زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

علوم پایه ی عزیز

سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ب.ظ

بعد از ترم پنج ( گاهی هم چهار ) امتحان علوم پایه برای پزشکی ها دندان تیز میکنه . امتحان ترسناکی نیست چون معمولا ( حداقل تا حالا ! ) تعداد کمی رو نا امید میکنه . دویست ( امسال 225  تا انگار ) تا سوال از تمام مباحث پنج ترم طرح میشه و صد تا جواب درست برای قبولی کفایت میکنه . اما مسیله سر نمره ی بالاتر هست که برای بعد یعنی انتخاب بیمارستان و لاین نیازه . به اضافه ی این که حجم مطالب خیلی زیاده . برای فهم بهتر حجم مطالب باید عرض کنم اگر فکر میکنید دستگاه آسفالت ساز این هست باید بگم فقط به این خاطره که این عزیزان. معرف حضور نیستند . خلاصه این که ممنون از پروردگاری که هرچی خلاقیت داشت رو در زمینه ی علومی کذاشت که به پزشکی مربطون و ما رو بیچاره کرد . 

 

با ربط : البته کتاب زرده  کامل خونده نمیشه معمولا اما دویست سیصد صفحه ای اضافات علاوه بر این دو تا کتاب هست !

با ربط : طبق آماری که من گرفتم رکورد قبولی با کمترین مطالعه برای دوستی بود که فقط یک هفته به خودش زحمت داده !

  • ۹۳/۱۰/۳۰
  • => محمد غفوری

طنز پزشکی

علوم پایه

نظرات  (۱۳)

خدا قوت.... این نیز بگذرد... بعدش که بدتر میشه قدر همینو بدونین!!! 
موفق باشین انشاالله :)
پاسخ:
مچکرم
انشاءالله موفق باشید و نفر اول علوم پایه بشید :))
اینجا یه سری تغییراتی کرده تا پایان علوم پایه اینجوریه ؟؟ :)
راستی پست قبلی چرا حذف شد ؟؟ قشنگ بود :)
اینستاگرامم منحل شد ؟؟ :)
پاسخ:
سلام

ممنون
بعد علوم پایه باید اینجا بیشتر تغییر کنه . شاید تبدیلش کردم به وبسایت که احتمال حذف مطالب کمتر باشه
پست قبلی ادبیاتش شاید توهین امیز بود جهت جلوگیری از نظرات عجیب !
ایتستا هست منتها باید توضیح میدادم کسی تو نظرات حرفی از وبلاگ نزنه که یادم رفت !!
سلام به خاص ترین دیر دنیا، خوبی؟
چند تا سوال دارم وقت داشتی بجواب
یکی اینکه آزمون نمره منفی هم داره؟ دو اینکه رتبه اش کشوریه یا رتبت تو دانشگاه مهمه؟ بعد کسایی که نیمسال دوم قبول میشن کی آزمون میدن؟ سوالاشون با شما فرق میکنه؟ طراح چه کسانی هستن؟ همش 4 گزینه ای هستش؟
نمرش واسه انتخاب بیمارستان مهمه یعنی چی؟ واسه دارو و دندون ها هم انقدر مهمه؟ مرسی دیگه ؛))
ایشالا دم عید پست بذاری علوم پایه توسط این جانب knock out شد :)

++ چون میدونم غیر مرتبطه میپرسم... یک عکس از کلاس شما دست بچه ها دیدم احساس کردم اون کسی که موهاش فر و زیاده تو هستی... ولی لزومی نداره هر احساسی درست باشه اصلا مگه نه؟ ؛) { اینو نگی مشمول الذمه محسوب میشی}


--
ی نظرم داده بودم اگه تاییدش میکردی حال یارو رو میگرفتم دلم خنک میشد.
پاسخ:
سلام
نه . دانشگاه . شهبیور. واسه ما ظاهرا تهران یا قزوین
اره
نثل کنکور و انتخاب رشتست منتها اینجا انتخاب بیمارستانه . اره لابد
نه  
سلام
حالا یه جور از علوم پایه حرف می زنی انگار تا حالا کسی تو ایران امتحان علوم پایه نداده!:)) یا انگار ما ندید بدید هستیم!! اون قسمتش که گفتی این جا انتخاب بیمارستانه و با توضیحاتی که دادی یاد بازی ولفنشتاین افتادم اون مرحله که غول میومد غولا پا نداشتن! با شوک الکتریکی بازیکن رو می زدن میمردیم می رفتیم مرحله اول! من از اون مرحله اش به شدت می ترسیدم و استرس می گرفتم به قدری که این بازی رو تا مرحله آخر انجام دادم تیک عصبی گرفته بودم! یعنی عوارض این بازیه از علوم پایه بیشتره!!! علوم پایه اونقدرها هم که میگی سخت نیست ! ما ترم اولی ها رو نترسون ها!! اگه دوست داری هیجان رو! برو بازی ولفنشتاین رو انجام بده! الکی جو نده خواهشا!
پاسخ:
سلام
من که گفتم سخت نیست و کسی رو نا امید نمیکنه
حجمش زیاده 
نه بزرگنمایی نکردم انصافا :)
آقای غفوری میشه آدرس اینستاگرامتون رو دوباره بذارید؟
پاسخ:
Mmd.ghafouri
سرچ کنید
سلام
آقای غفوری ممنون میشم به چند تا از سوالام جواب بدید
رشته پزشکی خیلی سخته؟
یعنی ممکنه کسی از پسش بر نیاد؟ :(
واسه امتحانای پایان ترمش باید 500 600 .صفحه رو شب امتحان خوند؟ و خط به خطش مهمه؟ :(
من خیلی پزشکی دوست دارم اما از دیشب به خودم میگم اگه از پسش برنیای چی؟
پزشکی تهران منظورم نیست پزشکی شهرای دیگه

پاسخ:
سلام
له درس باید علاقه داشتهذباشی وگرنه سخت از پسش برمیای
نه به هرحال میشه خوندش
نه بابا . دانشگاه تهران زیاده و باز اینقدر نیست . شاید دویست صفحه متوسط
معمولا کسایی که بدون سهمیه قبول میشن از پسشم بر میان
نگرانیتون بی مورده
ممنون :)
من به درس خوندن خیلی علاقه دارم مخصوصا دروس پزشکی. وقتی کتاباشو دست کسی میبینم ذوق میکنم.
این از بحث علاقه
درسمم توی مدرسه همیشه خوب بوده و فکر میکنم هوشمم بالاست
و اینکه هیچ سهمیه ای غیر سهمیه مناطق که منطقه 3 هست ندارم.
با این شرایطم اگه پزشکی قبول بشم میتونم موفق بشم؟
راستی پزشکی با رشته هایی مثل پرستاری و مامایی دروس مشترک دارن؟
و آخرین سوال اینکه میشه بگید چطور میشه از پرستاری به پزشکی تغییر رشته داد؟
ببخشید که وقتتون رو گرفتم
خیلی خیلی ممنون
پاسخ:
معلومه میتونید موفق بشید
مشترک داره ولی کمه 
خیلی سخته . یه امتحانی هست که هر سال برگزار میشه و به ندرت چند نفر قبوول میشن
سلام آقای غفوری خسته نباشید
‏ یه پست چند وقت قبل گذاشته بودید درمورد قانون جذب در قرآن که کاری از گروه استاد عباس منش بود به سایتشون که میرم نمیتونم کلیپ هاشون رو به طور کامل ببینم دانلود هم که میشه فقط چن دیقه اولش رو نشون میده و بعد قطع میشه. میشه بهم بگید مشکل از کجاست؟ واقعا ممنون میشم کمکم کنید
پاسخ:
سلام 
من تو اپارات دیده بودم
شمام برید اونجا سرچ کنید
منم از آپارت دیدم ولی فقط 2 - 3 دقیقه پخش میکنه بعد قطع میشه :(
دوست داشتم ببینمشون ولی انگار نمیشه:(

مطالبتونو دوست دارم جالبن.....

سلام دکتر خوش به حالت بعد سختی که میکشی حداقل به چیزی که میخوای میرسی من چی باید بگم که پشت کنکور موندم باتموم سختی که میکشم بدترین نتایج ممکن رو توازمونام میگیرم واصلاامیدی به قبولی در پزشکی ندارم؟؟؟
سلام خوش به حال شما که بقیه بهتون میگن اقای دکتر من کنکوری 95 م واسم دعا کنین بتونم پزشکی قبول شم
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی