زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

شادی چیست

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۱۸ ب.ظ

شادی چیست ؟! بیا اسمش را اشتیاق بگذاریم . اشتیاق برای بکارت صبح ، برای ظلمت شب ، برای خونآبه ی غروب ؛ برای وسعت دشت ، برای تیزی چشم ، برای دیدن بوته هایی که خدا سر راهمان سبز میکند ،  برای لمس قاصدک هایی که دوستی برایمان پر داده است ، برای شنیدن پژواک صدایمان که گرچه ناهنجار از حنجره خیز برداشته است لیکن به دل کوه نشسته است و بازدمش مهربان است ، اشتیاق برای بوسیدن لب پنجره ، برای شکفتن غنچه ، برای آفتاب خیزان ، برای برگ های ریزان ، برای بودن عزیزان ... برای بودن عزیزان ... وای که برای بودن عزیزان

آری ! شادی جز اشتیاق نیست و سختی و اسانی آن به این است که اشتیاق هیچ جز هیچ نمیخواهد ! اگر دلت از کینه ی دشمنان و بی مهری دوستان و حرص راه و استرس مقصد خالی باشد اشتیاق لحظه به لحظه ی زندگی را در آن حس خواهی کرد . دلت را به هیچ گوشه ی این دنیا بند نزن و خواهی دید به شوق تماشای گوشه گوشه ی همین دنیا بند دلت پاره خواهد شد !


  • ۹۵/۰۸/۰۶
  • => محمد غفوری

نظرات  (۵)

:) اشتیاق ‌‌... اشتیاق ... .. .
پاسخ:
✔️👌
  • so close so far:))))!!
  • what is joy?! Respect for loved ones! Happily loved ones! Modify character! and shaving!:))) No specific orientation toward specific person! Having patience to enjoy! and compromise with good and bad! with wellness and nefarious!! and endure hardships!
    پاسخ:
    خیای هم عالیی
    ممنؤن 👌
    قلم فوقالعاده ای دارین
    پاسخ:
    لطف دارین ممنون
    خوش خیالی که دلم ز جور تو غمدار است
    باس بگم
    صوت محزون کده ی عشق طربناک تر است
    پاسخ:
    چه بیت هجیبی هست !
    Hamchonan mikhanamat
    20
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی