زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

چند وقته از هم بی خبریم ؟

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۰۹ ب.ظ

_ الو سلام محسن جان ، چطوری دادا ؟ دلم برات خیلی تنگ شده پسر .

_ سلام . مرسی محمد ، قربونت برم ، تو خوبی ؟

_اره خوبم . محسن اوضاع چطوره ؟  دورادور خیلی احوالتو میپرسم به خدا

چی بگم محمد جان .  بعد از عمل رباط پام دکتر گفته حداقل شش ماه باید استراحت کنم و با عصا راه برم . بیچاره بابام بیست روزه مرخصی گرفته  و کامل داره از من مواظبت میکنه . خدا شاهده روم نمیشه تو رو بابام نگاه کنم . واسه دستشویی رفتن هم باید مرتب صداش کنم . دانشگاه هم یه ترم عقب افتادم . محمد همه ی این دردها یه طرف از این میسوزم که بعد از عملم هیچ کی از دوستام یه بار زنگی نزدند بپرسند محسن زنده ای ؟ مرده ای ؟ کمک نمیخوای ؟ بازم قربون معرفت تو محمد . خیلی عزیزی پسر . نمیدونی چقدر خوشحالم کردی حالمو پرسیدی

_ممم .. وظیفه ست محسن جان . بهتر باشی دادا . امری نیست ؟ کمکی ؟ تو رو خدا تعارف نکنی ها

_نه محمد جان . قربون محبتت . من باید برم . فعلا خداحافظ

_نوکرتم . خداحافظ

.

.

.

_الو سلام نوید .

_سلام محمد . محسن میاد فوتبال ؟ چی گفت ؟

_نوید ؟  ما چند وقته از هم بیخبریم ؟

  • ۹۲/۱۲/۲۸
  • => محمد غفوری