زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

ریاست خبیثانه

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ب.ظ

مثلا سال دو هزار و چهل باشد و مثلا من هم آن موقع  رییس سازمان حقوق بشر باشم و طبق عادت چهل و شش ساله ام مرض هم داشته باشم (!)  بعد کشوری به نام آرامنوگواس برای مردم کشورش که در قحطی غذا به سر میبرند از من کمک بخواهد . من هم که از نخست وزیرش دل خوشی ندارم بیست و شش  بال گرد پر از چیپس فلفلی برایشان بفرستم . چند ماه بعد باز از کشور آرامنوگواس درخواست کمک به دستم رسیده باشد که دچار قحطی آب شده اند . آن وقت خودم را پرت کنم روی زمین و تا سر حد تهوع بخندم .

 

  • ۹۳/۰۲/۰۹
  • => محمد غفوری