زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

بزرگترین اشتباه

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ق.ظ

- میگم بابا بزرگ ترین اشتباهت تو زندگی چی بوده ؟

- من همسن تو که بودم پنج سال بود که عاشق یک دختر روستایی شده بودم .

- چی شد بعد ؟

- خب من میخواستم باهاش ازدواج کنم ولی مادر و پدرم مخالف بودن . برای درس من رو میخواستن بفرستن خارج . ولی من خیلی اون دختر رو میخواستم و قبول نمیکردم .  بعد هم روحانی مسجدمون رو دیدم و باهاش حرف زدم  .

- چی گفت ؟

- این که مامان بابات دارن درست میگن و باید به حرفشون گوش کنی و کمی هم از فلسفه ی زندگی واسم حرف زد . از مذمت عشق های زمینی و تمسک به عشق آسمانی و این چیزا . من هم منطقی پذیرفتم حرفش رو .

- چه جالب . پس بزرگترین اشتباه بابای من عشق یک دختر روستایی بوده !

- نه عزیزم . بزرگترین اشتباه من مشورت با روحانی محلمون بود . 

 

------- 

 

 

یک بیت : مباش در پی آزار و هر چه خواهی کن / که در شریعت ما غیر از این گناهی نیست   حافظ *

یک کتاب : هبوط در کویر دکتر شریعتی 

یک موزیک : ماه و ماهی حجت اشرف زاده

  • ۹۴/۰۴/۱۶
  • => محمد غفوری