زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

سوال مفهومی

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

طراح سوال چنان استادانه این تست رو طرح کرده که عمرا کسی با هر سطح

معلومات بتونه بهش جواب بده !! سوال علوم پایست کشک که نیست !

  • ۹۳/۱۱/۰۷
  • => محمد غفوری

نظرات  (۱۲)

دکتر واقعا به خودم امیدوار شدم:))) جوابشو بگم؟؛)
خیلى سوال مفهومى بود دم طراحش گرم.
پاسخ:
!!!
من منظورم به طنز بود !
جواب از سوال مشخصه !
سلام،چه طنز جالبی بود،واقعا!! انشالله که نتیجه ازمون علوم پایه خیلی خوب بشه برای شما .شما شخصیت بسیار محترمی دارید،و من در شما ویژگی ها و حسن خلق های بسیار یافتم.که در برخی از افراد نیافتم !!!برخی از دانشجویان پزشکی بسیار مغرور و خودخواه هستند!! انشالله که پزشک با اخلاق،با وجدان و متعهد و مفیدی برای جامعه باشید. تواضع و فروتنی توشه راهتان باد.
پاسخ:
خجالتمون دادید که !
مى دونم دکتر ...واسه همین نظراتو باز گذاشتین:) 
منم منظورم به طنز بود. راستش خیلى خوشم میاد مثل شما رفتار کنم. مى دونین بعد از یک هفته تازه متوجه شدم که منظورتون از پست انحصار طلبى دانشجویان پزشکى چى بوده! حتى طنزتون مغز آدم رو به چالش مى کشونه. خوشحالم از اینکه شما انحصار طلب نیستین یا هستین؟
....
+ اینم مى دونم که یکى از موفق ترین افراد آزمون علوم پایه خواهید بود.
باور کنین خیلى استرس دارم مثلا شما قراره آزمون بدین :)
پاسخ:
شما که بهتر میدونید :
از موضوع پست خارج نشیم !
نظرات تبدیل به چت روم نشه !
ممنون : ))
آدم طراحو مسخره میکنه?
خب دیگههه پس منم یه ماه به علوم پایه درس بخونم جواب میده
پاسخ:
پستای درسی میذارم واسه خودم بار اموزشی داشته باشه ! الان یه تست از 8000 تست کتابو دیگه یادم نمیره !
  • اسمون ابری
  • اتفاقاً  جالبه بدونید که

    درست ترین جواب همون عارضه ای برای حاملگی ایجاد نمی شوده!هاهاها

    باور کنید!

    همراه نوزاد آیودی هم بیرون میاد و آب از آب تکون نمیخوره و همه این حرفها هم کشکه!هاهاها
    پاسخ:
    :D
    اهای حاجیی اولا جواب سلام واجبه،دوما فکر نکن کی هستی ها!!!!! فکر کردی کجای دنیا رو فتح کردی انقدر هارت و پورت میکنی مونگول،بعدشم تو اینستاگرام دیروز فالوت کردم،تو منو ان فالو کردی،این کارا چه معنی میده،شما فردی دیوانه هستید،خود بزرگ بینی مزمن دارید!! اصلا درکت نمیکنم،،منم ان فالو ت کردم تا حالت جا بیاد،من رتبه کنکورم از تو بالاتر شده،،رتبه کشوریم ٢١ شده!،به چیت افتخار میکنی؟!!!! به چیزای نداشتت؟! ا از هر لحاظ بخوای حساب کنی من از تو بالاتر هستم،پس بیخود احمق بازی درنیار، بعدشم با توجه به انالیزی که رو شخصیتت تو این مدت داشتم،متوجه شدم بخیل و حسود هم تشریف داری،جچشم نداری بهتر از خودت رو ببینی!!!!
    پاسخ:
    اینستا رو شما ببخشید
    این کامنتو من میبخشم
    :))

    سلام  یکی اینجا نیست به یه بخت برگشته کنکوری کمک کنه؟چراشماهاکمک گرفتن ازتون اینقدرسخته.
    پاسخ:
    سلام
    با عرض معذرت تا اواسط اسفند وقت نمیشه 
    معذرت میخوام
    منم این ترم پزشکی اجتماعی این مبحث رو خوندم.اما بخدا خیلی سخت بود.اصلا آخرم ب زور حفظشون کردم رفتم سر جلسه...هزار و یک روش با عوارض یکسان.
    بعد اینکه ع.پ دادی  بگو چطور بخونیم این ع.پ رو لطفا.بگو مثلا میر بخونیم خوبه؟
    مگه اینستا داری؟نباید فالو کنیم؟کاملا درک میکنم.خب اینستا شخصی تره.
    پاسخ:
    سلام
    بازم میگم این سوالو از مسخرگیش گذاشتم !! 
    اینستا  moahmmad ghafouri یا mmd.ghafouri 
    چندان شخصی نیست : )
    منم این ترم پزشکی اجتماعی این مبحث رو خوندم.اما بخدا خیلی سخت بود.اصلا آخرم ب زور حفظشون کردم رفتم سر جلسه...هزار و یک روش با عوارض یکسان.
    بعد اینکه ع.پ دادی  بگو چطور بخونیم این ع.پ رو لطفا.بگو مثلا میر بخونیم خوبه؟
    مگه اینستا داری؟نباید فالو کنیم؟کاملا درک میکنم.خب اینستا شخصی تره.
    خیلی بد حرف زدم،ببخشید!!!! من اصلا بلد نیستم حرف بد بزنم ، اصلا به شخصیتم نمیاد ، رفتار های خودتون باعث شد که این طوری صحبت کنم!!:-!
    ادم هر چقدر باسواد باشه و یا پول داشته باشه،اخلاق و ایمان نداشته باشه به درد جرز لای دیوار می خوره، ان شالله خدا منو ببخشه، خیلی بد حرف زدم با شما! شما هم حلال کنید! معذرت میخوام،موفق باشید،خدانگهدار:-)
    پاسخ:
    :)
    هیمنطوره 
  • آسمون ابری
  • اجازه یه شوخی دارم؟!
    با اجازه!

    دُم دراز که داری!

    چند تا گردو بدم خدمتتون!؟هاهاهاها

    ضمناً  دم دراز بودن حکایت از شیطون بودن میکنه ،نه چیزی توهین آمیز.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی