زندگی پزشکی

Medical Life

زندگی پزشکی

Medical Life

یک عدد دانشجوی پزشکی هستم که نوشتن این ها عادت دوران و تلاش و لطف حداقلی منست و نهایت محبت شما در درک آن ها و در ارسال و اشتراک مطالب مفیدتان ( شبیه پیوند ها ) خواهد بود .
سوالاتتان را بی زحمت ایمیل کنید :)
Mohammadghafouri72@yahoo.com
( برای جواب به ایمیلتان تا یک هفته مهلت بدهید )

وجدان درد نمیگیرید ؟

شنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ق.ظ

یه سایت هایی هست که کنکوری هایی که فکر میکنند همه چی دی وی دی و کلاس خصوصی هست  میرند اونجا و میبینند واوووو چقدر از رتبه های برتر هم اینجوری رتبه ی برتر شدند و بابای بیچاره رو وادار میکنند که اگه میخوای من هم رتبه ی خوبی بیارم یالا !    اتفاقا یه روز که داشتم سایت رو نگاه میکردم دیدم تصویر چقدر از دوستای خودم اونجا داره بالا پایین میره . من که از چند تایی پرسیده بودم ولی باز هم واسه این که قضاوت ناحقی نکرده باشم از چندتاشون پرسیدم تو واقعنی .. ؟ مطمین که شدم با خودم گفتم خدا میدونه چقدر کنکوری به خاطر مصاحبه های پولی اینا دچار تصمیم های اشتباه شدند . اینا چجوری وجدان درد نمیگیرن ؟  یادمه من و دوستم هم قرار بود با این مجموعه کار کنیم که عذاب دونمون آجیر خطر داد . خلاصه جوون هاش که خودشون رو بفروشن وای به بقیه هاش !

از اون جا که با حرف من قرار نیست نون کسی آجر بشه و  راستش من هم از این ها دل خوشی ندارم منظورم این   بود !

 

 

  • ۹۳/۰۱/۲۳
  • => محمد غفوری