زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

دیوانگی خوب است

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۷ ق.ظ

یک نفر یک جمله ی معمولی بگوید و یک جرقه ی بزرگ در ذهن من زده باشد . جوری که دیگر نتوانم ادامه ی صحبت هایش را بشنوم و حتی یادم نیاید درباره ی چه حرف میزد . نه این که نخواهم ها ، نتوانم . چند لحظه فقط و فقط به همان جمله ی معمولی اش فکر کنم . یک دفعه مرا برق بگیرد و خیز بردارم و محکم و آب دار آن یک نفر را ماج کنم و از در خانه بیرون بزنم و یک تصمیم جدید عجولانه گرفته باشم و با همان لجبازی همیشگی عملی اش کنم . بعد از چند ساعت برگردم خانه و خودم را پرت کنم روی کاناپه و رو به آن یک نفر بگویم : خب میگفتی ! 

  • ۹۳/۰۳/۰۸
  • => محمد غفوری