زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

آسیب شناسی رمضان

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

 

وقتی روزه ام :

من : وای از تشنگی مردیم 

او : اره هوا خیلی گرمه . دو بشکه هم آب بخوری دو دقیقه بری بیرون بخار میشه همش

من : حالا روزه باشی که دیگه بدتر 

او : اره واقعا . 

من : تو روزه ای ؟

او : نه

من : پس نمیفهمی چقدر سخت میگذره به روزه دار ها . واقعا دمشون گرم 

او : اره واقعا 

من : فکر کن هفده ساعت تشنه و گشنه :/   حالا یکی به لاغری من باشه که دیگه بدتر

او : اره واقعا

من : خدا کنه من تا آخر ماه نمیرم از سو تغذیه

او : روزه ای ؟

من : بابا این سوالا چیه ؟ چه فرقی میکنه ؟! ولی خب حالا که میپرسی  آره راستش اگه خدا قبول کنه !

 

 

وقتی روزه نیستم

او : روزه ای ؟

من : هیچ وقت این سوالو نپرس مسلمون چون باعث خجالت یه عده و باعث ریای یه عده دیگه میشه !! 

او :  ​:/

 

 

 

------------------

 

سی ام رمضان :

اصغر چند تاشو شدی ؟ 

٨ تا جعفر

میثم تو چی ؟ 

١٤ تا

وحید تو چی ؟ 

٢٣ تا

من : هه !! همین ؟! من ٢٦ تا ! اون حسن چی کار کرد ؟ 

میگن همشو گزفته . 

من : ب درد عمش میخوره مرتیکه ی متظاهر ریا کار . اینقدر بدم میاد ازش :/

 

 

-----------

 

غمهای مردم میان و میرن

غمهای منم میان و می_____________________رن 

الانم مطمینم رفته سر کوچه سک سک کنه برگرده 

بیا اومد :/

 

 

 

---------------

پارسال ماه رمضان این را نوشته بودم که خیلی دوسش دارم . 

 

  • ۹۴/۰۳/۲۸
  • => محمد غفوری