زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

تو را خواب دیده ام

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۵۱ ق.ظ

در اتوبوس نشسته بودیم  . من و تو .  روی یک صندلی .  کنار هم  . پشت سرمان هم همان دوستم نشسته بود که بیشتر ازخودم و خودش از تو برایش حرف زده بودم   . نمیدانم چگونه اما سر صجبت را با تو باز کرده بودم . با انگشت آن جلوهای اتوبوس انگار کسی را به تو نشان میدادم و تو داشتی درست و حسابی میخندیدی . همه چیز ساده و صمیمی بود . دقیقا مثل همان موقع ها که باید یکی بگوید میدانی فلانی ؟ من از همان روزی که تو آن مانتوی سبزت را پوشیدی عاشقت شده ام . بعد او سرش را پایین بیندازد و  هیچی نگوید . باید میشد اما من آنقدر حالت خنده هایت را دوست داشتم که تا وقتی پیاده شدی فقط تو را خنداندم . در حیاط خانه یمان زیر آفتابی که شدیدا آزارم میداد زمین را لگد میکردم و انگار میخواستم از دست دیوانگی ام خودم را با خورشید آتش بزنم . گریه ام گرفته بود از سخت ترین جرفی که ساده اش را نزده بودم . صدای مسیج آمد : شماره ات را همان دوستم پیدا کرده بود و فرستاد ... 

 

 

  • ۹۳/۰۲/۰۱
  • => محمد غفوری

نظرات  (۲۰)

تطابق عکس و متنت تو حلقم حرف نداره دادا ایول
پاسخ:
:)
آقا شما واقعا دانشگاه تهران درس میخونید؟
میشه چند تا سوال بپرسم؟
پاسخ:
سلام
در قسمت حرف خصوصی لطفا
واقعا انقدر برای یه پسر سخته?!!!نمیدونم لابد سخته دیگه!!!!
پاسخ:
?!

واقعا این اتوبوس رو خواب دیدی ؟خیلی جالبه چون منم یه خواب شبیه این دیدم

پاسخ:
:D

یعنی اون خیانت کرده که دوستتون شمارش را داره؟ آخی :( خاک تو سرش :))))
پاسخ:
خدا خفت نکنه !
پس مواظب باشید ک اینجور خواب ها خیلی زود به واقعیت تبدیل میشه خیلییی زود...
پاسخ:
:)
in 2 matne akhiretun fogholade baram hayajan angiz o lezzat bakhsh bud..
omidvaram edame dashte bashe...
:)
پاسخ:
خزعبلات کلا خوبه :)
میشد بهتر نوشته شه .توی همچین نوشته هایی تصویرسازی با جملات خیلی مهمه که این اصل در نوشته شما رعایت نشده
شاد و سربلند باشید
پاسخ:
مرسی از نظرتون
وضعیتت  خییییییلی وخیمه:))))))))))
پاسخ:
در هر همچین پست هایی باید یکی اینو بگه !!
doktora ham ehsas daran???! jalebe! valii yaar age yaar bashe kesii shomarasho ham peida kone nemire bahash.
پاسخ:
hamasi nashid :D

chii nasham????
پاسخ:
از ایجاد چت روم بپرهیزیم !!
hamasii! ahan! rabti nadasht ha!goftam yeho ziad too aftab namunid aftab sookhte beshin :)) baaale
پاسخ:
از ایجاد چت روم بپرهیزیم !!
az khoondane in vaghean khaste nemisham.. allaf kardi maa ro doktor! ajret ba emam hoseyn :))
پاسخ:
از ایجاد چت روم بپرهیزیم !!
من رفتم مانتو سبز بخرم :دی
پاسخ:
:دیییییییی
چه اتوبوس خوشگلی!!!!:
کاملا هم نظرم مرتبط با پست بود!!!!:
پاسخ:
:دی
خیلی پراکنده نوشتین
فهمیدن بعضی جاهاش سخته
پاسخ:
شب امتحان ساعت دو نصف شب در 10 دقیقه نوشتم !
موجه هست !!
خواب دیدن کیف داره
پاسخ:
بَََََََله !
bii adab!!!!!!!!!!! kesi nazar mizare bayad dorost javabesho bedin.
AZ IJADE CHAT ROOM BEPARHIZIM!
:||||||
پاسخ:
:\
خوب مینویسی.امتحان پاتو هیچی نداشته باشه حس نوشتن که داشته !
حال و هوای شاعری را افزوده!
پاسخ:
ممنون 
(!)
واقعا عاشق شده ای عایا؟؟؟؟؟؟؟

یا سر کار می باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا میدونم ی جوابی میدی که فقط خودت بفهمی خخخخخخ
پاسخ:
بند 15 وبلاگ نویسی میگه سوال بی ربط نظر بی ربط به نویسنده وبلاگ مربوط نمیشه (!)