زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

دوباره وبلاگ

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ق.ظ
این همه مدت  پیگیر پی بچه ی نداشته ام را گرفته ام و حال که یافته امش تمام دغدغه ام را به پوشک وی گره میزنم که هی خویشتن ؟! فلسفه ی دنیا در مغزت جای نمیگیرد ؟! به پوشک بچه ی نداشته ات !




بی ربط : عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است / کار بد مصلحت آنست که * مطلق * نکنیم  ~> آقا حافظ 
با ربط : من در دنیای مجازی کلبه ای دنج تر و خلوت تر و خوشتیپ تر و با شخصیت تر از اینجا ندیده ام . کم رونق است اما در خانه ی ما رونق اگر نیست صفا هست !
بی ربط : امید که نویسنده ها و رسانه ها یا از قهقهه ها بنویسند یا از دغدغه ها . از غم نوشتن غوز بالاغوز ( قوز بالا قوز ؟! ) است . ( برای خود نیز ارزومندم ! ) 
  • ۹۵/۰۵/۲۳
  • => محمد غفوری

نظرات  (۷)

سلام دکتر بعد از مدت های مدید دوباره نوشتید، امیدوارم تداوم داشته باشه و بازم آهنگ های خوب معرفی کنید
  • سه تفنگدار
  • تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه :)) خوشحال شدیم جناب غفوری چرخش بچرخه براتون :)) 
    فوق العاده فوق العاده خوش حالم که دوباره می تونم نوشته هاتون رو بخونم :))) ای کاش میتونستم حجم خوشحالی ام رو بیان کنم :)))))))
    من قدردانی و سپاس گزاری فراوانی به شما بدهکارم !
    من قسمتی از قبولی ام در دندان پزشکی روزانه اصفهان رو به شما و آرامش و متانت نوشته های شما مدیونم...

    آرزو بهترین ها رو از صمیم قلبم برای شما از خداوند آرزو میکنم.
    **چو بیمار از شفا سرمست گردد / طبیب از فرط شادی مست گردد :))))
    خدا شافی و این خود افتخاری است / که دستی با خدا همدست گردد:))) **              
    روزتون خیلی خیلی مبارک باشه و انشالله که همیشه موفق و پیروز باشید$$$ !
    :)
    چه خوبکه برگشتید ،شخصا دلتنگ نوشته هایتان بودم.........
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی