زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

پکیج آناکارنینا

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ب.ظ

به احتمال خیلی زیاد طولانی ترین رمانی که در طول عمرم خوانده ام و خواهم خواند همین رمان معروف آناکارنینا به قلم لئوتولستوی بوده ست . هزار و دویست صفحه درازایش بود و همین تعداد صفحه به شمایی که حوصله تان زود سر میرود چراغ میدهد که شروعش نکنید . از نکاتی که ذهن من را به خودش مشغول کرده ست شایسته بودن  همه ی شخصیت های رمان حتی همان مقصر داستان و حتی همان قاتل داستان هست . معنی اش در زندگی این میشود که آدم های بد در لحظات و اتفاقات تولید میشوند . از بیست به این رمان چهارده میدهم => اطلاعات ویکیپدیا

موضوع : زن جوانی از طبقه اشراف که بدون عشق با یکی از بلندپایگان دولتی ازدواج کرده است گرفتار عشق افسری خوش گذران و جذاب میشود و ...

فیلم سینمایی آناکارنینا هم در سال 2012 تولید شده ست که تماشایش کردم و به نظرم بدون خواندن رمان و دانستن کم و کیف ماجرا از دیدنش لذت چندانی نخواهید برد => از بیست پانزده . ( خودم بسیار لذت بردم )


جهت اطلاع: نمره دادن من به فیلم ها و رمان ها برای اولویت بندی های شما برای شروعشان است . 

 

  • ۹۳/۰۲/۲۵
  • => محمد غفوری