زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

کچل کردم بیابم بلکه یارم را ..!

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸ ب.ظ

- چرا خودتو این شکلی کردی ؟ موهای سرتو چرا زدی ؟

- اخه میدونی دیشب یه فیلمی میدیدم که تو یه سکانسش یه پسره خوابش برده بود . وقتی چشماشو باز کرد یه دختره که شبیه فرشته ها بود رو به روش نشسته بود . 

- واسه چی ؟

- با خودش شرط بسته بود که اون چشم ها زیبان ! منتظر بود تا ببینه شرط رو میبره یا میبازه ! وقتی پسره چشماشو باز کرد دختره شرط خودش رو برده بود !

- خب حالا تو چرا موهاتو زدی ؟

-اخه چشمهای من اصلا زیبا نیستن . شاید یکی روی موهای من با خودش شرط بست !

- موهات قشنگن ؟

- نه !

- یعنی چی ؟!

- خب حداقل مجبوره تا وقتی موهام در بیان منتظر بمونه . موهای من دیر رشد میکنن . یه ماه پیشم میمونه ... !

 

 

............................................................................................

 

با ربط : ایده ی عنوان پست را دانلود کنید !

بی ربط : درباره ی اثرات منفی گوشی همراه بهتر بدانید .

  • ۹۴/۰۵/۲۵
  • => محمد غفوری

داستان عاشقانه

عاشقانه

متن

کچل