زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

در حد تاب و توان

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

به یک آدم بیکار جهت رنگ کردن ( همان سایه زدن ) شکلک ها نیازمندیم  !  حوصله اش را نداریم !

 

بی ربط : دوستان کنکوری مقاله ی ادبیات کنکور را اگر قبلا در وبلاگ نخوانده اید میتوانید در سایت  ، در این جا و این جا مطالعه کنید .

  • ۹۳/۰۱/۲۶
  • => محمد غفوری

نظرات  (۱۰)

من نمیدونم چرا صلح و صفا در این جا حاکم نیست ؟؟
چرا کسی نظری پیشنهادی توهینی انتقادی ؟؟؟؟
هوووف
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون 
چرا اخموئه این ؟! بفرما اینم نظر و انتقاد با هم ! توهین دیگه نتونستم بکنم شرمنده ! :دی
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون 
بعد شما چرا فک کردی امروز 27 امه و ما رو هم به شک انداختی . یه انتقاد دیگه !
پاسخ:
سلام
ممنون از نظرتون 
یهو بگو نظر ندید دیگه :| والاع
پاسخ:
!
آقا محمد یکی از دلایلی که آدم رغبت نم کنه تو وب تون نظر بذاره اینه که اصلن نمی فهمیم نظرو خوندین یا نه
پایین همه می نویسین ممنون از نظرتون 
پاسخ:
من نظرات رو میخونم .
حق با شماست  دوست جان ولی من اگه برای مثال وقت جواب دادن کامل به نظرات رو نداشته باشم باید یا اصلا جواب ندم که بی حرمتی به کسی هست که نظر میذاره یا یه جواب ثابت رو واسه همه بذارم دیگه 
اگر نظری شما یا دوستان دارید من حتما استفاده میکنم 


آدمتون زشتههههههه:-|
بنظر من جواب کامنت ندادن بی حرمتی نیست تا وقتی که سوالی ازتون پرسیده نشده باشه!
پاسخ:
نظر اول تایید نشد !
یه سوال! شما کلاس طراحی می رفتین تصویر خیلی زیبایی کشیدین ماشاالله ایول برای خودت اسپند دود کن داداش 
پاسخ:

سلام دوست جان
نه من تازه دارم خودم شروع میکنم

یک هفتست

شما رتبت چند شده بود توکنکور...؟؟؟؟

خیلی میخوندی یا باهوش بودی...؟؟
پاسخ:

64

کسی که بفهمه باید درس بخونه باهوشه : )

لطف کنید بی ارتباط با پست نظر نذارید

تو خیلی فوق العاده ای 
پاسخ:
سلام ممنون از نظرتون
خیلی زیبا نقاشی کردید با وجوداین که میگید یه هفته هست دوراین کارهستید
پاسخ:
مچکرم مجکرم :))