زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

help help

جمعه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ

همینطور دارم در سایت های ارزان خرید و فلان بازار و بهمان شاپ و  غیره و غیره پرسه میزنم و از کافی میکس و لیوان همزن بگیر تا ساعت و آیپد برای خودم توشه فراهم میکنم . الان سه راه برای حل این معضل وجود دارد . اول این که یک نفر لطف کند به بسیج الکترونیکی اطلاع دهد در این سایت ها فروش ساپورت و ...  با نمونه عکس های واقعا منقلب کننده موجود است و درخواست فیلترینگ بدهد و بنده را از شرشان خلاص کند  دوم این که کارت بانکی مرا یک نفر یواشکی بردارد و قورت دهد و یا حداقل با چماق یا چوب دستی کله ی بنده را منهدم کند تا رمز های اول و دوم  و سی وی وی دو در ذهن من خرد وخاکشیر شوند . در راه حل سوم هم فقط کافیست خانواده بنده را در جریان بگذارید تا مراحل قبلی انجام شوند !! 

  • ۹۳/۰۳/۲۳
  • => محمد غفوری