زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

شاخ شاخ شاخ

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۶ ق.ظ

 


بی ربط : در ایام امتحانات سردرد فعال تر خواهد بود .

بی ربط 2 : با عرض معذرت فراوان تا ماه آینده نمیتوانم به ایمیلتان پاسخ بدهم .

بی ربط 3 : یادم رفت !

بی ربط 4 : همه ی تابستان را نخورید به ما هم برسد :(

  • ۹۳/۰۴/۰۴
  • => محمد غفوری

نظرات  (۲۳)

سلام دکتر

 خسه نباشی از امتحانا . میگم این شعرو خودت از خودت در و کردی؟؟؟؟ یا از جایی نوشتی؟؟؟ :)))



در ارتباط با پست ارژانتین:
یعنی خعلی عجیبه! 
پسر باشی..
 تو خابگا باشی..
تیم ملی بازی داشته باشه...
اونم تو : جـــــــــــــــــام جهــــــــــــــــانی "
اونم با تیمی ک بهترین بازیکن جهان توشه
بعد باز ی رو نبینی :|

+ بی ربط 4 خیلی زیبا بود :)))

پاسخ:
اینجا همه ی مطالب تالیفی اند مگر این که ذکر بشه
در مواردتان عاشق فوتبال باشی را هم میشود اضافه کرد !
دکتر توروخدا بکنش یه وبلاگ دیگه. سرمون گیج رفت بسکه هی این وب و اون وب رفتیم :(
پاسخ:
متوجه نشدم
4 ماه است وبلاگ اصلی همین است و وبلاگ یدکی سر درد .
 وبلاگ سردرد هم که راحت اون بالا رو کلیک میکنید وققتان گرفته نمیشود 
عجب متنی...
بی ربط 4 و خیـــــلی موافقم
 

زین دو هزاران من و ما ای عجبا من چه منم

گوش بنه عربده را دست منه بر دهنم

چونک من از دست شدم در ره من شیشه منه

ور بنهی پا بنهم هر چه بیابم شکنم

زانک دلم هر نفسی دنگ خیال تو بود

گر طربی در طربم گر حزنی در حزنم

تلخ کنی تلخ شوم لطف کنی لطف شوم

با تو خوش است ای صنم لب شکر خوش ذقنم

اصل تویی من چه کسم آینه‌ای در کف تو

هر چه نمایی بشوم آینه ممتحنم

تو به صفت سرو چمن من به صفت سایه تو

چونک شدم سایه گل پهلوی گل خیمه زنم

بی‌تو اگر گل شکنم خار شود در کف من

ور همه خارم ز تو من جمله گل و یاسمنم

دم به دم از خون جگر ساغر خونابه کشم

هر نفسی کوزه خود بر در ساقی شکنم

دست برم هر نفسی سوی گریبان بتی

تا بخراشد رخ من تا بدرد پیرهنم

لطف صلاح دل و دین تافت میان دل من

شمع دل است او به جهان من کیم او را لگنم

پاسخ:
درود بر شما
پاینده باشید
دکتر ینی واقن منظورمو نفهمیدی؟؟؟ ینی تا این حد مفهومی میحرفم؟؟؟ خخخخخ امیدوار شدم ب خودم!! :))))

گفتم یعنی هر 2 وبلاگ رو یکی بکنید بهتر تر تر نیس؟ :)))))))
پاسخ:
فضای وبلاگ ها به هم نمیخورد
در سر درد پایم را میتوانم دراز کنم اینجا نمیشود
پست ارژانتین خعلی قشنگ بووووووووووووووووود



مرسی داری داداش
3pas


:((((((((( ?????? che konam ke mesle shoma benevisam
پاسخ:
بند 2 پروفایل لطفا :)
بند اول از ارایه ی ایهام استفاده کردید ! منظورتون از سردرد واقعا درد درناحیه ی سر است یا منظورتون وبلاگ سردرده؟!! کدومش؟!
بی ربط 4:((((((((((((((
تا 1 مردااااااد
خداااای من

???????? dr kho chera adamo tAb midi too webet


kho bego email bedid lotfan





BANDE 2 PROFILE LOTFAN 


:|
پاسخ:
حتما دلیل دیگه ای هم داره دیگه :)
بی ربط 3 هر وخ یادت اومد بگو:)
سلام دکتر ببخشید .... شما جواب منو نمیدید که ....من خیلی سردرگمم............ یجورایی علایقمم مث شماس برا همین تا دیدم یکی مث منه کلی خوشحال شدم اول اینکه شما که ریاضی هم درس میدید از اول رشتتون ریاضی بوده یا چون تو کنکور خوب زده بودین تونستید کنار پزشکی ریاضی درس بدید ؟؟؟؟؟؟اخه من ندیدم بچه های تجربی ریاضی درس بدن 
ممنونم
پاسخ:
رشتم تجربی بوده
به خاطر پویایی مغزم ریاضی درس میدم و البته علاقه
سوالات غیر مرتبط با پست را ایمیل کنید

بعدم.خب دکتر بگین چیکار کردین که پزشکی اوردین.... چقد میخوندینو چ کلاس برنامه ای داشتید.....؟بنظرتون ریاضی بهتره یا تجربی......؟ شرمنده من هیشکیو نداشتم کمک کنه و دسترسی به مشاورم ندارم  بازم ممنون


pas un taraf ghave in yeki khar nashode?????:))) aslan hamun gheidesho zade behtar!!!! kheily jaleb bud dr. tabe sheritunam motafavete. faghat ye soal(akhe man torkam) lahjash kojayiye??:))) shokhi kardama jeddi nagirin.
من یکی که قات زدم........
بابا چقدر بگه سوال درسی رو اینجا نپرسین....
اه اه اه.....هر جا میری یکی نوشته:چطوری پزشکی قبول شدی؟؟؟؟؟
میخوای پزشکی قبول شی؟؟؟؟؟؟پس اینجا چیکار میکنی؟؟؟برو بشین سر درست.
معجون پزشکی نخورده که.......
دیگه نبینمااااااااااااااااااااااااا
شماااااااااااااااااا چرا قاط میزنی ؟ ؟؟؟ من اولین بارمه اینجام حواسمممممممم نبود.....بعدم یاد بگیرن یذره نرم تر و بهتر حرفتونو بگین
مریم جون عزیزم بهتره بهشون ایمیل بزنی فک کنم بتونی جوابه سوالاتو بگیری.

ادرسشون تو پروفایله وبشون هست
موفق باشی
ایران در برابر ارژانتین فراتر از انتظار ظاهر شد





و در برابر بوسنی فروتر از انتظار



:(((((((((



در کل :

بچــــــــــــــــــه ها مچکـــــــــــــــــــــــــریــــــــــم

:)
بخشید خانم مریم.
من یکم تند رفتم.
دکتر التماس دعا داریم برای کنکوری ها :)
پاسخ:
مورد سه همین بود که یادم رفت
ریاضی کنکور خیلیییی سخت بود دکتر:((((
پاسخ:
Soalat ro bebinam hameye doros ro tozih khaham dad.
Khaste nabashi pesar
اوه اوه!سردرد های شب امتحان ک اصن غوغا میکنه.
اما نمیدونستم پسرا هم اینطوری میشن!
آخه تو ذهن من پسرا یه سری آدمای بیخال ِباتمرکزِخرشانس تشریف دارن.

!!!
...Man aghar ma nashavam ttanhaua :)
!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی