زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

ضبط صوت مخفی

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

از آن جا که هر که طاووس خوهد جور هندوستان کشد این کاملا غیر منطقی و نامردی و به دور از انسانیت نیست که دروس پزشکی آن قدر جان فرسا باشند که در دور روز 7 ساعت هم نتوانسته باشی بخوابی . حالا تصور کنید من 5 نصف شب تا 8 صبح خوابیده ام و دوستم که مرا بیدار میکند  همان وقت میرود بخوابد و من باید 8:30 بیدارش کنم . ساعت 8:10 هست و من کلید آن اتاق مطالعه را که دیشب با هم در آنجا درس میخواندیم و الان دست دوستم هست را میخواهم . هیچ راهی برای بیدار نکردنش  نیست . پس میروم صدایش کنم و جای کلید را بپرسم که با توده ای از واژه های امتحان ، پاتولوژی ، التهاب ، اگزودا رو به رو میشوم . آری ! این یکی هم از دست رفت  .  اشک هایم را که پاک میکنم زیر لب میگویم : سلامتی همه بچه درسخون های پزشکی !!

چند ثانیه از ده دقیقه هذیان :

 

دریافت

 

با ربط : این جغد نفر اول امتحان شد و باز کل کلمان را برد  !

با ربط : ترحیحا هندسفری استفاده بفرمایید .

بی ربط : برای مشارکت در لیست لینک های اردیبهشتی مطالعه بفرمایید => لینک شوید 

  • ۹۳/۰۲/۰۳
  • => محمد غفوری

نظرات  (۱۸)

  • رفاقت هوتوتو
  • یعنی تو نیم ساعت ادم انقد خابش عمیق میشه؟؟؟؟ 
    واحیرتااااااا:دی
     خعلی باحال بییییید:)
    پاسخ:
    مرسی :)
    ای مادرش بمیره ! فکر نکنم بتونم اجازه بدم پسر من بره پزشکی
    پاسخ:
    میشه با الفاظ بهتری جمله ساخت 
    ممنون از نظرتون

    با توجه به نزدیکی امتحان ترم آناتومی اندام و سر و گردن که هفته بعد میباشد بنده کاملا این آقای جغد رو درک میکنم و پیشاپیش پذیرای ابراز همدردی شما دوست عزیز هستم!بعد یه مشکلی هم که پیدا کردم اینه که تو خواب هی یه عضله رو تکرار میکنم اسمشو به حدی که صبح حاااالم از خودم بهم میخوره:-|
    پاسخ:
    مرسی از نظرتون 
    حق دارید خب پزشکی واقعا سخته
    موفق باشید
     امیدوارم زودتر روزهای شیرین بعد امتحان شروع بشه
    پاسخ:
    :))
    یعنی پاتو کامل شد؟
    پاسخ:
    2 تا غلط
    معمولا اطلاعاتی که وارد مغزمون میشه در خواب دسته بندی میشه 
    برای همین موقع امتحانات نیاز زیادی به خواب داریم
    برای همین نوزاد که با حجم زیاد اطلاعات رو به رو میشه غالبا خوابه.
    خواب رو تو ایام امتحانات دست کم نگیرید
    یاد خودم میفتم که چشامو می بستم خواب لام های پاتو رو می دیدم و تشخیص هم میذاشتم و چقدر درست!!!
    یا شوک انافیلاکسی تو خواب درمان می کردم!
    این اواخرم خواب شرح حال می بینم
    پاسخ:
    ممنون از نظر ارزشمندتون :))
    salam
    shakhsiyate jaalebi darid

    پاسخ:
    :))
    سلام
    ببخشید یه سوال غیر مرتبط با پسته. نمیدونستم کجا بپرسم امیدوارم پاسخگو باشید
    میگم اینا ک واسه تخصص میرن خارج از کشور، خودشون میرن یا بورسیه میشن مجانی میرن؟ کشور و دانشگاشونو خودشون انتخاب میکنن عایا؟ بعد اینکه تهران باشی یا بهشتی محدودیتی نداره واسه خارج از کشور؟ یعنی تهران راحت تر میرن؟
    کلا اطلاعی دراین مورد ندارم ممنون میشم اگه چیزی میدونی بگی. 
    پاسخ:
    سوالاتتون رو لطفا در بخش حرف خصوصی بپرسید 
    سلام دکتر

    دانشجوهای پزشکی میانگین روزی چند ساعت درس میخونن؟ غیر از روزای امتحان ترم و می ترم. روزای عادی؟ 
    پاسخ:
    سوالاتتون رو لطفا در بخش حرف خصوصی بپرسید 
    میشه تجربیات کنکورتم بهمون بگی مرسی سوم تجربی
    پاسخ:
    dr-kap.mihanblog.com
    حالا نمیشه همین جا جواب بدین؟؟؟؟

    یکی که ایمیل یا وب سایت نداره گناه کرده عایا ؟؟؟؟؟؟ :((((
    پاسخ:
    محیط وبلاگ زننده میشه دست کم برای من !
    :(
    یاد امتحان اناتومی سر گردنم افتادم.تا چشامام می بستم یاد بینی جسد یا عکسای اطلس می افتادم
    البته از این جور هذیان هاهم خیلی گفتم
    شب امتحان 20 دقیقه خوابیدم اونم رو جزوه!
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون :))
    دست راستت رو سره ما دکتر



    عاشق اینم پزشکی قبول شم بعد، از سختیه درسا تو افق محو بشم:دی


    پاسخ:
    :دی
    پت و مت!!!!!!!
    http://mohammadghafouri.blogfa.com/post/26
    پاسخ:
    ltnx
  • ....khoda joon damet garm
  • 5 نصفه شب؟؟؟؟؟؟؟؟

    اینجا تو ولایت ما میگن 5 صبح :دی
    پاسخ:
    بالاخره 5 نصفه شبی هم وجود داره دیگه !
    سلام

    این دوستمون که ادرس وب قبلیتون رو گذاشتن من سر زدم

    و یه تعدادی از پستا و کامنتا رو خوندم

    راستش حین خوندن هی نویسنده ی وب و هی آدرس وب رو چک میکردم ببینم درست اومدم!!!
    خیلی خیلی شخصیتتون عوض شده

    یعنی قبلن با بازدید کنند های وبتون راحت تر ، صمیمی تر و روون تر حرف میزدین و کلن تیپ نوشتنتون خیلی صمیمانه تر بود

    ولی الان ............ :(((

    آدم میترسه ی چیزی بگه ی نظری بذاره :((

    نمیخام کلمه " مغرور شدن " رو استفاده کنم ولی خیلی خشک و رسمی شدید!!!

     درطی چند ماه انقد تغییره شخصیت ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    کاملا خودم متوجه شدم
    حتما اینجوری بهتر جواب داده :)
    مغرور نه البته
    بیان چه رونقی گرفته !
    ممنون از لینکتون:)
    باید بگم منم ارزوی ِپزشکی رو داشتم با تمممممام سختیاش اما چه میشه کرد سر از مهندسی در اوردم :دی
    خدا صبر و توان بهتون بده واقعا !
    موفق باشید ;)
    یعنی این آینده ی ماست؟ 
    من شب امتحان آناتومی خواب زامبی میدیدم البته رابطم با جسد خوبه ها.