زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

تلخ ترین دیالوگ دخترانه !

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ب.ظ

- میبینی چقدر لاغر شدم ؟؟ یه ماه دارم میرم ایروبیک . خیلی خوشگل شدم مگه نه ؟

- بیین بذار خیالتو راحت کنم . هیچ دختر بیست و شش  ساله ای نمیتونه به زیبایی تو باشه :))

-  من بیست و دو سالمه ٠

- جدی ؟؟

 

این میتونه تلخ ترین دیالوگه دخترانه باشه . پسرانش چیه به نظرتون ؟

  • ۹۳/۱۱/۲۲
  • => محمد غفوری

تلخ ترین

دخترانه

دیالوگ

نظرات  (۴)

خدایش این دیالوگ دیوانه کننده هستش
برای پسران احتمالا  تلخ ترین دیالوگ در مورد تیپ و مدل موهایشان باشد-با توجه به اینکه برادر من هر روز نیم ساعت یا حتی بیشتر با موهایش ور می رود!- راستی من این تجربه را داشتم.
برادرم: مریم ببین موهام الان خوبه یا مدل دیروز بهتر بود؟
من: الان که خوبه
برادرم: دیروز یادت میاد چه مدلیش کردم فرقشون معلومه؟
من: همین بود دیگه چه فرقی داشت؟؟؟
برادرم:/

امیدوارم لبخند بر لبانتان پایدار بماند:)
اگر هم ناخواسته مایه ی محنت و آزار شدم شرمندم...
بدی ها یم را به خوبی خودتان ببخشید.حلالم کنید...
موفق باشید...



برای پسران احتمالا  تلخ ترین دیالوگ در مورد تیپ و مدل موهایشان باشد-با توجه به اینکه برادر من هر روز نیم ساعت یا حتی بیشتر با موهایش ور می رود!- راستی من این تجربه را داشتم.
برادرم: مریم ببین موهام الان خوبه یا مدل دیروز بهتر بود؟
من: الان که خوبه
برادرم: دیروز یادت میاد چه مدلیش کردم فرقشون معلومه؟
من: همین بود دیگه چه فرقی داشت؟؟؟
برادرم:/

امیدوارم لبخند بر لبانتان پایدار بماند:)
اگر هم ناخواسته مایه ی محنت و آزار شدم شرمندم...
بدی ها یم را به خوبی خودتان ببخشید.حلالم کنید...
موفق باشید...



من کلا استعداد ندارم تو مسخره کردن :)
اما دکتر خودتونو مسخره کن :)
دخترا ب این خوبی!!
بچه ها تو رو خدا یکی خوب جواب بده...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی