زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

در هم و بر هم

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ب.ظ

١ )  وقتی از یک اتفاق هیجان زده ای ، میتوانی بزرگترین تصمیم های زندگی ات را در آن لحظه بگیری .. اصلا شیرین ترین بخش هیجانات افکار و تصمیم های جدیدند ... اما حیف که وقتی تصمیمت را گرفته ای یک نفر سر و کله اش پیدا میشود و میگوید نه عزیزم . تصمیمت از روی هیجان بوده . بریزش دور .. !

٢ ) یک بار زن سالخورده ای میخواست با پدرم دست بدهد که خب در فرهنگشان منعی نداشت . پدرم نه میخواست دست یک زن نامحرم را بفشارد و نه میتوانست کسی را ضایع کند .. یک انگشتی دست داد ! آن لحظه خندیدم و گفتم چقدر پدرم خفن است ! امروز زیر بغل یک دختر نامحرم  هم سن و سالم را گرفته بودم .. شکمش را عمل کرده بود و برایش حرکت کردن دشوار می آمد .. تا در بیمارستان که آمدیم و گذاشتمش توی تاکسی داشتم به این فکر میکردم که لمس کردن کسی بدون هیچ احساسی هم اسان نیست . آن لحظه خندیدم و گفتم چقدر من خفنم !

٤) تصمیم هایم را منطقی ، محکم ، خشن ، بی رحمانه و  لجبازانه تر میگیرم . اقتضای سن بیست و دو سالگیم حکم میکند . برایم هم مهم نیست کسی برای این که مرا منصرف کند چند صد بار بگوید این تن بمیره کوتاه بیا !

٥ ) مادر بزرگم میگفت هیچ وقت با شکم سنگین نخواب .  برای بدنت  ضرر دارد . از ان روز تا وقتی از کسی دلخورم نمیخوابم :)

٦ ) من از تمام کشورم فقط ریتم سرود ملی اش را دوست دارم .. قبلا ماندن در اینجا برایم توفیق اجباری بود و الان یک جور توهین اجباری ..

 

 

بی ربط : عیدتان پیش پیش مبارک . هیچ لزومی ندارد به این فکر کنید که یکسال گذشته را چه کرده اید . ببینید یک سال پیش رو را چه باید کرد :))

بی ربط : همچنان عداب وجدان ایمیل هاتان را دارم . ببخشید 

بی ربط : پارسال دم عید به خودم نوشته بودم : در وعده هایت سال ها مردی که می آید .. گذشت / تا چشم بر هم میزنی امسال هم خواهد گذشت  ........ میبینید که !؟ گذشت ...

...

دل من گرفته زین جا .. هوس سفر نداری ؟

  • ۹۳/۱۲/۲۶
  • => محمد غفوری

خزعبلات ٢٢ سالگی

در هم و برهم

نظرات  (۱۳)

موفق باشین
ayde shomam mobarak
پاسخ:
و شما نیز :)))
سلام!تمام هدف پزشکان و دانشجویان پزشکی باید رضای خدا و کمک به بیماران باشد و لا غیر! خیلی خوبه که دانشجویان پزشکی و همچنین پزشکان احساس خاصی نسبت به بیماران نداشته باشند!!! این خانم مگه پدر و مادر نداره که بیان از بیمارستان مرخصش کنن؟!!! اگر حس خاصی نداشتید!!! بدهید مادرتان برایتان اسفند دود کند! تحت تاثیر وجدانتون قرار گرفتم....!جدی میگم!!:)) آفرین....!امیدوارم این اخلاق مداری تا آخرادامه داشته باشه....! 

اومده بودم حلالیت بگیرم! برادر غفوری خوبی یا  بدی از ما دیدیدحلال کنید!! اگر یه موقع از کامنت های ما ازرده خاطر شدید (که امیدوارم نشده باشید)بازم حلال کنید! سالی پر از موفقیت و سلامتی براتون آرزومندم! خدانگهدار:)

پاسخ:
خواهش میکنم 
ارادتمند :))
  • یک عدد عبوری
  • سلام عاغا شما هنوز بیست و یک سالته :))) من بهتر از خودت میدونم خخخخخ
    پاسخ:
    اختلاف هست بین علما .. نظر من به شما نزدیک تر بود قبلا !
    متن قبلی خیلی زیبا بود . چندین بار خوندمش. لذت بردم

    عید شما هم پیشاپیش مبارک . انشالله سال خوبی داشته باشید
    پاسخ:
    سالتون قهقهه وار :)))
    سلام
     عیدتون مبارک دکتر
    بیتیه سال نو خیلی زیبا بود

    پاسخ:
    سلام
    ممنون لطف دارین
    سلام اقای غفوری 
    اون صفحه ای ک ما کنکوریا توش نظرمیذاشتیم شما جواب میدادین پر شده....من قبل عید براتون ایمیل دادم.....هنوز جواب ندادین...به کمکتون احتیاج دارم....یا ی صفحه جدید وا کنید که نظر بزاریم یا حواب ایمیلارو بدین...
    خیلی ازتون ممنونم و خیلی تحسینتون می کنم که بی هیچ اجباری و از سرلطف ما کنکوریارو کمک می کنید.
    موفق باشید
    سلام 
    سال نوتون زیبا ترین باد
    اولا که آهنگ مستور و مست همایون شجریان اصلا قشنگ نبود.این چی داشت که مثلا شما در حد مرگ ازش طرفداری می کنید؟!!:)))))دوما شما رو برچسب پستتون نوشتید )سید؟! منظورتون چیه؟!! شما تو این پست درهم وبرهم گفتید که من از کشورم فقط ریتم سرود ملی اش را دوست دارم!!!! دراین جا ماندن قبلا توفیق اجباری بود ولی حالا شده توهین اجباری!! منظورتون چیه؟!درکشور ماندن و خدمت به هموطنان شده توهین اجباری؟!!:))))
    پاسخ:
    البوم خیلی قویه .. نگید اینطوری :(   با هنسفری گوش بدبد بهتر دستگیرتون میشه
    مشخصه من چی گفتم که !
    از قدیم گفتن چراغی که به خانه رواست به کلیسا حرام است!!! از حرف های شما و ارتباط شما با افراد دیگه مشخصه که فرد...! هستید!! فکر نمی کنم شما با این وضعیت بتونید تو بلاد کفر دوام بیارید!!بعد شما تو پست بعدی از حفظ کردن موسیقی ایرانی دم می زنید !!! اصلا معلوم هست چی میگید؟!!!موضعتون چیه؟! وطن پرستی یا وطن فروشی؟!! مشخص کنید لطفا!! حرف هاتون کلا ایهام داره؟!!
    شما گفتید خدا حفظ کنه شجریان ها رو!! جناب...! بذارید متوجهتون کنم!!!محمدرضا شجریان پدر همایون شجریان،دعای روح بخش ربنا را خوانده اند و همچنین در قرائت قرآن فعالیت داشته اند!!! بعد محمدرضا شجریان میاد با عاملان صهیونیستی و همچنین صدای آمریکا مصاحبه میکنه،و بارها و بارها دین اسلام و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را زیر سوال میبره!!! وبارها و بارها از قتنه سال٨٨ حمایت کرده!!! از خواندن دعای روح بخش ربنا تا در آغوش بودن زنان نامحرم و مزدوران بیگانه و مخالفت با ارزش های اسلامی!!! تاسف آوره واقعا!!!!!!
    پاسخ:
    قضاوت خیلی سخته
    بعد من هنرشونو میگم .. کردارشون به خودشون مربوطه
    به قول شاعر که میگه: رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز تا داد خود از کهتر و مهتر بستانی چه می شود کرد که دور دور رقاصه ها و مطربها و عروسکهای خیمه شب بازیست!!!!! لعنت بر خائنان وطن فروش!!!! بنده بیکار نبوده ام که این حرف ها را زدم!!!! بنده تمام این ها را گفتم چون درد تعهد دارم، تعهد!! و نمی توانم دلقک بازی های عده ای بی درد را تحمل کنم!!! اللهم عجل لولیک الفرج.
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی