زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

ذره ای گل در همان دستی که ما را آفرید...

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۴۴ ب.ظ

ذره ای گل در همان دستی که ما را افرید 

چون زیاد آمد خدا دیوانه ها را افرید ..


با سرنگی عشق را در قلبشان تزریق کرد

جرم های لاجرم از ماجرا را افرید 


زلف و خال یار را تا داشت مشکی مینمود

گفت باید با عزا صاحب عزا را افرید ... !


بینوای عاشق یک روستا را ساخت بعد 

دختر زیبای شخص کد خدا را افرید .. !


اوخودش در روزگار مردمانش دست برد

در کتابش قصه ی تبت یدا .. را افرید !


تا برنجاند تمام شاعران را ...  بهترین 

دختران بی وفای خوش ادا را افرید .. !


من خدایم کارگاه کفش دوزی داشت که

یک جهان کفش قشنگ تا به تا را افرید...



بی ربط : دوستان ، شعر به قلم دکتر غفوری هستش ولی چون سرشون شلوغ بود نتونستن پست بذارن..خواستن اینبار  به جای ایشون پست بذارم..خواستید کامنت بذارید راحت باشید خودشون کامنت ها رو میخونن..من فقط وظیفه ی نشرشو اینجا داشتم...

  • ۹۳/۱۲/۰۹
  • zahra rezayi

نظرات  (۴)

سلام من محمد عباسی ام
دارم از تصمیم قلب براتون دعا میکنم که توی علوم پایه 1شی به خاطر همه محبتتاتون ممنونم شما نسبت به ما کنکوریا خیلی لطف داشتین .

قشنگ بووووووووووووووود

خون ما را می کند از دل به دیده منتقل

غصّۀ تو سازمان انتقال خون شده ست

 !?The test of basic sciences was very good!:)What about you

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی