زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

هاگ های پراکنده

جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

همان هنگام  که نسیم صبحگاهی عضلات پشت گردنت را نوازش میکند و ارامش اسمانی را به روح گل گرفته ات سیناپس میدهد و لبخند خداوندی را بر لبانت نصب میکند باید از گلدان وجودی ات عطر گل و برگ هایت به هوا برخیزد و هوا را عطر آگین کند . باید هاگ های مهربانی ات بر شانه ی مردم بنشیند و سبزینه های امید در جوانه های قلبشان خانه کند . حال اینکه آیا شامه ی آدمیان بوی عطر را خواهد فهمید و یا اصلا خوش خواهد آمد را بگذار به حساب و بازی تقدیری که معلوم نمیکند گذار امروزت به گلستان است و یا به بیابان خواهد کشید و آیا فردا گلاب در چهره ات میپاشند و  یا تعفن زیر دماغت تفت خواهند داد . تشخیص و تحسین ادمیان را بگذار به حساب ندانم کاری و ندانم خواهی هایشان و مطمین باش انچه در فضا میپراکنی را روزی باد به دست و خاطره ی اهلش خواهد سپرد . و شک نداشته باش که ارزنی صداقت و انصاف و احسان به هدر نمیرود و اگر چه تو خود ندانی و ابهامش در تاریک خانه ی ذهنت قدم رو برود باز اثرش را به چشم خواهی دید و چشید . جمله اش را در زبان فارسی نمیتوان یافت ولی آن طرف دنیا مردمانی به محاوره و بدون آن که بزرگی جمله ی هر روزه شان را درک کنند در قبال ابهام صحبت ها و اتفاقات ریز و درشتشان میگویند : it means something  . گویا که به این راز بزرگ پی برده اند ... ! 


  • ۹۵/۰۸/۲۸
  • => محمد غفوری

نظرات  (۵)

این نوشته مثل شیر کاکائو بود ... خوشمزه و نشاط آور ... 
پاسخ:
😀 ممنونم
آن رود رفته ، به دریا رسیده است
بگذشته از هر آنچه که در راه دیده است
یا برده سنگ ریزه ، به همراه خویشتن
یا از میان کوه ،
بگشوده در خروش گذشتن ، مسیر خویش
"اهدای زندگی به مسیری که می رود"
بگذر از آنچه که ،  در راه دیده ای
بخشیده قهر رفیقان نیمه راه
بگذشته از گناه عزیزان بی گناه
گهگاه نارفیقی این مردمان خوب
دریا نمی شوی ، اگر نپذیری مرام رود
آئین رود ، رمز گذشتن ز هر چه هست..

از زلال رود از "کیوان شاهبداغی"
پاسخ:
بسیار زیبا
واقعا با عشق و احساس بود ممنووووون من خیلی ب رشته ی شما علاقه دارم آقای دکتر میشه یکم از زندگی شخصیتونم برامون بنویسید خیلی مشتاقم 
پاسخ:
زندگی شخصی من که نکته ی اموزشی ای نداره و در ویکیپدیا و گوگل بزرگان رو سرچ کنید
ولی اتفاقات و جریان های پزشکی رو خواهم نوشت
حتما 😊🙌
سلام ، ببخشید وقتتو نو می گیرم، 
من دانشجوی فیزیوپاتم ، می خواستم راجع به منابع ازتون بپرسم ، استادای ما تاکید دارن که رفرنس بخونین اما خود من یکی نمیتونم او مدت کوتاه دو سه هفته ای کورس جمعش کنم؛ کتابای پارسیان و گایدم بیشتر حالت خلاصه نویسی دارن و توضیح  چندانی ندارن، شما منابع دیگه ای می شناسین؟ 
ببخشید اگه سوالم به پست ارتباطی نداشت 
پاسخ:
سلام
لطف میکنید اگه سوالات بی ارتباط به پست رو ایمیل کنید :)))
نظرات با ربط و بی ربط و کمی بی ربط و کمی با ربط هنوز حذف نشده اند!!!! تا این ساعت !!!!! انگار نظرات داخل یک وب سایت ساده انقدر مهم شده که باید به مهم جا مخابره بشه!!!! حریم خصوصی و صحبت های خصوصی هم جایگاهی نداره!!! بابا پولداری انگار وجهش قشنگ تر از کار فردیه!!!! قشنگ تر از تلاش شخصیه! توی جامعه ما !!!! ولی تو خیلی از فرهنگ های دیگه کار و تلاش فردی ارزشمند تره!!! جامعه ای که تشکیل شده از افراد مختلف اعم از: کارگر ،کشاورز،استاد،دانش آموز،معلم ،دبیر،وزیر،وکیل، و.....!!!! و صد البته در برخی موارد شاعر میگه که: دارندگی و برازندگی !!!!!!! خیلی از کسانی که الگوی افراد مختلف جامعه اند ادب،تربیت،شعور ،اخلاق، و فهم و راستی و صداقت در گفتارشون ندارن!!! و این رو هم اضافه کنم که لطف کردن با انجام وظیفه خیلی متفاوته!!!! این بود انشای من !!!!
پاسخ:
سلام
لطف میکنید اگه سوالات بی ارتباط به پست رو ایمیل کنید :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی