زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

قول داده ام اینبار...! ( نویسنده مهمان : zahra rezayi)

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ق.ظ

نیستی..

چونان که نباید...!

حتی این ایستادن های مثلا قرص من..

جای خالی ات را هر روز راه میروند..

تا بوی قدمهایت را ..

نفس بکشند!

بس که نیستی..

بس که نیستی..

حیران شده ام!

بس که نبودی..

بس که جای خالی ات را نگاه کرد ام..

تهی شده ام از جایگاه خودم..

جایِ گاهِ خودم..

جایی که گاه گذشته ای داشتم..

و گاه اکنون..

تو جلوس کرده ای بر متن آن!

قرص ایستاده ام..

قرص ایستاده ام...

ولی قول داده ام اینبار ..

بدون تو..!

ولی جای خالی ات که برکت میکند..

تمام کوچه و بازارهستی ام..

مقابلم صف میکشند

می ایستند..

به یاد تو..!!

ببین..

جای خالی ات را می بینند و..

باورشان نیست..

رفته ای!

چه روزگار غریبی ست..

رایحه ی یادت هم که میوزد..

قیام میکنند مقابل من..

به احترام تو..!!

آخ..

چقدر ریشه دوانده ای درجانم..

آنقدر که اگر اذن بدهی..

تمام ِ من..

حتی بدون اراده ام

مغلوبم میکنند..!

باز به احترام تو..!!

از تو فرمان می برند،

می بینی؟؟!

من در وجود  خودم نیز..

غریبه ام و غریب !

تو به آن ها بفهمان،

حق دارم 

دل گیر باشم

از تو..

بفهمان..

که رفته ای..

  • ۹۳/۱۲/۱۶
  • zahra rezayi

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیزم
عیدت مبارک
نظرات رو هم بستی.
عالیه زیبا بود
پاسخ:
سلام زامبی جونم..شطوری؟!
دوباره تبریک میگم..سال خوشی داشته باشی..
باز گذاشتم خب..گیر میدیا...!
موتوشَکِّرم....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی