زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

وضوحِ....( نویسنده مهمان : z.rezayi )

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ب.ظ

قهر کن .. با در و دیوار .. با مسیری ک رفته ای..با مسیر پیش رو ..بد و بیراه بگو...عیبی ندارد..دست و. پا بزن ..حرفهایت را بنویس..مچاله کن..نوشته هایت را یکی یکی پاره پاره کن..آرزوهایت را بنویس ..خوب نگاهشان کن..گریه کن ..زانو بزن..زمین بخور..عیبی ندارد...هیچ عیبی ندارد..فقط باید یاد بگیری گاهی لازم است ته مانده ی آبی که تشنه اش هستی بریزی..گاهی واقعا لازم است یاد بگیری از دست بدهی .. رها کنی.. گاهی واقعا باید زانو زدن را بلد باشی...حتی افتادن را... حتی دست کشیدن از هر چیزی را..هر نیرویی را .. باید قیودت را یکی یکی از خودت جدا کنی..لازم است بی هدف طول و عرض خیابانها را قدم بزنی..تمامِ بیرون از خودت را جدی نگیری..به جنجال های درونی ات پشت پا بزنی..حق را به خودت بدهی..و تمام روز را با خود خود خودت بگذرانی ..

رفیق ..گاهی واقعا لازم است تمام راه های رفته و نرفته ات را مرور کنی .. اشک بریزی..زانو هایت را بغل بگیری .. های های گریه کنی .. فقط برای اینکه چند ساعت بعد که یک روز نو در تقویم زندگی ات طلوع کرد ..وقتی داری بندهای کفشت را میبندی..آخرین گره اش را با یک مکث، پر انرژی تر بزنی و در درونت فریاد بزنی: زانو زدن آدم را نمیکشد..چون حالا صدای نفسهایم را واضح تر میشنوم..

.............

بیربط نوشت! : 

+ روشن بینی اساس عذاب است. / من حتی از روشن بینی مست میشوم!  _ آلبر کامو _فلسفه ی پوچی./

!Here is the pain..this fact is very painful..very fearful ,and sometimes it's stupidness darling!!             

++ مست و پریشون و خراب ..شاید که روزی عاقبت...!...بیخیال!   

+++ حقیقتهای قابل ترحم مضحکند یا حقایق مضحک ،قابل ترحم؟؟!

++++ بچه که بودم دوست داشتم یک سفینه داشته باشم و در فضا زندگی کنم!!! بزرگتر که شدم آرزو داشتم برای

 خودم یک کتابفروشی نقلی داشته باشم!! حالا که فکر میکنم میبینم بچگی هایم خیلی عاقل تر بوده ام!!!

* وضوح ، آدم را کور میکند یا بینا؟؟!!!! 

...........

راستی کنکوری ها این لحظه های نزدیک به کنکور را خوب نفس بکشید ..برنمیگردد دیگر!..دستِ هدف تان را بگیرید و زندگی تان  را بکنید..باقی دنیا هیچ است!!





  • ۹۴/۰۱/۰۷
  • zahra rezayi

نظرات  (۷)

دستِ هدف تان را بگیرید و زندگی تان  را بکنید..باقی دنیا هیچ است!!

خیلی قشنگ بود....
من یه سوال داشتم من اگه فصل محلولا و اسیدوبازو واسه شیمی نخونم خیلی ضرر کردم..؟؟؟تواین وقته باقی مونده به نظر خودم اونچه که خوندمو دوره کنم خیلی بهتره تا اینکه این دو فصل رو شروع کنم.
پاسخ:
ممنون.عزیزم.
هر کاری اعتماد به نفستو بیشتر میکنه همون کارو بکن عزیز .. اگه این وقت باقیمونده ت رو بذاری واسه مرور مبحثایی که توش قوی تری بهتره..ولی بازم اگه  میخوای دقیق تر  و موشکافانه تر باشه  یه نیگا به بودجه بندی سوالات کنکورای چند سال پیشم بنداز ( سایت کانون قلم چی فک کنم داشت باشه ).ببین سوالاتی که ازین دو مبحث اومده میانگین هر سال چن تا بود ..میزان دشواری یا سادگیش چقد بوده ..اگه دیدی سوالاتش آسونه و توانایی و وقتش رو داری ،همون تیپ سوالاتی که بیشتر تکرار شده رو توی برنامه ت جا بده...اگه نبود خیلی خودتو اذیت نکن..فقط دنبال چیزی که انرژی رو ازت میگیره و ممکنه ناامیدت کنه. که بشینی فکرای منفی بکنی _ نرو...هدفتو از کنکور جدی تر بگیر..آدم وقتی روی جزئیات درسا دقیق میشه امیدشو از دست میده و فکرای منفی زیاد میاد  سراغش..من تجربه ی خودمو گفتم ولی بستگی به خودت داره عزیز..بازم دوس داشتی از یه نفر دیگه هم محض اطمینان بپرس گلم../ فقط  هر چی شد 
روحیه ت رو از دست نده..موفق باشی..
سلام
متنتون فوق العاده بود...حد اقل برای حال و هوای من
ممنون از نوشته هاتون....
پاسخ:
حال و هوات ابریه بارون؟...
حال و هوای ابری خوبه..وقتی نه آرومی ..نه آشوبی..میتونی تصمیمای درست تری بگیری..
اسمتو خیلی زیاد دوس دارم..
ممنون.
گررررررررررریه.......... ودیگر هیچ
پاسخ:
عزیزم..
گریه گاهی به آدم قدرت تحمل بیشتری میده..گاهی هم ضعف زیادی..امیدوارم گریه ت از نوع اول باشه!..
سلام
من دیگه چیزی نمی گم 
خودت بهتر میدونی اینجور مواقع چی میگم 
بازم عالی بود
پاسخ:

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار / کان تحمل که تو دیدی همه بر بادآمد!
مهسا........
جمله ی آخر برای کنکوری ها فراتر از عالی بود...تشنه ی این جمله بودم و خوشحالم که اینجا و از قلم نویسنده ی خوش قلمی مثل شما اینو خوندم...بازم برامون بنویسین...
پاسخ:
ممنون..محبت داری گلِ من..

عالی بود.
نوشته هاتون بخیلی به دلم میچسبه!
عالی بود
نوشته هاتون خیلی به دلم میچسبه!
پاسخ:
لطف داری عزیزم..ممنانیم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی