زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

کف دستهایمان با هم رابطه دارند ... یواشکی

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ق.ظ

تمام فاصله ی انقلاب تا فردوسی را پیاده قدم کرده باشیم و دستانمان در هم قفل بوده باشد ٠ تو با یک دست به زور شالت را جلو عقب بکشی و من با یک دست دکمه ی بالایی ام را به زور ببندم و باز گره دستانمان باز نشود . برای عابرانی که از بین ما رد میشوند خودمان را کش و قوس بدهیم و دستانمان را مثل یک هشت بزرگ بالا ببریم و باز نگذاریم زنجیر دستهایمان از زنجیره ی محبتمان چیزی کم کند ٠ یک دفعه نگاهم به پسر جوانی که یک طور عجیبی ما را میپاید بیفتد و با خودم فکر کنم یعنی هنوز احمقی هست که وقتی دو دست درهم و برهم را ببیند با خودش بگوید : گم نشوید یک وقت  .... !

 


بی ربط : امروز امتحان ویروس داشتیم و اینکه : امتحان را ساده می انگاشتیم  خود غلط بود انچه میپنداشتیم !

بی ربط : بابت جواب ندادن به کامنت ها معذرت میخوام ٠ حمل بر بی ادبی نشود ٠

با ربط : دارم به این فکر میکنم پست های عاشقانه جز تحریک حس کنجکاوی شما دوستان ، تاثیر دیگری هم دارد مثلا !؟ 

بی ربط : با اصلاح جدول مسابقات و کسر امتیاز از تیم رقیب ، تیم ما دوم شد و جایزه هم حوله بود ! من برم پرچم را بر سر در خانه بکوبم !

  • ۹۳/۰۴/۱۲
  • => محمد غفوری