زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

ربان خاطره سازی مجازی قیچی شد

چهارشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ب.ظ

یک روزی که احتمالا فردا یا پس فردا و حتی پس اون فردایش هم نیست متوجه میشوید خاطره سازی مجازی چیست . تنها کاری که شما باید بکنید این است که در این پست رد دستی از خودتان و آن هم از نوع کامنت به جا بگذارید و بنشینید تا زمانش برسد و من توضیح بدهم . در واقع اگر یک درصد احتمال میدهید بعداً ها وقتی توضیح این پست نوشته میشود اینجایید و میخوانیدش حتما این کار را بکنید . کامنتتان خالی باشد هم اشکال ندارد اما ترجیحا نام نیکی از خودتان ثبت کنید ! خاطره سازی ها را دست کم نگیرید !

  • ۹۳/۰۳/۱۴
  • => محمد غفوری

نظرات  (۵۵)

سلام
به نظرتون بین سه رشته پزشکی دندان و دارو کدومشون برا خانوما بهتره؟؟؟
پاسخ:
سلام
سوالتون جالب نیست ولی اگه بحث علاقه کشک در نظر گرفته بشه! دارو شاید

شماره  : 1 
هستممممم !!
پاسخ:
شماره : 2 
سلام.
اتفاقی گذر مان به اینجا افتاد...
اما متوجه نشدیم منظورتان دقیقا چیست؟...
پاسخ:
3
بیا دلتو نمیشکنم
پاسخ:
4

خاطره 

چیز خوبیه


پاسخ:
5
من هستم همیشه اینجا...
پاسخ:
6
ُسلام .بابت پست قبلیت .خوش به حال مادرت و بابات
پاسخ:
7
یعنی دیوونه ی این ایده هاتم دکتر :))))


من ک خعلی مشتاقم ببینم چی میشه :دی

:)
پاسخ:
8
با توجه به اینکه بنده آدم خاطره بازی می باشم کامنت گذاشتم!اگه زنده باشم گذرم هم این ورا خواهد افتاد!
پاسخ:
9
kollan khatreh sazi majazi bem rohiye mide.
پاسخ:
10
من سال 1393.. اینجا بودم.... بابا دکتر... بابا مغز متفکر 
پاسخ:
11
هستیم اقای دکتر
پاسخ:
12
سلام منم هستم و عمده مشکلمم اینه که خیییلی زود خاطراتم رو فراموش میکنم.خخخخخخ
پاسخ:
13
manm hastm
پاسخ:
14
سلام . منم هستم 
پاسخ:
15
Manam hastam
پاسخ:
16
Me too
پاسخ:
17
هستم!
پاسخ:
18
منم که هستم
پاسخ:
19
  eeeeee منم هستماااااا  :) 
الانم دارم تست فیزیک می زنم ...
پاسخ:
20
من خودم شماره مو میگم !!   21!!!: دی 
پاسخ:
       tnx !
یتا انارشلک برام بکن اورتولوک....
پاسخ:

       aaali !!!

22

bazam mesle hamishe...
ghafuri ramzi mishe....
:)

پاسخ:
23

سلام :)

من  همین دیروز با وبلاگ شما آشنا شدم.

چه خبره؟ این ماجرای بودن و ازین حرفا! :)

پاسخ:
24
خب من متوجه نشدم قضیه چیه و لی خب هستم ! لطفا بیشتر توضیح بدید
پاسخ:
25
سلام

یادم شده بود لینک کنم  . . .

فعلا
پاسخ:
26
من هم درگیر کنکور اما هستم.
پاسخ:
27
آدرس اصلاح شد.
صرفا جهت خاطره سازی
پاسخ:
28
خوش اومدم؟! 
پاسخ:
29
چیشد؟قایم موشک بازیه؟
پاسخ:
30
چندبار متنو خوندم هیچی نفهمیدم!!!:)
پاسخ:
30
اها  الان رفتم دوباره با دقت خوندم! شرمنده شاید سال بعد گذرم اینجا بیوفته...موفق باشید:)
پاسخ:
30
چی شده؟ :))) نمیفهمم!!!
خاطره.... من از اون آدمام که خیلی نوستالژی برا خودش می سازه :)
پاسخ:
31
سلام
پاسخ:
32
...
پاسخ:
33
منم هستم دکتر....
پاسخ:
34
Eshghet ham midune k ashegheshi?!
پاسخ:
35
.
پاسخ:
36
سلام دکتر
توروخدا بجز شماره گذاشتن جوابم هم بده

 بگو دقیقن کی میخای خاطره بسازی؟ مثلن چن روز چن ماه؟؟؟

 ج بدیا خ مهمه
پاسخ:
هر چند وقت یک باری  که متغیر است از میان کسانی که اینجا ثبت نام شده اند و در زمان اعلام هم خواننده وبلاگ هستند یک نفر میتواند شرایطی خاص داشته باشد ..
37
منم میخوام باشم
پاسخ:
38
سلام منم هستم:)
پاسخ:
39
منم هستم
پاسخ:
40
سلام.
منم هستم.
پاسخ:
41
ما نیز هستیم!
اوکی! ما نیز بازی...
Jameton jame,amaaaa,goletoon kame
Pas manam hastam
slm khob hastin ? age vaght dashtin b vebloge man ham biaym ..mikham y rahnamayim konid .. albate age free time bodin .. sepas gozaram

یه سوال ربان خاطره سازی مجازی با کدوم قیچی ، قیچی شد ؟ 1: قیچی پارچه          2: قیچی کاغذ  . 3: قیچی اهن بری  .4: قیچی باغبانی و در اخر 5: قیچی جراحی:))) ولی با هر قیچی که پاره شده ما تا اخرش هستیم استاد :»))))

خاطره‌سازی مجازی....؟
منم هستم!
  • سعید ایزانلو
  • با سلام دوست عزیز و بزرگوار
    ان شاءالله ماه شعبان برای شما ماهی سرشار از مهر و برکت باشه
    اگر امکان دارد و در صورت صلاحدیدتان وبلاگ ما را با نام رمضان 94 در پیوندهایتان قرار دهید.
    موفق باشید و سربلند
    یا علی
    سلام سلام
    .
    .
    .
    وقتی خاطرات را گردگیری می کنی، عشق به سرفه می افتد
    .
    صرفا جهت دیده شدن و ثبت در تاریخ ^_^
    سلام آقای دکتر
    منم میخوام باشم.میشه منم ثبت کنید؟؟

    پاسخ:
    حله
    زندگی رقص زیباییست که خداوندتورابه آن دعوت کرده وتوتامیتوانی برایش زیبابرقص💐
    من یه ماهه با وبلاگ اشنا شدم و بیشتر مطالب هم خوندم ... منم بازی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی