زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

ببین نوشته هایم کبود شده اند!

سرمای نبودنت..

انقدر بر تن شان تازیانه شده..

چرا نباید باشی آخر؟

کدام کتاب قانون

نمیگذارد 

یک نفس تابستانی ات را 

چتر ِ  هوای کبودشان کنی؟؟

کدام کتاب قانون

نام عدالت 

بر سوز این سرما میگذارد؟؟

...........................

همه از بیخ بی ربط:

+ چنین که از همه سو دامِ راه میبینم * به از حمایت زلفش مرا پناهی نیست!

++ خوب میشد دستگاه تهویه ی مغز میساختند!برای زمانیکه دود میکند! یا میشد مغز را درآورد بعضی رشته هایش را که کلاً زیاد وِر ور میکنند خفه کرد و دوباره مغز را جاسازی کرد..!

+++ کاش « ساعت برنارد » حقیقت داشت...!

 

  • ۹۳/۱۰/۰۹
  • zahra rezayi

نظرات  (۴)

عاشق قسمت دوم بی ربط نوشته هات شدن .اگر علم پزشکی به جایی برسه بشه بعضی جاهای مغز و پاک کرد و عوض کرد وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چی میشد
پاسخ:
سلام..
بله..ای کاش میشد!
  • ز یک گوهرند...
  • من رو یاد آرزوی قدیمیم انداختید. ساعت برنارد. 
    اما الان مثل اون موقع امیدوار نیستم بتونم از زمان ایستاده درست استفاده کنم! 
    آدرس یه ویدیو رو تو وبم گذاشتم. راجع به فضای مجازی که چه طور همین زمانی که تو دستمون هست رو هم ازمون می گیره. دوست داشتید ببینیدش. 
    پاسخ:
    من بچگی هام خیلی ازون برنامه بدم میومد..نمیدونم چرا!
    ولی الان فقط برای یکبار استفاده لازمش دارم!
    ممنون..
    سلام!
    چقدر خوشحالم ک اینجا رو پیدا کردم.... ازینکه نظر غیر مرتبط میزارم شرمنده...
    ولی گفتم شاید شما بتونین با حوابتون کمکم کنید... 
    من یه کنکوریم...تا الان کم کاری نکردم اما از خودم راضی هم نیستم،،چیزی که بهش نیاز دارم یه سری انگیزس که کمک کنه عز بعد امتحانا با تلاش دو برابر درس بخونم!

    اگه وقتی پیدا کردید تونستین کمکم کنین....
    N.divoone@yahoo.con
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز..خیلیخوش اومدید..
    شرمنده م..اما اگه واقعا کاری از دستم برمیومد دریغ نمیکردم ولی اینجا سوالاتتون رو بهتره از خودِ دکتر غفوری یا دکتر خداکرمی بپرسید..بازم عذرمیخوام.ایشالله موفق بشید..امیدوارم بتونید به هذفتون برسید..آدم وقتی فکرشو روی هدفش متمرکز کنه و هدفشو با همه ی وجودش بخواد و طلب کنه میتونه از هر چیزی انرژی و انگیزه بگیره..هر چیزی..حتی شکست هاش..
    فضای وب به خود من خیلی انرژی میده..شما هم گاهی سر بزنید  به قسمت کنکور یار انرژی میگیرید.
    .....................
    با سلام دوباره..ایمیلتون رو چک کنید ..دلیلم رو توضیح دادم ..موفق باشید.
  • مهساجونت
  • عالی بود دوست جونم...
     بازم مثل همیشه غوغا کردی  ...
    منتظر پست جدید هستم 
    پاسخ:
    سلام پلانکتونُ  الدوله آمیبیان!!
    فدات..یه کم با غیر مجازی ها بچرخ!!.. لاینو آسفالت کردی! بسه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی