زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

تاثیرات سربازی:) (نویسنده مهمان)

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ

 

 

  • ۹۳/۰۹/۰۷
  • dr bimar

نظرات  (۶)

سلام.
می خواستم یه کلیپ نوحه آذری خیلی زیبا که تو ترکیه اجرا شده بذارم بعدش گفتم الان میگین این دختره همش ضد حاله:) خواستم یکم باحال باشم اون کلیپم بعدا میذارم. 
راستی این کلیپ همش پسره میگه اهواز:)
من انگار خیلی متعصبم!تازه به این خصلتم پی بردم! چون مامانم اهوازیه بابام تبریزی اکثرا طرفدار اهواز و تبریزم:)))
salam. bebekhshin man chanta soal dashtam.
1-alan daghighan reshtatun chiye?
2-shoma hamun m.kh bein fallow haye dr ahmadi hastin?
3-age are khaharetun 2 gholoye shomas? akhe axatuno didam
4- chera axatun enghad delkhosh mikone vali neveshtehatun kollan ghamnake?
5- be joz mail jaye dg mitunam bahatun rajebe 1 matlab harf bezanam?
sharmandam kheily bi rabt bud vali hamash baram alamate soal shode j bedin mamnoon misham.
man neveshte hatuno kheily doost daram tu shere no ham sheratuno donbal mikonam.
پاسخ:
1-ورودی ۹۱شیمی کاربردی و ۹۳پزشکی هستم!الان پزشکی!
۲-بله
۳-نخیر خواهرم یه سال ازم کوچیک تره خیلیا این سوالو می پرسن:) حتی یه بار مهمون رفتم کلاسشون استاد به جای خواهرم از من بافتو می پرسید! هی میگم استاد من اون نیستم:) آخرشم که فهمید گف دوقلویین؟ گفتیم نه! گف پس گونه های هم زادین:))
۴-خب تو عکس گریه کنم؟؟؟:-o
5-نه متاسفانه من به جز اینستا جایی دیگه نیستم یه میل هم دارم اونارم که ماشالا می دونین.
اشکال نداره:) امیدوارم که علامت سوالا برطرف شه:) تو زندگی خیلی سوالای مهم تر از این هس:)
سلام..

بابا چه استعدادای نهفته ای تو این ملت هستااااا..
خب سربازی هم موجبات شکوفا شدنشو فراهم میکنه..خوبم هس تازه!!..من باب خودباوری ملی مثلا..!!
خیلی عالی..ممنون.
پاسخ:
من ممنونم از نظر لطفتون.

فکر می کنم شما ذهنیت بدی نسبت به من دارین.

از لحن حرفاتون خیلی ناراحت شدم.

رتبه 12 کنکور 91 تجربی شما رو بهم معرفی کردن و گفتن که باهاتون راجبه من حرف می زنن الان 2 ماهه منتظر تماستونم.

بخاطر همینه که این همه اطلاع ازتون دارم البته ترجیح میدادم اینجا مطرح نکنم ولی وبلاگ خودتون رو نمی دونم چرا حذف کردین.

پاسخ:
من اگه ج بدی دادم عذر می خوام بخدا نیت بدی نداشتم خب شما از اول خودتونو معرفی می کردید دیگه.
الهام شمارتونو داد من گم کردم ازش می گیرم.
ببخشین من این چند ماهو می خوام به همه چی برسم به هیچی نمی رسم کلا:)
اره فرد ستاره دار شما راست میگید،رتبه ١٢ کنکور ٩١ هم بیکار تشریف دارند، که بیان با شما راجع به دانشجوهای تبریز صحبت کنند!! نکنه خودتون از نوادگان مندلیف هستید؟!!!! اره رتبه ی یک کنکور سال٨٨ تو دبیرستان ما بود!!!
پاسخ:
رتبه ۱۲کنکور خودش دانشجوی تبریزه! همه ی رتبه ها که دانشگاه تهران نمیرن بعضیا دوس دارن پیش خونواده باشن:)
شاید باشن:)سلام برسونین بهشون:)
ببخشید!! نمی دونستم!! عذر میخوام:) آفرین به بچه های تبریز!!دانشگاهتون قوی هست؟!  آفرین بر شما ورتبه ی 12 کنکور:) بله خانم خزایی رتبه ی یک سال 89 هم دبیرستانی من بود! سال 88 رو اشتباه ذکر کرده بودم! چشم حتما سلام می رسونم:) و یک سوال استاد شهیدی تو دانشگاه شما هستند؟!
پاسخ:
خدا ببخشه. نه باو نیازی به عذرخواهی نیس. دانشگاه قوی؟ پدر آدمو درمیاره! یکی از دوستام دوبار بافتو افتاد آخرش ترم تابستان بافتو تو دانشگاه شهید بهشتی با ۱۹پاس کرد  یعنی تا این حد:) فامیلی استادو شنیدم ولی تا حالا ندیدمشون. ممنون که سلاممو می رسونید.