زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

اصلا دمت گرم که محل سگ به من نمیگذاری

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۷ ب.ظ

اصلا چه اشکالی دارد که تو محل سگ هم به من نمیگذاری . اصلا من عاشقت شده ام چون تو محل سگ به من نمیگذاری . اصلا همین که تو فقط و فقط به من محل سگ نمیگذاری یعنی دوست داری من  با سبک و سیاق و بازی و بهانه ای که هیچ کدام از ان پسران * بگو بخند * جرات انجامش را ندارند همراه با چاشنی های دیوانگی که فقط در من سر نخش را دیده ای دلت را به دست بیاورم و تو هم در عوض بعداها  زیر ان بید مجنون دفتر کهنه و خاک خورده ی خاطراتت را از کیف البالویی ات بیرون بکشی و تا صفحه ی چهل و سه ورق بزنی و به من نشان بدهی که درست در همان روزها که به من محل سگ نمیگذاشتی  تو هم عاشق من بوده ای . 

 

  • ۹۳/۰۵/۱۲
  • => محمد غفوری