زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

مغز

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ

مغز ---> چون ازدحام بی رحم و بی انضباط متروهای تهران ؛ آن گاه که انتظار آمدن نگهبان و حتی ! پلیس ضد شورش را میکشی . هرکسی که بتواند انسان ها و حرف ها و نخ ها ! و دعوا ها و حتی دست ها را از هم سوا کند . کاش خود شعور کافی داشتند تا با صدای بلندگوی تصمیم ، تا با راهکار معمولی منطق ، همه ی شلوغ بازی ها و بازیکوشی ها را برای " وقت معلوم " به تعویق بیندازند . اصلا این همه هیجان و این همه ازدحام برای چیست ؟ کدام اتوبوس و کدام مترو زودتر رسیده است و درب کدام راحت تر باز شده است ؟ دلم نمی آید و دلم نمیخواهد که به هر ترتیب و به هر قیمت این همه فکر و هیجان بکر و حرف شنگول و تیپ های رنگارنگ را به یک کودتا با یک سکوت سنگین و خلوت سرد و با رهگذرهای قدم به قدم و شل و ول و ترسان و لرزان جاگزین کنم . با این حال دلم افکار " نه از این نوع " میخواهد .  افکار رفیق و صمیمی و همراه و خوشحال و روبه راه ( با ایهام به جایش ) و از سقف اویزان و مضحک و محرک اما باهوش و اما فهمیده  . افکاری که حتی اگربه هم ریخته و درهم و حادثه ای و پر زد و خورد و شلوغ باشند در آغازش پشت پرده ای باشد که به زیبایی به جریان انداخته باشدش  و در انتها به دقت تماشایش کرده باشدش و بگوید : کات عالی بود  . و نه اینکه " دوباره میگیریم و   " بشمارد : یک دو ابد ... !

  • ۹۵/۰۷/۱۴
  • => محمد غفوری

نظرات  (۵)

دلتنگ چنین پست هایی شده بودم. 
پاسخ:
مخلصم
آره .یا مثلا  یه حالت دیگش گاهی آدم فکر میکنه کنه که فکراش یه جور دیگه ای از خودش نیست .... عجیب ! ولی حداقل خوبش اینه که میفهمی این فکره یه تیپ دیگه ای داره الان چون گاهی ممکنه اصن نفهمی چی بود چی شد !!
پاسخ:
نفهمیدم راستش 🙄😀
  • ✿شمیم زندگی✿
  • :)
    پاسخ:
    😊
    همه ی علت و معلول ها ذهنی هستند.افکار شما تبدیل به واقعیت می شوند.افکار شما آفریننده اند.شما تبدیل به همان چیزی می شوید که بیشتر درباره ی آن فکر می کنید! همیشه از فکر کردن درباره ی چیزهایی که خواستار آن ها نیستید اجتناب کنید و درباره ی چیزهایی فکر کنید که به طور واقعی طالب آن ها هستید!
    پاسخ:
    سلام 
    احساس کردم در سمینار شرکت کردم 
    خیلی کلاسیک و خوب :))
    اقای دکتر مشتاق خوندن پست های جدیدتون بودم .... سپاس که افتخار دادید
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    افتخار خوندن دادید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی