زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

بن بست شماره ی عشق

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۲ ق.ظ

در کوچه و خیابانی که - قدم به قدمش - پر شده است از ادم هایی که - راه به راه - جمله ی دوستت دارم نخود کشمش حلقومشان شده است شاید در بن بست شماره ی عشق خانه ی پسرکی باشد که  بی اختیار چشمانش از خوشحالی سر میرود و دل ساده اش برای زمین و زمان طاقچه بالا میگذارد که دیروز در جواب مواظب خودت باشش  - شما هم - را شنیده است .


 

بی ربط : مواظب خودت باش میچسبه برای ساختن جوک !

با ربط : به شخصه حرمت مواظب خودت باش رو بیشتر از هر حرف دیگه ای میدونم 

فکر نوشت : کاش وقت میشد برای تمام پست ها عکس بذارم :(

  • ۹۳/۰۵/۲۶
  • => محمد غفوری

نظرات  (۲۲)

خب چرا وقت نشه؟ یه عکس ک دیگه وقتی نمیخاد!
پاسخ:
Mikhaaaad !
دکتر با مواظب خودت باش مگه میشه جوک ساخت؟
این حرف برای من خیلی با ارزشه. حداقل طرف اعتراف می کنه هیچ کس به اندازه خودت نمی تونه  مواظب خودت باشه و برات دل بسوزونه حتی از منم انتظار نداشته باش! درست نیس؟
پاسخ:
Mishe be shokhi gereftesh dg ...
Nemidonam !
در حرمت داشتن مواظب خودت باش کاملا هم عقیده ام...
سلام از بلاگت خیلی خوشم اومد
واست ارزوی موفقیت میکنم
لینکت کردم،خواستی لینکم کن...
اره منم با این حرمته صددرصد موافقم :-) 

پاسخ:
:)
  • آسمون ابری
  • این رو نفهمیدم که چی گفتین؟

    مبهم بود!

    پاسخ:
    اسون بود که
  • آسمون ابری!
  • مشکل میدونید چیه؟

    مشکل اینه که طرف میاد با توجه به روحیه خودش یه چیزی مینویسه !

    بقیه نمیدونن تو چه وضعی بوده که نوشته !

    برای همین نمیشه سر درآورد!

    چیزی که خنده داره اینه که مردم فکر میکنن اگر چیزی رو نفهمیدن لابد خیلی سطح بالا بوده!هاهاهاها

    در حالی چیزی نبوده جز احساس نویسنده در همون لحظه!

    به هر حال خوشحالم که شادی برادر من!

    هرگز گریه نکن!

  • آسمون ابری!
  • آهان !

    بهت نمیگه دوستت دارم!؟  هاهاهاها

    بی خیال فدای سرت!

    زیاد دیگران رو جدی نگیر برادر من!

    هر چند شاید همون شما هم برای شروع بدک نباشه! چشمک!

    پاسخ:
    برداشت ازاد !
    شما یه مدلی هستید!  فک کنم ازین آدم های دیر جوش باشید!
  • میلاد جعفری
  • سلام
    وقتی دوستای خوبی کنارت هستند و باهاشون حس خوبی داری، بدون خدا خیلی دوست داره ... 
    از آشنایی باهاتون خرسندم ♥ 
    خوشحال میشم وبلاگ منو با عنوان "حس خوب و زندگی عالی" لینک کنید و با هم تبادل داشته باشیم ♥
    www.hesss.blog.ir

    شاد باشی دوست خوبم ♥
    من چقدر نوشته هاتونو دوست دارم
    موفق باشید
    خوشحال میشم به وبم سر بزنین هرچند که مطمعنم پست های بنده به زیبایی مطالب شما نیست
    سلام
    روزتون مبارک آقای دکتر آینده:)
    پاسخ:
    Thanks
    سلام.
    من خیلی وقته مطالبتونو میخونم وازخوندنشون لذت میبرم.
    روزتون مبارک.
    پاسخ:
    Mercccc
    سلاااااااام....
    به یه چرخه هایی تو زندگی اعتقاد دارم....که باعث می شن ناخواسته تو یه سری مسیر واقع  بشیم...(یه چیز تو مایه های چرخه زندگی لیشمانیا...به یاد روز های انگلی :)))))))) !!!!) 
    نمی دونم شما اصلا به همچین چیزی عقیده دارین یا نه!؟ :)
    مثل روزی که از یه دستور ساده آشپزی با وب میثمک آشنا بشم، از وبلاگ میثمک با وب دکتر احمدی....و از وب ایشون با اینجا...
    بعد بیام و هی بچرخم و بچرخم و به این فکر کنم...
    که هم سن من!، هم ورودیه من!...
    تا حالا چقدر امکان داشته تو دانشگاه دیده باشمت....وقتی گذری اومدم ATM سیتی؟!....یا دم کانکس های زیرج؟!....یا خیلی جاهای دیگه!؟....موقع تداخل کلاس هاس ایمونو عملی تو سالن حبیبی!؟.....یا موقع خیریه ای که دوستای من برای برگزاریش تلاش کرده بودن!!؟..یا...
    و به این فکر کنم...
    که تو خیلی خوب بلدی پرواز کنی....که"منظور از پرواز انسان پرواز با هواپیما نیست:
    بلکه پرواز خود انسان است آن هم بدون بال، بدون بالی که دیده شود. با دو بال ظریف عقل و عشق. با دو بال لطیف خیال و احساس...."
    که اگر حرف ،حرف باشد می رود و قالب مناسب خودش را پیدا می کند...
    اگر حرف از تار های صوتی گلو برخیزد، تنها پرده گوش را به صدا در می آورد...
    اگر حرف از تار و پود دل بر خیزد، پرده دل را هم می لرزاند...
    ....
    خلاصه اینکه...از اینجا خوشم اومده...از خوندن افکار یکی همسن خودم...یکی تو فضای کاری خودم....

    پاینده باشی.... و سربلند...روزت مبارک....! :)
    کاش منم وبی داشتم تا 5 شهریور هم کسی روز من رو تبریک بگه!!! :)
    روز خوش همکار بعد از این...:))

    پاسخ:
    ممنون خیلی هم ممنون
    الان بنج شهریوره و روزتون مبارک !
    ( میتونید اینجا نویسنده باشید )
    سلام. یه سوال داشتم. ممکنه توضیح بدین چطوری برای یه پست خاص نظر بذارم؟ هیچ آیکنی نبود! ناچار از بخش "آخرین نظرات" استفاده کردم.
    پاسخ:
    دوست عزیز اینجا نظرات اغلب غیر فعاله 
    بعضی از پست ها نظراتشون بازه
    بیشتر ایمیل 
    ایسان هم از دوستانی بود ک ب طریق مجازی باهاش آشنا شدم اما ترجیح میدم ک پسرم سوالاشو از یه پسر بپرسه... دکتر غفوری وبلاگتون اگر نظرات رو پس از تایید ثبت کنید بهتره، ممنون
    پاسخ:
    بله مثل اینکه همینطوره
    روزتون مبارک .موفق باشید


    فقط این نظرات شمارو چقدر باید بگردی تا پیدا کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    ممنونم
    آره همینجوریه !!!:D
    راستی در خصوص آخرین پست شما و چیزی که احتمالا خدا بهتون میده.


    امیدوارم خدا عاقبتون همه جوانهای پاک و بخیر کنه
    نوشته هاتون فوق العادست خیلی خوش استعدادی،ب خصوص پست آخر خیلی جالب بود! ایشالا ک خدا هوای همه مون رو داشته باشه، درضمن روزتون هم مبارک با تاخیر
    پاسخ:
    مرسی از لطفتون
    منم دوس دارم نویسنده شم اینجا!  چقد متقاضی زیاد شد!
    پاسخ:
    رشته های پزشکی و کسایی که قلمشون خوب باشه میتونن نوشته هاشون رو اینجا ثبت کنند
    سلام چطوری؟ میگم عباسی دانشگاست هرروز؟ میترسم برم نباشه علاف شم!
    مطلب بسیااارزیبایی بود،واقعاجمله زیبای دوستت دارم رانیایدبه هرکس وناکسی گفت که متاسفانه امروزه به قول نویسنده نخودکشمش حلقوم خیلی ها شده.
    اصلا عشق یعنی چی؟؟؟عاشق یعنی کی؟؟؟معشوق واقعی کیه؟؟؟
    به نظرمن جواب این سوالاشاید توی شعرپایین باشه.من این شعروخییییلی دوست دارم وفکرکنم بالای هزاربارتوی مسیرای رفتوآمدم،توی ماشین،گاهی هم درسکوت توی دلم خوندم یازمزش کردم.خیلی بهش فکرکردم.بیت آخرشه که باعث میشه بغض گلمو بگیره وگاهی چشماموبارونی کنه.
    این شعر گفتوگویی بین مجنون وخداونده:

    یک شبی مجنون نمازش راشکست 
    بی وضودرکوچه لیلانشست
    عشق آن شب مستش کرده بود
    فارغ ازجام الستش کرده بود
    گفت:یارب ازچه خارم کرده ای
    برصلیب عشق دارم کرده ای
    خسته ام،زین عشق دل خونم نکن
    من که مجنونم تومجنونم نکن 
    مرداین بازیچه دیگرنیستم
    این توولیلای تو من نیستم
    گفت(خداوند):ای دیوانه لیلایت منم
    دررگ پیدای پنهانت منم
    سالها باجورلیلاساختی 
    من کنارت بودمو نشناختی....
    ..............................................................................................................................
    من همیشه فکرمی کردم عاشق خداهستم،امابه مرورزمان فهمیدم اگرعاشق خدابودم نیمه شب هاکه اومرادعوت می کندکه به رازونیازبااوبپردازم خواب راکنارمی گذاشتم
    امابه مرورزمان فهمیدم این خداست که عاشق من است،چون هرچه ناز می کنم نازمرامی خرد...(شهیدماهانی)
    سلام اقای دکتر خسته نباشید . مطالبتون عالیه . درسته تودنیا ادم نمیتونه به کسی اطمینان کنه ولی تنهاکسی که میتونیم بهش اطمینان کنیم فقط و فقط خودمون هستیم و بهتره گوشمون رو به حرفا و احادیث ناباورانه و گذرا و افول شده و ... ببندیم . چرا که هر کس دوست دار خودش هست پس زیاد به حرف دیگران گوش ندیمو اکتفا به مطالبش نکنیم . موفق و سربلند باشید باسپاس فراوان .
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی