زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

غریبگی کن

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

بیا دوباره دست هم را نگیریم و مثل دو تا غریبه پله ها را بالا برویم و پشت همان میز بنشینیم . مرتب هم را شما و شما صدا کنیم و هی از هم خجالت بکشیم و سرمان را پایین بیندازیم . چند دقیقه یکبار از هم بپرسیم که چرا هیچی نمیگید و جواب بدهیم چی بگم اخه ؟! اصلا بیا دست هم را نگیریم و مثل دو تا غریبه پله ها را پایین بیاییم و بگوییم آدم در کافه دلش میگیرد ها ! بعد یک مسیر طولانی را با هم قدم بزنیم .

میدانی چیست ؟ به زیبایی یک غریبه نمیشود چشم دوخت . دستان یک غریبه را نمیشود گرفت . پیشانی یک غریبه را نباید بوسید . اما تو غریبه باش . غریبگی کن . با من ...  با همه  . دوست دارم تمام عمر تو را به اشناهایم نشان بدهم و بگویم هی فلانی آن غریبه را میبینی ؟ داریم با هم اشنا میشویم ... !

 

بی ربط : نوشته های محترم ، سو تفاهم نشوید لطفا ...

بی ربط : با ایمیل های جواب داده نشدتان چه کنم من :/

  • ۹۳/۱۲/۲۵
  • => محمد غفوری

بیت عاشقانه

غریبگی کن