زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

راز 2 (قانون جذب در قران )

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ق.ظ

یادم هست کتاب راز را که میخواندم در باره ی قانون جذب و رسیدن به خواسته ها و ارزوها به اینجا رسیده بود که اکر میخواهید به انچه دوست دارید برسید این مراتب را باید بگذرانید : بخواهید ، ایمان داشته باشید ، شاد باشید طوری که انگار همین الان به خواسته یتان رسیده اید ، سپاس گزار باشید

بعد ناخودآگاه یادم آمد این چقدر شبیه مراحلی است که برای اجابت دعا در آیات و احادیث آمده است و خود من شکرگزار بودن قبل از برآورده شدن دعا را از مسخره ترین انتظارات الهی میدانستم ! همان جا یک نیمه آرزویی کردم که کاش یک نفر قانون جذب را که حسابی داغ داغ است را در قرآن بررسی میکرد . 

از اقبال شیرین من در وبلاگ یکی از دوستان کلیپ نیمه آرزوی من گذاشته شده بود که گروه تحقیقاتی عباس منش از جهتی دیگر به بررسی این قانون در قران پرداخته بود . دستشان درد نکند .

از وبلاگ دوستمان این کلیپ را ببینید .

قسمت دوم کلیپ هم در اینجاست .