زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

فرمول + افتادن

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

کاش فرمولی کشف شده بود به نام :  میزان مناسب بودن فرد مورد نظر . بعد من را بلند میکردی و می انداختی داخل فرمول و آن جا کلی ضرب و تقسیم میشدم و یک عدد خاص به دست می آمدم ... ! 100 درصد ! بعد خیالم راحت میشد که فهمیده ای هیچ کس نمیتواند مثل من قدر تو را بداند .  آن وقت با خیال تخت میپرداختم به دوست داشتنت ! 

 

 

راهش را ناهموار کردم نیفتاد ... یواشکی خودم را به او زدم نیفتاد ... از  پشت سر هلش دادم نیفتاد .. محکم و با تمام قدرت کشیدمش نیفتاد .. اتفاق خوب زندگی من است دیگر ... به این راحتی ها نمی افتد که  ... تعجب نکن اگر دیدی چوب لای چرخ روزگارم کرده ام .. !

 

 

 

در شهر پیچیده بود که چراغ جادو در کویری دور و دراز رها شده است . چراغی که میگفتند همه ی ارزو ها را بر آورده میکند . همه برای یافتنش دندان تیز کرده بودند و با سریع ترین و پیشرفته ترین  وسایل خود را به کویر میرساندند . من هم راهی شدم . تمام آن مسیر طولانی را آرام و با حوصله قدم زدم . وقتی من به آن جا رسیدم سه روز بود که مردم کویر را زیر و رو میکردند .  ناامید برگشتم . چند روز بعد مردم هم نا امید برگشتند .  هیچ کس پیدا نکرد . مردم چراغ جادو را و من ارزوهایم را ...

 

 

 

  • ۹۴/۰۱/۲۳
  • => محمد غفوری

نظرات  (۱۵)

بعد از مدت های مدید.....سلام!
چقدر اتفاق خوب زندگی....خوب بود!

به امید اینکه زود تر بیفته.... ؛)
راستی!!! :)
یک پیشنهاد....خیلی اتفاقی گذرم به طراحی های شما خورد....
ما تو مراد جدیدا گروه فرهنگی هنری رو راه انداختیم....و الان چند ماهی هست که کلاس نقاشی داریم... اگر علاقه ای دارین می تونین تشریف بیارید... اتفاقا دو نفر چهره کار می کنن.... ؛)...
گفتم شاید اطلاعی ندارین!
هر حکایت دارد آغازی و انجامی،
جز حدیث رنج انسان،غربت انسان
آه،گویی هرگز این غمگین حکایت را
هر چها باشد،نهایت نیست!
«م.امید-هر شکستی قصه ای دارد...صدایی نیز-»
-شاید فرمولش را خودتان یافتید! کسی چه می داند؟شاید...
-عالی بود.
سلام خوب هستید مدیر وبلاگ زندگی پزشکی؟
ببخشید اگر امکانش هست مارو با نام نقشه کلش آف کلنز در لیست پیوندهاتون قرار بدید
مرسی
نام : نقشه کلش آف کلنز
ادرس : http://www.mapclashofclans.ir
سلام 
ببخشید من یه سوال کنکوری داشتم، من لیسانس علوم آزمایشگاهی دارم ولی به پزشکی علاقه ی زیادی دارم ومیخوام کنکور 95بدم، راستش منابع جدید رو تهیه کردم و شروع به خوندن کردم ولی خیلی سردرگم هستم چون من کتابا وجزوه های قدیمیمو نگه داشتم ولی علاقه ای به خوندن منابع قدیمی ندارم، به نظر شما علاوه بر کتابای جدید لازمه که کتابای قدیمیمو بخونم؟؟؟؟ لطفا جواب بدین نیاز به راهنمایی دارم 
  • تجهیزات پزشکی
  • سلام آقای غفوری عزیز
    سایت خوبی دارید.
    ممکنه سایت ما رو که در ارتباط با پزشکی هست به بازدیدکنندگانتون معرفی کنید ؟
    http://aryateb.com/
    با تشکر
    سلام و وقت بخیر _ پیش نویس ها

    دانلود کتاب:

    دختران را بوسید. بوسه ای که اشک آن ها را درآورد.

    essa.ir

    بسم الله الرحمن الرحیم

    کاروان برگزار می کند...

     


     

    مسابقه کوشش

    شما می توانید با شرکت در این مسابقه ...فقط با یک کلمه چندین بار جایزه ببرید...

    برای  دستیابی به اطلاعات بیشتر به  وبلاگ  کاروان  مراجعه شود..

    سلام.فرمول عالی بود.
    پاراگراف اول چه خوب بود! :]
    سلام ،الان آی پی من مشخصه،ولی اصلا برام مهم نیست،میتونستم با فیلتر شکن وارد بشم ولی این کارو نکردم،من الان میخوام یه موضوعی رو مطرح کنم،شاید فکر کنید من دیوونه شدم ولی خب حقیقتا میخوام بدونم حدسم درست بوده یانه؟!همین چند ساعت پیش که داشتم اخبار روز رو پیگیری می کردم،به طور اتفاقی وارد سایت مشرق نیوز شدم،،رفتم به یکی از صفحه های سایت با عنوان) کدام موشک ها تا اسرائیل می روند.)متن رو که خوندم ،اومدم پایین که نظرات کاربران رو بخونم،تو آخرین نظرات یه نفر در تاریخ ١٣٩١/٠٧/٢٠ در ساعت ١۴:۵١ نظری با عنوان،شهیدغفوری،توی سایت گذاشته بودن،و توی نظرشون راجع به پیشگویی نسترداموس و همچنین در مورد آیات ۴ تا٧ سوره ی اسرا مطالبی رو نوشته بودن،از لحن صحبت کردنشون من احساس میکنم شما باشید!! واقعا دارم میگم به خدا انقدر کار روی سرم ریخته اصلا قصد اذیت کردن شما رو ندارم،ولی به خدای احد و واحد قسم میخورم
    موضوع من بی ربط بود بسیار ولی اگه خودتون بودید،واقعا خوش به سعادت پدر و مادرتون ،و خوش به سعادت خودتون!!
    آقا این نظرات بی تایید ثبت میشن،یعنی چی ؟! این چه وضعشه!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    سلام
    بنده نبودم !!
    کلا همون بود!! فانتزی شما خوب بود،ولی فکر کنم مال من مسخره بود،نمیدونم شایدم خوب بود!!:-P:-P:-P
    سلام.وبلاگ خوبی دارن.
    لطفا به ما هم سر بزنین.متشکرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی