زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

او همیشه ....( نویسنده مهمان : z.rezayi)

جمعه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

منِ او..

تویِ من..!


تویِ او..

منِ تو...!!

 

سردرگمم در معنای واژه ی اتصال شان!!

آن واژه ی که شهریار را از ادامه ی درس و بحث طب بازداشت!

کدام تناسب بالا را به آن کلمه ی شورانگیز  نسبت  دهم?!

که سهراب در وصف به دوش کشان این عظمت تهی از ریا گفت:

" او همیشه  تنهاست.."

حافظ میگوید وارد شدگان به این وادی را جز جان سپردن گریزی نیست!!

و من در میانه ی این خطوط..تنها سه نقطه ی مملو از  فرصت و احتمال  و حدس باقی میگذارم..

معنای این واژه نه..این دنیای نهانزاده ی دل..که گاهی بویش بوی سیب سرخ است وگاهی رز مینیاتوری همین باغچه ی کوچک باصفا.....

و گاهی گلاویز شدن با رنج هبوط..!

و گاهی نیز رایحه ی احساسات کپک زده ای دارد که پشت ویترین دل برایت  دست  تکان میدهند!!

و گاهی ...بوی ملایم شبهای مهتابی آغشته به عطر سجاده..!

و گاهی  صدای هق هق ازسر یأس وخستگی!!

و گاهی ..بغض چنگ  انداخته روی نفسهای من و خودم!!

یا من و تو!!

یا تو و خودت...

یا ما و او ...!

ما و او ...!!

نمیدانم..

نمیدانم...

عشق را میگویم!!

تو معنایش را نمیدانی؟!!


........


پ.ن :  او = خدای بالای سر ...

غ مرتبط : شاید پُست آخر بود .. قلمم موتور سوزانده فقط قانون و تبصره  و منطق و حفظیات از آن چکه میکند! متن بالا برای خیلی وقت پیش بود..

  • ۹۴/۰۲/۰۴
  • zahra rezayi

نظرات  (۲)

سلام...پمن تازه اومدم اینجا.....خوبه به نظرم.... چرااخرین پست؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام..
خوش اومدی عزیزم..
ممنون..
...منم یه برهه ای از زندگیم فقط سکوت کردم،نه نوشتم و نه حرف زدم...من هر روز اینجا میومدم اما پست تازه ای نمیدیدم....دلم میخواست یکی مثه من فکر کنه و فکراشو که میخونم حس کنم درک شدم....اما اینجا دیگه خیلی وقته پستی گذاشته نمیشه به اون صورت....😢..........
همیشه یه چیزایی یه جا تموم میشن....مثه اینجا واسه ی شما.......نمیدونم چرا احساساتی شدم یهو...
به هر حال من همیشه نوشته هاتونو دوست داشتم حتی اگه از شدت پیچیدگی بازی کلماتش سرم سوت میکشید!
پاسخ:
سکوت همیشه وقتیه که  وقایع اطراف آدم مضحک و بی معنی میشه و نمیتونی تمییزشون بدی از هم ،مثل ترکیب شعر سیاه و ریتم های آروم متال  ،گنگ و شناور میشه لحظه هات...
مرسی..خیلی خوشحالم که سیاه مشق هام خواننده هایی مثل شما داشته عزیز.. خودمم پیچیدگی نوشته هامو دوس ندارم ...
راستی وبت اومدم ..منو یاد روزای پر حرارت خودم انداختی..حتما موفق میشی....میان ترم هاو کلاسامون پیچ در پیچ شده این مدت ،انقد که فقط خواننده بودم نه کامنت و اس ام اس ج دادم ..نه فرستادم..شرمنده دیر شد..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی