زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

تو را کجای دلم بگذارم

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ

هرچقدر بزرگتر میشوی نگاه هایت به من کودکانه تر میشود ... درون سرت چه را پرورده ای که زمین ذهن مرا برایش نامرغوب میبینی ؟  مرا زیر سوال ببر ولی جوابم را بده ... نطفه ات را با لطیفه بسته ام .. با عشق .. با درد ... اینگونه مرا نبین .. ازارم بده اما نترس ... تو شبیه من نخواهی بود ... نگران آینده ات نباش ... دلبندکم  ... من در همان قفس هایی که درونشان میگریختم و به تعداد تمام قفل هایی که بر در و پنجره شان  میکوبیدم  برای تو کلید ساخته ام .. 

 

 

 

یه بیت : روی خوب است و کمال هنر و دامن پاک / لاجرم همت پاکان دو عالم با اوست  - حافظ *

یه لینک : فیلم های تابستانی 

یه اهنگ : آخرین اسیر مهدی یراحی

  • ۹۴/۰۴/۱۳
  • => محمد غفوری