موفق باشید

:)






پاسخ:
همه چی توپه
شیشه ها رو نشکنم خوبه
اشکال نداره دکتر عموی منم کاشت مو رفته اما هزینشو نمی دونم می پرسم میگم:))) البته اگه با این سوال جان سالم به در بردم:(
بابت پستتونم ممنون...
پاسخ:
:))))
خداااای من 3ساعت?آقا رمز موفقیت?من 8ساعت میخوابم بازم خوابم میاد جفت جفت امتحانم دارم:((((
دکتر جماعت بچه دار نشه بهتره.خصوصا شما تا بخوای تخصص بگیری علاوه بر مو پدر اعصاب و چشمتم درومده و بیچاره اون بچه چه گناهی داره آخه:))
مهسا جان بیا اینم رمز موفقیت ولی به کسی ندیا :دی

54126558874112500145699988745126552

:))))))
ممد جان یکباره دیگر خواندم پست را   !!!

تو گفتی از ده سال قبله از دواج باید رو کار کنم و گفتی از 5 سال دیگه شروع میکنم روش کار میکنم
با عقل و منطقه من والا 10+5 میشود 15 !!!
حالا خودت بگی ممنونت میشم .
فدایی داری
chera hichki darmorede video nazar nadade yani nega nakardid???





با اجازه صاحب خونه....کاملا بی ربط...آقا در حین کار کردن رو خودت 4 تا ناسزا را  تو ذخیره ها داشته باش.... فرزند آیندت هم بلد بشه ...نگن طرف بوققققققققققققققققققققه...زیادی پاستوریزه هم تو این زمونه خوب نیست.....کاملا با ربط ..پسر کو ندارد نشان از پدر نخوانش پسر.....

زهرا جون من که سرعت نتم پایینه و نتونستم ببینم ولی متنه زیرشو ک خوندم تونستم حدس بزنم چجوریاس :دی



شاد باشی

از ایجاده چت روم در وبلاگ بپرهیزیم :دی



بسیار هم عالی!!!!
پاسخ:
خوش اومدین
حالا خودتان مناسب باشید به کنار باید پرونده ۱۰سال پیش فرد مورد نظر را در آن زمان بررسی کنید که حالا آن فرد اگر لحظه ای از آن ۱۰سال را گمراه بوده باش فرزندانتان در خطرند!!!
پاسخ:
:)

سلام

وقتت بخیر شازده پسر

بابا بی ربطه باحال تر بود !وای خدای من این دیگه اخر ضایع بازیه!

بگو بابا ملت تو که یادت رفته بود این چه حرکات زشتی وجلفیه اخه؟!

پس باید طرف رو از ده سال قبلش کامل و جامع بشناسیم! انصافا کار دشواریه!
سلام من تازه با وبتون اشنا شدم.... و مطالبشو دیدم خیلی جالب بودن..... شما پزشکی میخونید و ریاضی تدریس میکنید؟ واقعا؟ چ جالب .... چجوری؟
پاسخ:
Slm
Tnx
نعم یا سیدی
Yes
Hamintori !
خخخخخ .... نه اخه ندیده بودم بچه های تجربی ریاضی درس بدن؟ ریاضیو خوب زده بودین یا از اول رشته ریاضی بودین....؟ بابا باریک...
خب دکتر بگین چیکار کردین که پزشکی اوردین.... چقد میخوندینو چ کلاس برنامه ای داشتید.....؟بنظرتون ریاضی بهتره یا تجربی......؟
u are the best
احساس می کنم مغزم رو کلم سنگینی می کنه یادش بخیر دبیرستان معلم زیستم می گفت هر وقت همچین حسی داشته پاهاتو ببر هوا به مغزت خون برسه:)) الان این راه حلم چاره ساز نیس با وجود این همه درس بازم حوصلم سر میره! شما هم به زبان های مختلف جواب میدین خوبه:)
یه بار استادمون رفته بود سوریه بهش ز زدم حالشو بپرسم شروع کرد عربی حرف زدن!می گفت فشار ترسی که از بمباران شدن داره وادارش کرده عربی حرف بزنه شمام فکر کنم فشار امتحاناته! ایشالا موفق میشین.
من همین که بتونم پاس کنم راضیم:))
سلام.
شما از بچه های ورودی مایی ولی من نمیشناسمت!!  :دی  :)))
و عقل حکم میکنه جهت ناشناس بودن آدرس وبلاگم رو نذارم!! :پی
خب مسلما بایه ورودی 400نفره نمیشه همه رو شناخت!
دکتر پس کجایین دریغ از یه جواب .... من خ ب کمک احتیاج دارم...   چون موندم....
سلام
من مطلبی که تو سایت konkur.inگذاشته بودیدو خوندم.
واقعا کلافم این همه کتاب که همشون مهمن آخه چجوری باید خونده شون؟؟؟نمی خوام بخاطر برنامه قلمچی گاج یا جاهای دیگه برم...هنوزشروع نکردم واسه کنکور ولی خسته ام و هیچ انگیزه ای ندارم...تمرکز هم ندارم...چیکارکنم؟؟؟؟؟؟
مثل بقیه پست هاتون عالی بود ... ناراحتم که چرا دیر پیداتون کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی